Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Smukke Annya, Århus

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Nu da hun har ændret navn må jeg hellere lave en ny tråd.

Jeg besøger altid en pige mange gange, såfremt jeg fornemmer der er takter til et tættere bekendtskab. 
Annya har jeg nu besøgt en del gange, og min første fornemmelse af at dette kunne blive et længere bekendtskab holdt stik. 

Hun er smuk, thai smuk. Ved første besøg virkede hun lidt tilbageholdende, men den måde hun læste mine ønsker og den intensitet hvormed hun opfyldte dem, sagde mig at hun skulle dyrkes. 
Hun åbner mere og mere ved hvert besøg, viser hun er tryg og glad for at få besøg af en hun kender. 
Jeg kan ikke give en grundig gennemgang af hendes massage, for det er aldrig blevet til så meget, andet end første gang.
Men elskoven venner, nujjjj. Det er GF på første klasse, og det bliver varmere og bedre for hvert besøg. Hun har meget varme og bløde hænder, som blidt leger med mig hvor det gør godt, en varm og våd mund, hvor tænderne omhyggeligt holdes væk fra ømtålelige områder. Hun tænder let, og så er det hun begynder at kysse :) Hun er ikke nem at få i mål, men det er jo heller ikke den primære opgave. Det lykkes dog altid, enkelte gange med en hjælpende hånd fra hende. Hendes kropssprog er meget tydeligt. 

Kroppen er pæn slank med bløde former, og babsomanerne vil blive glade. 
Hun taler en fint engelsk, og er god til small talk og få dig til at føle dig tilpas. 

https://annoncelight.dk/showad/374927

PS: Hun tager annoncen ned når hun ikke er på stedet, kan jeg se. 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sete afhænger som bekendt af øjnene der ser - eller…

i denne sammenhæng er det nok snarere en anden legemsdel der er aktuel

Anyway -  jeg har flere gange med stort udbytte fulgt råd og vurderinger fra Århuselskeren - og derfor så jeg frem til en aftale om 60 min i selskab med Annya (som “the loverboy fra Århus” roser) Jeg må sige at jeg blev overrasket på den dårlige måde, faktisk ret skuffet. Mage til uengageret og passiv attitude har jeg sjældent mødt - massagen var direkte dårlig og det efterfølgende var meget langt fra at kunne tænde nogen ild. Når jeg nu er i gang med at være negativ, vil jeg tilføje at stedet er meget “nedslidt” - nogen ville sige trøsteløst eller direkte ulækkert.

Den oplevelse som Århuselskeren beskriver blev altså ikke mig til dels. For at man ikke skal tro, at det kun er fordi jeg møder op med den forkerte indstilling, vil jeg fremhæve, at jeg for et par uger siden havde en fantastisk oplevelse med Nita i Vejle. God energi, meget pirrende og stimulerende - med det resultat at oplevelsen blev intens og dybt tilfredsstillende.

Så - tak til Århuselskeren for din gode og vedholdende indsats - vi skal bare huske det med øjnene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Matadormix skrev, den 13.8.2023 at 15:43:

Det sete afhænger som bekendt af øjnene der ser - eller…

i denne sammenhæng er det nok snarere en anden legemsdel der er aktuel

Anyway -  jeg har flere gange med stort udbytte fulgt råd og vurderinger fra Århuselskeren - og derfor så jeg frem til en aftale om 60 min i selskab med Annya (som “the loverboy fra Århus” roser) Jeg må sige at jeg blev overrasket på den dårlige måde, faktisk ret skuffet. Mage til uengageret og passiv attitude har jeg sjældent mødt - massagen var direkte dårlig og det efterfølgende var meget langt fra at kunne tænde nogen ild. Når jeg nu er i gang med at være negativ, vil jeg tilføje at stedet er meget “nedslidt” - nogen ville sige trøsteløst eller direkte ulækkert.

Den oplevelse som Århuselskeren beskriver blev altså ikke mig til dels. For at man ikke skal tro, at det kun er fordi jeg møder op med den forkerte indstilling, vil jeg fremhæve, at jeg for et par uger siden havde en fantastisk oplevelse med Nita i Vejle. God energi, meget pirrende og stimulerende - med det resultat at oplevelsen blev intens og dybt tilfredsstillende.

Så - tak til Århuselskeren for din gode og vedholdende indsats - vi skal bare huske det med øjnene.

Helt enig. Jeg deler heller ikke de halleluja oplevelser han kommer med hver evig eneste gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KJ735 skrev, for 6 timer siden:

Helt enig. Jeg deler heller ikke de halleluja oplevelser han kommer med hver evig eneste gang. 

Underlig kommentar

Del dette indlæg


Link til indlæg
KJ735 skrev, den 16.8.2023 at 23:19:

Helt enig. Jeg deler heller ikke de halleluja oplevelser han kommer med hver evig eneste gang. 

Hvis du sammenligner annoncerne så giver halleluja oplevelserne pludselig mening.

Redigeret af Alf

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...