Hop til indhold
TheCaptain

Danske Rebekka

Recommended Posts

Hej alle, efter at have læst Anderses super anmeldelse af 100% Danske Rebecca besluttede jeg mig da får at skrive en SMS til hende. Tog et par timer før hun vendte tilbage, men vi fik da arrangeret en aftale til kl. 23.00 hun ville skrive når hun var på vej, hun virkede utrolig sød ud fra de beskeder hun sendte så havde rigtig mange sommerfuglen maven, dels pga den fine anmeldelse fra Anders og dels fordi jeg aldrig har prøvet en dansk glædespige. Jeg fik ryddet godt op og gjort en flaske rødvin klar. Kl. 22.30 hoppede jeg i bad så jeg var klar til at tage imod hende. Og endelig blev kl 23.00! Og så blev den 23.30...00.00...00.30 og nu er den 01.00 og jeg jeg drukket en flaske rødvin og skrevet/ringet til hende et uden held! Det må da være helt galt når man ikke lige kan skrive en hurtig besked at man er forsinket eller slet ikke kommer.. Håber da hun er okay. Anyways det var så min aften. Godnat..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ærgeligt, jeg prøvede det samme en gang, hvor jeg havde en aftale med en pige, som jeg havde haft besøg af en gang før. Hun ankom heller ikke efter aftale til den 2. gang.

Hun skrev dog nogle timer senere og undskyldte, og vi aftale en ny tid. Hun var en virkelig flink og rar person, som jeg har prøvet 2  gange.

Så det betyder ikke nødvendigvis at hun er en "dum" pige, men noget ka bare ha sket som har forhindret hende, og hvor hun ikke have mulighed for at skrive til dig. Så keep hopes up :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår s'gu din skuffelse, kender det der at man har sat sig op, for mit vedkommende over flere dage - og så kommer skuffelsen over afbuddet - i dit tilfælde endnu værre udeblivelsen, men måske kommer der en forklaring.

Prøv at finde lidt trøst i at du har fået ryddet op, nydt en god flaske vin og trods alt haft forventningens glæde, og smut så ud på klinik i morgen og få lagt skuffelsen bag dig.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bullermadsen

syntes det sker tit med rebekka at hun bliver væk fra aftaler og når man ringer er mobilen slukket har oplevet det op til flere gange så jeg kontakter hende ikke mere.det mindste hun kan gøre er da og sende en besked men nej

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blot til Info har jeg ikke hørt en lyd fra hende, så hvis i søger en seriøst date er det nok ikke Rebekka i skal vælge. Nogle har dog haft en god oplevelse med hende. Men er vel en 50/50 om hun dukker op som jeg kan forstå efter at have læst lidt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg endelig en undskyldning! Hun havde smidt sin telefon væk og havde først fået den igen i dag. Så nu prøver vi igen har bestilt en ny tid og forhåbentlig kommer der en kanon anmeldelse senere! ;)

Redigeret af TheCaptain

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg endelig en undskyldning! Hun havde smidt sin telefon væk og havde først fået den igen i dag.

Ja men det er så sandelig også en fin undskyldning, bare hun en anden gang ikke smider sig selv væk. :oops:  :oops:   

Hun har vist efter hvad der kan læses i beretningerne mange undskyldninger. :mrgreen:

Annoncen skulle snart hedde "Undskyldnings Rebekka" :twisted:

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uanset om det er en dårlig undskyldning eller om der virkelig er kommet ting i vejen, så er det da noget man skal tage med i beslutningen....vil man arrangere et besøg med en hvor der er 50% chance for at hun ikke dukker op ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bullermadsen

nåå den med telefonen den har jeg også fået som undskyldning engang anden gang kørte hun galt hun er så useriøs så min mening er find en anden pige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm, jeg har haft besøg af hende tre gange uden problemer med at komme til tiden, men det er næsten et halvt år siden hendes sidste besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

HOLD NU OP!

Hold da helt ferie hvor er jeg glad for at jeg tog den ekstra chance!

aftalte en tid med Rebekka i aften kl. 21.00, det startede med at hun skrev til mig et par timer før vi skulle mødes om vi ikke kunne rykke det til kl. 22.00..

måtte indrømme efter at jeg var blevet brandt af første gang kiggede jeg godt ned i jorden da jeg læste den besked.. men tænkte hva fanden havde ikke nogle planer så skrev det er i orden.

havde ikke sat forventningerne for højt omkring mødet så var ret rolig omkring det, kl. 21.00 skrev hun så at nu var hun på vej, gav da lidt et pust, det var da positivt!

derfra skrev hun faktisk løbende til mig at hun snart var der, men den måske blev 5 min over.

kl. 22.05 SHARP ringede min telefon og hun sagde hun var nået til mig vej, men ikke rigtig kunne finde det. Var faktisk en ret sjov samtale jeg bor højt oppe så åbnede vinduet ud til gaden så jeg kunne se til begge sider.

og der kunne jeg skimte en sød pige der gik og kiggede efter husnumre! fik forklaret hende at hun var på rette vej og hun bare skulle fortsætte.

da hun nåede døren fik jeg lukket hende ind via dørtelefonen og ventede spændt oppe i døråbningen.

WOW en pige lige min type, ikke tynd, men de kilo ekstra hun har sidder lige hvor de skal (  o  )(  o  ) :mrgreen: , hun kom op til mig og gav mig et smækkys, jeg var solgt.

Derfra startede den absolut vildeste GFE oplevelse jeg nogen sinde har haft. (selv ekskæresten kunne ikke følge med her ha ha :P)

Hun var lidt forpustet da hun havde parkeret langt væk og gået en del + alle de trapper, så hun fik lige et glas vand og så fik vi os lige en lille snak, må indrømme at jeg var meget nervøs, da dette var den første danske glædespige jeg havde mødt. Hvilket hun også godt kunne fornemme på mig, og sagde da også til mig at hun syntes det var sødt :)

efter en 5 min, viste jeg vej ind i soveværelset hvor hun tog plads i sengen og bad mig komme ned til hende.

Herfra startede et langt forspil hvor vi bare lå og nød hinanden og stille og roligt fik taget tøjet af, dyb øjenkontakt og masser af blide kys.

godt 30 min efter med blowjob af den anden verden og diverse forskellige stillinger lå vi igen og nussede, vi havde en lang snak mens vi bare lå og holdt om hinanden og da uret ringende sagde hun bare" jeg går lige ud og slukker uret" hendes telefon lå inde i stuen, og derefter kom hun tilbage og lagde sig ned til mig igen.

ikke noget stress der, efter et stykke tid skulle hun jo selvfølgelig videre, vi stod og kyssede en del i døren inden hun gik.

må sige efter jeg har haft besøg af Rebekka, har jeg ikke tænkt mig at prøve nogle andre glædespiger i fremtiden

tror jeg har fundet pigen!

eneste minus her er, som er nævnt af adskillige andre inklusiv mig selv!

Er at hun er ude blevet for flere aftaler.. men med den service jeg fik kan jeg godt leve med hun kun kommer hver anden gang  :cool:

OBS: den med at hun havde smidt telefonen væk historie fik jeg også og jeg åd den råt, ved ikke om det bare var fordi jeg var liderlig og helt væk i pigen, men det lød meget oprigtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var godt at høre at det var det værd!
Overvejer selv stærkt at skrive til hende, så er glad for at når hun endelig møder op, også levere varen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan jo booke 2 tider med hende, så er chancen der da for et møde! :) spøg af side så kan hun klart anbefales. Sidder allerede og tænker på hvornår jeg skal få arrangeret næste møde

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheCaptain skrev, den 31.12.2013 at 01:12:

Hej alle, efter at have læst Anderses super anmeldelse af 100% Danske Rebecca besluttede jeg mig da får at skrive en SMS til hende. Tog et par timer før hun vendte tilbage, men vi fik da arrangeret en aftale til kl. 23.00 hun ville skrive når hun var på vej, hun virkede utrolig sød ud fra de beskeder hun sendte så havde rigtig mange sommerfuglen maven, dels pga den fine anmeldelse fra Anders og dels fordi jeg aldrig har prøvet en dansk glædespige. Jeg fik ryddet godt op og gjort en flaske rødvin klar. Kl. 22.30 hoppede jeg i bad så jeg var klar til at tage imod hende. Og endelig blev kl 23.00! Og så blev den 23.30...00.00...00.30 og nu er den 01.00 og jeg jeg drukket en flaske rødvin og skrevet/ringet til hende et uden held! Det må da være helt galt når man ikke lige kan skrive en hurtig besked at man er forsinket eller slet ikke kommer.. Håber da hun er okay. Anyways det var så min aften. Godnat..

Er det her Danske Rebekka fra silkeborg, vi snakker om? ved godt denne tråd er 10 år gammle. Men hvis det er hende, var hun 19 på daværende tidspunkt. Har også et link til hende. Venter på svar =) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...