Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg søger efter en meget kompetent massør i Storkøbenhavn(Med mulighed for parkering). Jeg søger ikke andet end massage, så det skal være én der har fuldt fokus på mig og ikke sin telefon, eller den næste gæst i venteværelset :) Hvis der er flere gode massører på samme sted er det en kæmpe bonus, da jeg har en sommergæst, der også ønsker en massage :) 

Stedet skal selvfølgelig helst være rent og pænt :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din Emma skrev, for 29 minutter siden:

Jeg søger efter en meget kompetent massør i Storkøbenhavn(Med mulighed for parkering). Jeg søger ikke andet end massage, så det skal være én der har fuldt fokus på mig og ikke sin telefon, eller den næste gæst i venteværelset :) Hvis der er flere gode massører på samme sted er det en kæmpe bonus, da jeg har en sommergæst, der også ønsker en massage :) 

Stedet skal selvfølgelig helst være rent og pænt :) 

 

Sunshine på Åboulevarden er Danmarks Bedste❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Avforhelvede!

Jeg har egentlig lidt lyst til at foreslå Suphaphorn på Østerbro, i forhold til din sommergæst, men jeg tør sgu ikke helt garantere for det med telefonen….:D

Så book i stedet Maliwan på Frederiksberg. Hun er absolut klasse, og så er der parkering ovre ved Diskonissestiftelsen, lige i nærheden :) 

malithaimassage.dk

Redigeret af Avforhelvede!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Avforhelvede!

Jeg har nogle gange hos Suphaphorn oplevet, at der på mobilen bliver taget imod bookninger, under massagen, og det er sgu en anelse irriterende….Men det er trods alt til at leve med, når stedet er så velfungerende, som det vitterligt er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Avforhelvede! skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har nogle gange hos Suphaphorn oplevet, at der på mobilen bliver taget imod bookninger, under massagen, og det er sgu en anelse irriterende….Men det er trods alt til at leve med, når stedet er så velfungerende, som det vitterligt er :)

Jeg må tilstå at hvis en massør gør det mens jeg forbi, så kommer jeg ikke tilbage. Uanset hvor god massagen måtte være. Det er under al kritik. Hvis de har så travlt, må de ansætte en telefondame :) 

Redigeret af Din Emma

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din Emma skrev, for 5 timer siden:

Jeg søger efter en meget kompetent massør i Storkøbenhavn(Med mulighed for parkering).

Jeg kan anbefale Dokkun massage i Glostrup. 
Hvis du beder om reel og kompetent massage når du bestiller tid - så finder mammasan den rigtige pige til dig - og eventuelt veninde. 
Der er fuld fokus på kunden - og mobilen bruges kun til musik. 
Egen parkering lige udenfor døren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din Emma skrev, for 4 timer siden:

Jeg må tilstå at hvis en massør gør det mens jeg forbi, så kommer jeg ikke tilbage. Uanset hvor god massagen måtte være. Det er under al kritik. Hvis de har så travlt, må de ansætte en telefondame :) 

Problemet er bare at hvis de udelukkende giver massage uden ekstra af nogen art er der ikke råd til telefondame 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John6valby skrev, for 33 minutter siden:

Problemet er bare at hvis de udelukkende giver massage uden ekstra af nogen art er der ikke råd til telefondame 

Jeps helt enig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tasman

Ved ikke om du har fundet en massør, men ellers kan jeg anbefale Royal på Holmbladsgade - de er super dygtige og jeg har aldrig oplevet antydning af at de tilbyder andet end massage af høj kvalitet. Man kan virkelig mærke det bagefter, på en god måde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr Piper

Jeg vil som i tråden her anbefale:

Suphaphorn

Moon

Ju

Royal

Jeg ville ved booking anmode om at telefonen ikke tages. Suphaphorn, Ju og Royal har alle online-booking. De er alle meget søde piger, der vil med glæde efterkomme dit ønske. Jeg beder normalt om dette når jeg booker. 

Redigeret af Mr Piper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et medlem skrev at Jenny i Varde Gade bruger Maechan ved Svanemøllen. Det må da gælle som en anbefaling. Jeg har osse hørt fra en GP'er at der er et godt sted i Rødover Centret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 1 minut siden:

Et medlem skrev at Jenny i Varde Gade bruger Maechan ved Svanemøllen. Det må da gælle som en anbefaling. Jeg har osse hørt fra en GP'er at der er et godt sted i Rødover Centret.

Hr @jensen jr. tænker at det er denne gp'rs gode sted i Rødovre centret du mener?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John6valby skrev, den 1.8.2023 at 21:25:

Problemet er bare at hvis de udelukkende giver massage uden ekstra af nogen art er der ikke råd til telefondame 

Nej, så sætter man telefonen på lydløs og lægger den væk, mens man masserer ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, den 1.8.2023 at 16:00:

Ju wellness på Strandvejen i Hellerup er et klasse sted, hvis det er massage og udelukkende det, som man går efter...

Helt enig, ved at ca halvdelen af hendes kunder er kvinder, er super sød og service minded og giver fantastisk massage. Og 100% grønt sted uden ekstra.

Du kan parkere direkte foran hendes store og lyse butik på Strandvejen i Hellerup lige ved den store Tuborg flaske.

Redigeret af GreenHornet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Avforhelvede!
Din Emma skrev, den 3.8.2023 at 19:55:

Mange tak for alle jeres gode foreslag. Jeg må tage dem fra en ende af og se hvem der har the magic touch :D

Har du fundet ud af, hvem der har the magic touch…? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Avforhelvede! skrev, for 5 timer siden:

Har du fundet ud af, hvem der har the magic touch…? :D

Vores brugernavne er så ens, at jeg overvejer hvad DU siger av for? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Avforhelvede!
Avav85 skrev, for 44 minutter siden:

Vores brugernavne er så ens, at jeg overvejer hvad DU siger av for? :D 

Når massøren går lidt for hårdt til mine ankler eller mine hofter….:D Men generelt har jeg en ret høj smertetærskel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din Emma skrev, for 6 timer siden:

Desværre er jagten ikke slut endnu :(

Har du noget brugbart info om dine oplevelser indtil nu? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...