Hop til indhold

Hvorfor skal der altid være tusmørke i et bollerum?

Featured Replies

Skrevet
Frække Tanja skrev, for 45 minutter siden:

Men hvorfor skal de skjules ved belysning, når vi, som du selv siger alle har/får dem. ?

Forfængelighed....jeg indrømmer det. Og vel også lidt erotisk iscenesættelse.;)

Skrevet
Liv skrev, for 4 timer siden:

Man kan jo bede pigen om, at tænde mere lys og slukke for musikken

100% min første tanke og var lige ved at skrive det da jeg så at du var (meget) hurtigere end mig :D

Skrevet

Helt enig. Det er turn off med et for mørkt rum og for meget musik.

Skrevet

Er egentligt ikke noget jeg har tænkt videre over. 
Det sted jeg bruger pt., er det sted der har mindst lys. Har altid arbejdet i privaten med det lys der nu var nødvendigt til vores eget brug. 
Og de fleste bad om at få loftslampen slukket så der kun var natlampe tændt. 
Så der hvor jeg er nu og ikke bor. Har jeg blot stillet op hvad jeg lige havde tilovers. Nogen gulvlamper og bordlamper. Nok lys til ikke at famle rundt i blinde og støde tæerne ind i alting. 
Har aldrig tænkt det var en aktivitet der krævet meget lys. Og heller ikke modtaget klager. Lige modsat har jeg oplevet en som bad om at få den smule lys der er slukket. 
Og inden der kommer dumme kommentarer, nej tror ikke det er pga. mit udseende :P i så fald er servicen i hvert fald go nok til han vender tilbage igen og igen. :D

Men vil da tage op til overvejelse om der skal være mulighed for mere lys. 

Øjnene vænner sig jo til det, så tænker vi piger der er der mange timer om dagen ikke tænker over det. Nok værre at komme ind udefra.

Redigeret af SweettieDK

Skrevet

Jeg påpeger også lige her at manden derhjemme er sååå heldig at lyset er helt slukket:lol:.. Det føles bare mere intimt og andre sanser forstærkes.. Det er nemmere at mærke efter hvad der sker i kroppen når man ikke lige få øje på en "unsupervised ammelap i fuld galop" og så skal til at tænke over det imens:lol:.. 

Skrevet
ppd skrev, for 6 timer siden:

Vidste ikke lige om det vil være "ok stil" at nævne det overfor pigen.

Protip: du kan fumle med pengene og lade som om det er helt umuligt. Så beder du om lys. Det kommer der altid så der kan betales. Så kan du også se hende før du betaler hvilket ellers enkelte gange er svært. Bagefter er det sådan ca. halvdelen der ikke slukker lyset igen. Hvis lyset dæmpes igen, og det er alt for mørkt, kan du sige du er svagtseende. Jeg har altså været ude for at få et blankt nej, men de fleste tænder mere lys hvis man beder om det. Men nogen gange bliver der kun marginalt mere lys. Der er jo også nogen steder hvor der simpelthen ikke er loftslampe og der kun er en enkelt lille bordlampe, med tøj over lampeskærmen for at dæmpe den dæmpede belysning.

God belysning og ingen musik giver uden tvivl den bedste oplevelse for mit vedkommende. Især hvis pigen er lækker. Men jeg kan sagtens forstå og acceptere at pigen gerne vil have det anderledes. Det skal også fungere for hende og hvis det er for grælt kan jeg gå et andet sted hen næste gang.

Skrevet
latinas4ever skrev, for 38 minutter siden:

Bagefter er det sådan ca. halvdelen der ikke slukker lyset igen. Hvis lyset dæmpes igen, og det er alt for mørkt, kan du sige du er svagtseende. Jeg har altså været ude for at få et blankt nej, men de fleste tænder mere lys hvis man beder om det. Men nogen gange bliver der kun marginalt mere lys. Der er jo også nogen steder hvor der simpelthen ikke er loftslampe og der kun er en enkelt lille bordlampe, med tøj over lampeskærmen for at dæmpe den dæmpede belysning.

Jeg har netop problemet med at være svagtseende, som jeg skrev ovenfor.
Kommer jeg direkte fra solen, kan jeg nogen gange stort set intet se, når jeg kommer ind i rummet - med den 'traditionelle' belysning.
Jeg har nogen gange seriøst overvejet, selv at tage en kraftig LED-lygte med, og også forære stedet een de kan bruge hvis de får gæster med det samme problem som mig.
Det hjælper lidt, når de skruer lidt op for lyset, men det er rigtigt, de mangler som regel en loftslampe.
Møblerne er aom regel også mørke, det gør det ikke nemmere ... 

Det er dog kun i starten, det er et voldsomt problem for mig - efterhånden vænner mine øjne sig til den lidt dunkle belysning, og så går det OK.
Det er et mindre problem, trods alt ... 

Jeg kan huske på CassiopeiaStars var der een af sengene der stod på en forhøjning ...b 
Det skulle jeg virkelig huske, der var ingen markering, og både gulv og forhøjning var sorte ... 
Men pirgerne var tæskesøde ... <3
Og jeg slap da derfra uden brækkede ben ... :D

Skrevet
  • Author
Frække Tanja skrev, for 4 timer siden:

Ja men opslaget omhandler belysningen generelt og derfor svare jeg sådan. Lav belysning skal tilvælges. Ikke være eneste mulighed, når man køber noget. 

Enig , lav belysning eller fuld belysning burde kunne vælges. 

Skrevet
  • Author
Liv skrev, for 7 timer siden:

Man kan jo bede pigen om, at tænde mere lys og slukke for musikken

Har flere gange bedt om mere lys , men det er af en eller anden ikke velset og pigen reagere overrasket og måbende, hvorfor dog? 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

For mig virker det bare unaturligt at have neonlyset tændt imens:ph34r:.. Jeg kan ikke komme i den rette stemning åbenbart.. Hvad musik angår så har jeg min egen højtaler med der mest er til for evt "naboers" skyld blandt andet når jeg lejer et hotelværelse eller lignende.. De privat diskret steder jeg lejer mig ind der det mest for ikke at blive forstyrret af evt andre piger der er på arbejde på dagen.. Knirkende trappetrin og lignende er bare ikke særlig sexet i mine ører:P.. 

Tilgengæld er playlisten nøje udvalgt til at skabe den rette romantiske stemning med stille og rolig, blidt soul musik af den gamle skole.. 

Neonlys er overkill , bare helt almindeligt lys fra en helt almindelig pære. 

Skrevet
cassanova skrev, for 26 minutter siden:

Neonlys er overkill , bare helt almindeligt lys fra en helt almindelig pære. 

Er neonlys ikke farvet lys? Den røde lampe skal være tændt. Det høre sig til ;)

Skrevet

Tag en sexet pandelampe på( hvis det findes ) -:) 

Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 1.8.2023 at 13:53:

En dæmpet belysning giver mere stemning og maskerer / udjævner eventuelle strækmærker, rynker, de små hudfejl som vi alle får, og lignende. 

Det er nok et plet skud. For det virker osse omvendt. Pigerne bedømmer mig altid til at være 15 år ynger end jeg er. Det skete så sent som i dag

Skrevet
jensen jr. skrev, for 7 minutter siden:

Pigerne bedømmer mig altid til at være 15 år ynger end jeg er. Det skete så sent som i dag

:D Tror de fleste gæster har hørt den, mon ikke der ligger lidt genbesøgstale i det.:D

Og jensen , det var ikke for , at jeg ikke tror du ser yngre ud, end du er.:)

Skrevet
sweetstone skrev, for 43 minutter siden:

:D Tror de fleste gæster har hørt den, mon ikke der ligger lidt genbesøgstale i det.:D

Min taktik er at tage alderen jeg tror, og så trække 5 år fra:lol:.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 43 minutter siden:

Min taktik er at tage alderen jeg tror, og så trække 5 år fra:lol:.. 

Hm, hvordan skal jeg tage det, når du gættede min alder i første forsøg? :lol: Og endda sagde jeg så ungdommelig ud :lol:

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 24 minutter siden:

Hm, hvordan skal jeg tage det, når du gættede min alder i første forsøg? :lol: Og endda sagde jeg så ungdommelig ud :lol:

En kvinde afslører aldrig sine hemmeligheder sådan ægteægte:P<3.. 

Skrevet
sweetstone skrev, for 2 timer siden:

Det er mugligt men det er da bemærkelsesværdigt af flere forskellige på forskellige steder samstemmende nævner min alder til "midt i ..'erne", og i dag lyste pigen endda på mit ansigt.

Skrevet
jensen jr. skrev, for 16 minutter siden:

Det er mugligt men det er da bemærkelsesværdigt af flere forskellige på forskellige steder samstemmende nævner min alder til "midt i ..'erne", og i dag lyste pigen endda på mit ansigt.

Faktisk er det generelt et resultat af Hollywood's aldersdiskriminering.. Jeg sad og så en serie her den anden dag hvor "børnene" skal forestille at være 16-17 år men de bliver spillet af 30something årige voksne mennesker.. Hvis så vi mennesker hele tiden få indoktrineret at "sådan ser en 17 årig ud" så giver det sig selv hvad der sker:ph34r:.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.