Hop til indhold

Tak for den her gang

Featured Replies

Skrevet

Kan i hygge jer

Skrevet
next skrev, for 5 minutter siden:

Kan i hygge jer

Kære next:)

- - det kan du da ikke bare gøre :huh: - du har været herinde i snart 9 år.

Efter så mange år indgår du som fast inventar 

Hvad ????

Mange hilsner

Nye tider 

(  -  snart 10 år herinde)

Skrevet
next skrev, for 12 minutter siden:

Kan i hygge jer

Det kan selvfølgelig være et tilfælde, men det ligner et valg om at stoppe, når du ramte 1000 likes?

Anyway, selvom det ligger lige for at spørge “What next”, så nøjes jeg med at ønske dig god vind udenfor EGs trygge mure.

Skrevet
Nye tider skrev, for 5 minutter siden:

Kære next:)

- - det kan du da ikke bare gøre :huh: - du har været herinde i snart 9 år.

Efter så mange år indgår du som fast inventar 

Hvad ????

Mange hilsner

Nye tider 

(  -  snart 10 år herinde)

Det er nye tider. 

Skrevet
Blækspruttemanden skrev, for 1 minut siden:

Kræfterne er vel brugt op efter 10 år. :D

Hvis de nedre regioner er slidt op, er der vel ikke brug for at være herinde...  :P

Gisp - er det erhvervs-risikoen herinde?

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 3 minutter siden:

Gisp - er det erhvervs-risikoen herinde?

Nok ikke for dig da det ikke er dit erhverv. 
nok mest pigerne :ph34r:

pøj pøj til @next 

Skrevet

Hvorfor dette behov for at informere om , at man ikke vil være med mere ? 
Man kan jo bare slette sin profil eller simpelthen bare la’ være med at logge ind ?

Skrevet
Vendelboen skrev, for 16 minutter siden:

Hvorfor dette behov for at informere om , at man ikke vil være med mere ? 
Man kan jo bare slette sin profil eller simpelthen bare la’ være med at logge ind ?

Lad ham da få lidt opmærksomhed :P

Skrevet

Kære @next

Jeg håber at årsagen til dit fravel til EG, skyldes at du har fundet dit livs kærlighed <3

God vind fremover. 

Skrevet

Jeg er ikke monogam eller har fundet mit livs kærlighed, mit liv fortsætter uden fast bruger og bidrag på EG.

Mit exit, skyldes primært EG platformen design og mangler og administrators enøjede måde drive forretningen på.

Skrevet
Happyfeet skrev, for 40 minutter siden:

Vil du sætte et par ord på hvilke mangler du mener der er

Jeg behøver såment ikke vride min hjerne, 
Invision Community som laver platformen EG bruger, får en ret hård kritik. dels for design og mangler, men også den måde hvorpå  Invision Community driver forretning.

Jeg bryder mig ikke om den måde EG's forum har udviklet sig, jeg oplever jeg "tager skade" og bliver en person jeg ikke bryder mig om at være, så derfor smutter jeg som aktiv bruger.

skulle EG i fremtiden forny sig og tilbyde en platform der ikke hylder "os og dem" mentaliteten så vil jeg overveje at oprette mig igen.

Skrevet
next skrev, for 3 minutter siden:

skulle EG i fremtiden forny sig og tilbyde en platform der ikke hylder "os og dem" mentaliteten så vil jeg overveje at oprette mig igen.

Hvordan mener du at denne mentalitet bliver hyldet, hvis jeg må være så fræk at spørge?

Hvem er "os" og "dem" i denne sammenhæng? Gæster og glædespiger?

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 9 minutter siden:

Hvordan mener du at denne mentalitet bliver hyldet, hvis jeg må være så fræk at spørge?

Hvem er "os" og "dem" i denne sammenhæng? Gæster og glædespiger?

nej det var ikke lige det jeg mente, men nu du siger det er debatten af og til i den retning du påpeger.
os og dem er hele EG design, lad mig demonstrere det ved at "dislike" dit opslag...... med "os og dem" princippet

Redigeret af next

Skrevet

vil smutte for nu, når jeg vender tilbage er min bruger sikkert lukket, og jeres spørgsmål til mig vil henstå ubesvaret.

Jeg kan kun opfordre jer til at slukke jeres konto hvis i er utilfredse med EG, for hverken design eller drift vil blive ændret, før end at brugerene skrider.....

jeg er 1. mover

Skrevet
next skrev, for 9 minutter siden:

nej det var ikke lige det jeg mente, men nu du siger det er debatten af og til i den retning du påpeger.
os og dem er hele EG design, lad mig demonstrere det ved at "dislike" dit opslag...... med "os og dem" princippet

Jeg kan ikke påstå jeg er enig, men i det mindste forstår jeg hvor du kommer fra.

next skrev, for 7 minutter siden:

Jeg kan kun opfordre jer til at slukke jeres konto hvis i er utilfredse med EG, for hverken design eller drift vil blive ændret, før end at brugerene skrider.....

Jeg er heldigvis overordnet tilfreds med stedet.

Skrevet
next skrev, for 10 timer siden:

Tjaaa

Må da give hr. Next ret i at det herinde tit ender i diskutionsklub fremfor sexklub :)

Skrevet

God tur :)

Men de spørgsmål du stiller vedr platformen er måske mer vad EG er blivet ved vår brug - og ikke så meget den tjeneste som den tækniske platformen tilbyr (tænker jeg).

Men når det er sagt så tænker jeg at en kraftig fornyelse måske kunne være smart for os brugere. Men om der vil give en god ROI skal andre beslutte. Gudskelov.

Ha en god dag :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.