Hop til indhold

Lex Randers (bdsm)

Featured Replies

Skrevet
Nv Herre skrev, for 2 timer siden:

Halløj derude.

Er der nogen der har erfaringer fra dette setup ? Det lyder næsten for godt til at være sandt. Og når noget lyder, så er det, det nok også.

https://annoncelight.dk/showad/365756

Grib chancen det var alt der stod beskrevet  og meget mere hun er simpethen en oplevelse det var bedre end jeg kunne forestille mig og over mine høje forventninger. 

Se evt. Eventyrmandens link til min anmeldelse hun er smukkere end forestillet, hun leverede alt som lovet og mere til og hun er bare en unik oplevelse. 

Skrevet
kom med et tilbud skrev, for 5 timer siden:

Annoncen eksisterer ikke

Hun er hobby GP efter lyst og har annoncen oppe når hun er aktiv og nede igen når hun ikke er, derfor min opfordring til trådstarteren om at slå til når han ser annoncen oppe. 

Skrevet

Jeg kan også tilslutte mig de gode anmeldelser.

Og når hun siger hun ikke har mange grænser så passer det :-)
Hun tænder i høj grad på at blive brugt og være slave. 
Det virker som et mentalt kick for hende. Det siger hun i hvert fald og det er troværdigt i min oplevelse af situationerne med hende.

Da jeg var der var hun bundet med legetøjskæder - det er en god ide at have sit eget udstyr med. 

Spændende hvor det udvikler sig hen - hun har potentialet til at blive en fantastisk slavetøs når hun bliver lidt mere trænet.
Tror så hun spiller lidt på at alting er første gang - men hvad :-)

Er der nogen her der har oplevet et reelt "nej" fra hende ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.