Hop til indhold

GP der kan lave prolabs

Featured Replies

Skrevet
Don T skrev, for 14 minutter siden:

Du får den lige pb

Den vil jeg da også gerne have:)

Skrevet
Don T skrev, for 20 minutter siden:

Du får den lige pb

Hvad er det der wayback helt præcist????????

Skrevet
Ståpik skrev, for 3 timer siden:

Hvad er det der wayback helt præcist????????

Waybackmachine er et site der crawler internettet og gemmer sider på egen server. Så kan du som bruger gå ind og se sider, selvom de sidenhen er blevet ændret eller fjernet helt.

Skrevet

Strider det mod forumregler eller er det generelt dårlig stil at anvise hvordan man kan finde billeder af tidligere gp’ere?

@Administrator

Skrevet
Vegasus skrev, for 3 timer siden:

Den vil jeg da også gerne have:)

Hvis du ved hvor Kinky Line annoncerede, så er det den side du skal søge på i Wayback machine. 

Redigeret af Don T
rettelse

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 17 timer siden:

Waybackmachine er et site der crawler internettet og gemmer sider på egen server. Så kan du som bruger gå ind og se sider, selvom de sidenhen er blevet ændret eller fjernet helt.

Jeg er ikke blevet en disse klogere, fordi jeg ikke ved præcis hvordan man søger og hvordan man søger......:shock:

Skrevet
Ståpik skrev, for 8 minutter siden:

Jeg er ikke blevet en disse klogere, fordi jeg ikke ved præcis hvordan man søger og hvordan man søger......:shock:

Du kan eksempelvis søge på annoncelight og se at de har 50.682 snapshots af siden. Så kan du klikke ind på siden og bladre mellem de forskellige snapshots ud fra den dato de er taget.

• 2 weeks later...
Skrevet
Don T skrev, den 2.8.2023 at 10:19:

Du får den lige pb

Don T, dem vil jeg virkelig gerne se? Kan du hjælpe mig her? Har haft de vildeste besøg ved hende

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.