Hop til indhold

Alfonser

Featured Replies

Skrevet

Jeg har læst nogle indlæg herinde, hvor folk har skrevet at de er rendt ind i en alfons som har truet og afpresset dem, i forbindelse med et besøg hos en gp.

Hvad gør man i sådan en situation? :ph34r:

Skrevet
Saush skrev, for 3 timer siden:

Jeg har læst nogle indlæg herinde, hvor folk har skrevet at de er rendt ind i en alfons som har truet og afpresset dem, i forbindelse med et besøg hos en gp.

Hvad gør man i sådan en situation? :ph34r:

Tager kontakt til dit eget netværk der kan true og presse alfonsen. De hedder Politiet og træffes på tlf 114.

Redigeret af kaaldolmer

Skrevet
kaaldolmer skrev, for 56 minutter siden:

Tager kontakt til dit eget netværk der kan true og presse alfonsen. De hedder Politiet og træffes på tlf 114.

Har du selv oplevet lignende ? og kontaktet politiet.

Skrevet
  • Author
kaaldolmer skrev, for 19 timer siden:

Hvad så hvis man sidder sammen med pigen, og han braser ind mens man sidder sammen med hende og tager ens telefon og begynder med afpresning?

Er der nogen som har oplevet noget tilsvarende, eller er det bare mig som er paranoid? :ph34r:

Jeg har en pænt dyr iphone som jeg skal have med mig, så jeg vil helst ikke risikere noget som helst.

Skrevet

@Saush

Paranoia eller ej så spiller din hjerne dig et pus.... 

Hvis du vælger dit besøg med omhu så skulle du gerne slippe for uheldige oplevelser og på en og samme tid ikke støtte "alfonser" som du skriver.

Det er ikke kun din iPhone jeg tænker på men især de mennesker der arbejder under forhold som trusler og vold.

Herfra kan jeg anbefale dig at besøge nogen af de klinikker der har eksisteret i flere år og har gode forhold og ry. De findes rundt i Dk .

God fornøjelse.

Skrevet
Pussy Galores skrev, for 3 timer siden:

Herfra kan jeg anbefale dig at besøge nogen af de klinikker der har eksisteret i flere år og har gode forhold og ry. De findes rundt i Dk .

Det er selvfølgelig ingen garanti men et temmelig godt udgangspunkt.

Man kunne jo også mindste risikoen yderligere ved at tjekke hvornår annonceprofilen er oprettet og læse lidt anmeldelser herind. Risikoen er større ved nyoprettede profiler.

Redigeret af Donny

Skrevet
Saush skrev, den 29.7.2023 at 02:02:

rendt ind i en alfons

Bare lad være at rende ind i dem 

Skrevet
Pussy Galores skrev, for 5 timer siden:

@Saush

Paranoia eller ej så spiller din hjerne dig et pus.... 

Hvis du vælger dit besøg med omhu så skulle du gerne slippe for uheldige oplevelser og på en og samme tid ikke støtte "alfonser" som du skriver.

Det er ikke kun din iPhone jeg tænker på men især de mennesker der arbejder under forhold som trusler og vold.

God fornøjelse.

Jeg er helt enig og føler mig altid godt tilpas, når jeg besøger PG, SD eller andre "klinikker".

Styrer altid udenom billige udenlandske piger på dubiøse adresser og besøger nogle få meget velrenommerede selvstændige GPs, som jeg også har anmeldt flere gange herinde. Er derfor aldrig rendt i de problemer, som Saush nævner, og jeg har da ellers bollet en del..:P igennem årene.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.