Pollen29 2 Skrevet 27. Juli, 2023 https://annoncelight.dk/showad/354219 Jeg sidder tit og læser anmeldelserne herinde. Jeg har ikke megen erfaring med at besøge pigerne. Nu tog jeg tilløb og besøgte Celine. Vi aftalte 30 minutter fuld pakke med bj uden kondom. Hun ser lidt brugt ud, og det virker som om billederne er taget for et par år siden. Jeg har fra tid til anden rejsningsproblemer. Så det lykkedes ikke at få stiv pik lige med samme. Jeg foreslår at hun begynder med bj, da det plejer at virke på min pik. Hun nægter så at sutte uden kondom. Jeg overvejer lidt situationen. Jeg foreslår en 69'er, da det også virker godt på min pik. Men det koster pludselig 300 ekstra. Jeg er gået derfra efter 20 minutter. Hun ødelagde fuldstændig min lyst til noget som helst. Styr uden om hende. 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1019 Skrevet 27. Juli, 2023 Det er sgu nederen når sådan noget sker, god service giver bare flere kunder. Hendes annonce tekst er taget direkte fra en der kalder sig Celina, Kim K etc. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightguy 19 Skrevet 27. Juli, 2023 Pollen29 skrev, for 57 minutter siden: Styr uden om hende. Shit man?! Jeg var få minutter fra at booke en tid til i morgen. Ville gerne ha’ mødt hende hvis hun var frisk på en trekant med Luna Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg