Hop til indhold

Ville du?

Featured Replies

Skrevet

5-600 kroner for en halv time.

1000 eller 1200 for en hel.

Et industrikvarter i Herlev. Et usselt kammer eller en kælder i en forstad. Små og grimme forhold. Hvad bliver der tilbage til pigen, ofte udenlandsk og som regel i pengenød, når hendes "manager", maden, rejsen og en part af huslejen er betalt og alle har fået deres?

Mange ero-anmeldere kritiserer hende for at være uengageret. Men hør nu. Honorar: 300 kroner for en halv time. 500 for en hel. 10-20 sexkunder om dagen. 

Ville du?

Skrevet

Ved ikke om det kan blive til så mange kunder måske kan det.

Hvis jeg synes det er for billigt holder jeg mig væk, det samme gør jeg hvis prisen er høj eller megen "ekstra" salg - det gider jeg ikke være med til.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 4 minutter siden:

Et industrikvarter i Herlev. Et usselt kammer eller en kælder i en forstad. Små og grimme forhold. Hvad bliver der tilbage til pigen, ofte udenlandsk og som regel i pengenød, når hendes "manager", maden, rejsen og en part af huslejen er betalt og alle har fået deres?

Mange ero-anmeldere kritiserer hende for at være uengageret. Men hør nu. Honorar: 300 kroner for en halv time. 500 for en hel. 10-20 sexkunder om dagen. 

Ville du?

3-8000 kr sort om dagen lyder af mange penge men nej jeg ville ikke. For det første er det et usselt liv, for det andet er det et liv der giver traumer resten af livet, for det tredie har hun sansynligvis ikke selv valgt det, og sidst men ikke mindst vender hun hjem til familien på et tidspunkt og der kan hun ikke snakke med nogen om det da det er for skamfuldt, og jeg tror ikke hun får 500 men nok 200-250 pr kunde og tæsk hvis hun ikke gør som der bliver sagt. Så nej nej nej

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 19 minutter siden:

Ville du?

jeg vil meget gerne kneppe 10 - 20 piger om dagen for 300 kroner i honorar , men gør det også gratis  :mrgreen:

spørg til side , det er svært for pigen selvfølgelig er det svært . men synes anmelderne er i deres gode ret til at kritisere . jeg forventer også min frisør levere efter aftale også selvom der har været 10 - 20 kunder før mig

mest af alt tror jeg så mange af de piger vil kunne bo bedre , tjene mere og have så mange flere kunder hvis bare de oppede sig lidt . der skal altså virkelig ikke meget til for at levere en god oplevelse . jeg har selv besøgt herlev industrikvarteret og det er jo somom de aktivt prøver at give en dårlig oplevelse

Redigeret af AgentLeman

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 11 timer siden:

Ville du?

NEJ   :angry:

...men det skal jo ikke afholde andre for at ville  :oops:  :mrgreen:

Redigeret af Cruise
Folk må træffe deres eget valg !

Skrevet

Tak for at bringe det her op, umiddelbart så virker det som du beskriver at der er tale om en handlet kvinde, der ikke gør det her frivilligt. 

Og jeg mener at det er i høj grad op til os kunder at:

1. advare hinanden omkring det her

2. lade være med at besøge handlede kvinder

3. lade være med at lukke øjnene for de signaler der peger i retning af at det er en handlet kvinde. (lave priser, åbent 24/7 er blot nogle af signaler der kan ses inden man overhovedet dukker op, fraværende og uengageret opførsel når man er der). For helt ærligt, der er jo steder hvor vi godt ved at det er ret sandsynligt at der er tale om kvinder der arbejder mindre frivilligt end man kunne ønske.

Den eneste måde den slags kan stoppes er ved at fjerne kundegrundlaget, hvis der ikke er en god forretning i at lokke kvinder til rigere lande og tvinge dem til at arbejde som prostituerede, så vil der være færre kvinder der bliver udsat for det.

Redigeret af Bear

Skrevet

Når jeg læser tråden kommer til at tænke på den her klassiske (i hvert fald i USA) gloryhole joke med "The Barrel". 

A man joins the navy and is shipped out immediately to an aircraft carrier in the middle of the Pacific Ocean. The captain is showing the new recruit around the ship, when the recruit asks the captain what the sailors do to satisfy their urges when they're at sea for so long. "Let me show you," says the captain. He takes the recruit down to the rear of the ship where there's a solitary barrel with a hole in it. "This'll be the best sex you'll ever have. Go ahead and try it, and I'll give you some privacy."
The recruit doesn't quite believe it, but he decides to try it anyway. After he finishes up, the captain returns.

"Wow! That was the best sex I've ever had! I want to do it every day!"
"Fine. You can do it every day except for Thursday."
"Why not Thursday?"
"That's your day in the barrel."

Så spørgsmålet svarende til @Signor Cuoco's her, ville her være:
Ville du bruge "The Barrel"?

- - -

Jeg tænker over "det" selv, når jeg f.eks. får lagt gelé forstærkning på mine egne negle cirka hver 3. uge, som for mig er nødvendigt som Lingam massør. Ellers får jeg i ny og næ kradset eller revet folk uheldige steder i et begejstret øjeblik. Faktisk inspireret af et par af jer Eroguide brugere der enten som feedback/ris til mig eller i anmeldelser har nævnt at mine negle var for skarpe også når de var korte. Altså til sammenligning: Jeg synes ikke jeg kan undvære det. Og samtidigt ønsker jeg ikke at bidrage til at holde liv i "moderne semi-slaveri" som f.eks. størstedelen af neglebranchen er.
Jeg har valgt at få lavet negle alligevel, men går udenom de billigste neglesaloner. Der hvor jeg kommer fast nu, er et Vietnamesisk sted hvor arbejdsforholdene bestemt ikke er begejstrende, men på den rigtige side af grænsen for hvad jeg personligt kan være med til at støtte uden at sove dårligt om natten. Og så lægger jeg drikkepenge som går udenom ejeren og direkte til medarbejderen for lige at betale mig fra den sidste rest af dårlig samvittighed - og jeg gør det med åbne øjne. 
Skulle jeg selv sidde en dag om måneden fra morgen til aften til en ussel løn og lave negle på andre folk "in The Barrel" under så dårlige forhold, ville jeg nok ikke få lavet negle, nej. 
Men nu er dét jo negle og ikke sex. Ville jeg undvære sex hvis negle var sex...eller noget? Jeg tvivler faktisk på om jeg ville være i stand til at vælge den høje hest hver eneste gang, hvis jeg skal være helt ærlig. Heldigvis er den dag jeg ikke kan støve et godt skrald pjort op uden at have penge op af lommen eller dårlig samvittighed formodentlig en dag der aldrig kommer. Mest bare fordi jeg har babser og sårn ;) 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
  • Author

Skøn tøndehistorie fra The Navy og Eva Nadine...:D

Men jeg er ikke enig i negle-sammenligningen og konklusionen, selv om jeg konstant trænger til sex, især fordi jeg ikke får derhjemme. Mit øverste, ofte højrøvede, realistiske og moralistiske, hoved kan heldigvis for det mestre kontrollere drifterne i det nederste. Så jeg afstår fra billig, og potentielt udnyttende købesex, selv om jeg trænger. Har aldrig betalt under 1500 for en time, og det er efterhånden længe siden. Nu er det nærmere 2000 kroner. Og det begrænser mine månedlige besøg temmelig kraftigt, da jeg udelukkende bestiller en time eller mere pr. gang. 

Jeg hverken kan eller vil, hvis jeg fornemmer, at der er noget galt. Pigen kan selvfølgelig være en god skuespiller og virke professionelt glad, men jeg kan næsten altid fornemme sandheden bag kulissen ved at se hende i øjnene og observere hendes kropssprog.

Bear skriver det præcist ovenfor - de signaler man skal være opmærksom på.

Skrevet
Bear skrev, den 27.7.2023 at 09:39:

3. lade være med at lukke øjnene for de signaler der peger i retning af at det er en handlet kvinde. (lave priser, åbent 24/7 er blot nogle af signaler der kan ses inden man overhovedet dukker op, fraværende og uengageret opførsel når man er der).

Jeps; tager af den grund ALDRIG til steder, der reklamerer med 24/7. 

Hvem af os andre ville kunne udholde at være på kontoret eller fabrikken alle døgnets timer? Ingen!

Skrevet
  • Author
Dinosdk69 skrev, den 27.7.2023 at 22:01:

"Ville du?"

Lave en ordentlig overskrift? Ja!

Ja, det kræver nok lidt fantasi og indlevelse at forstå overskriften "Ville du?"

Skrevet

I ferieperioden har mange piger haft det svært. Der er bare ikke helt så mange kunder i byen, som der plejer at være. 
Nogle af dem vælger at sætte priserne lidt ned, andre vælger at lave pakkeløsninger, som inkluderer lidt mere - og så er der dem, der bare vælger selv at holde ferie.

Men når det er sagt så er 50% af "normalpriser" lidt for skummelt, så der ville jeg nok bare scrolle videre.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 26.7.2023 at 21:21:

Ville du?

Kære @Signor Cuoco Du kunne glimrende give din maleriske beskrivelse en tand mere, hvad med "mens den kolde regn pisker mod de beskidte ruder og vindens tuden i de forrevne rør, der stikker ud af forvitrede vægge, lyder som et  glubsk ulvekobbel".

Spøg til side, emnet er alvorligt, ligesom @yrghh  og @pacer styrer jeg udenom de piger der har priser langt under gennemsnittet og de piger der tilbyder ydelser til så lave priser er sjældent særligt attraktive.

Som @Bear nævner det så har vi en moralsk forpligtelse til dels at advare hinanden om sådanne forhold og til at kontakte politiet hvis vi har begrundet mistanke om trafficking. Desværre er der også piger der frivilligt går på kompromis med deres egen sikkerhed og helbred fordi de ikke ved bedre eller er marginaliserede og/eller i pengenød. 

Det er en vigtig debat du tager op her @Signor Cuoco men vi skal ikke glemme at nogle af de piger vi besøger i smukke, nye bygninger i pæne kvarterer,  i nydelige lejligheder der er smagfuldt og diskret indrettede, hvor vi betaler markedsprisen for ydelserne også kan være i lommen på folk af tvivlsom moral, det er bare sværere at spotte det.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
  • Author

Vigtige pointer fra DrMabuse. Og en god dramatisk indledning;)

Ja, du har desværre også ret i din sidste pointe med pigerne i de flotte, smukke lejligheder, der er smagfuldt indrettede.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.