Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan anbefale hende der tilbyder blow på en rasteplads ved Hillerød. Hun er virkelig dygtig og jeg tror ikke jeg har holdt til mere end max 5min hos hende…

Del dette indlæg

Link til indlæg

En af de positive ting jeg oplevede hos Anais i Hvidovre var at hendes mund kører som et trykluftbor på pikken. Jeg kunne næsten ikke holde mig. Hvis jeg ikke havde stoppet hende var jeg kommet på 3 minutter 

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dokken skrev, den 26.7.2023 at 16:40:

Jeg kan anbefale hende der tilbyder blow på en rasteplads ved Hillerød. Hun er virkelig dygtig og jeg tror ikke jeg har holdt til mere end max 5min hos hende…

Link?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende hører jeg gerne mere om. Annoncen er inaktiv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 12 timer siden:

Hende hører jeg gerne mere om. Annoncen er inaktiv.

Annoncen er på on/off. Jeg kan også kun varmt anbefale hendes blow. Hun sluger, eller du må sprøjte i hendes ansigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fruen der sutter og tømmer i Hillerød er også et lækkert bud, har tømt mig i hendes mund mange gange, tror der er sommerpause, eller plejer der at komme aktiv annonce på AL.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Milena i Herlev er også et bud, nu er hun mere blid og langsom, men fordelen ved hende og ved fruen i Hillerød er at her bliver du suttet uden og fyrer den bare af i munden, ikke så meget hånd eller lign. som for mig er major turn off.

og gud hjælpe mig om ikke fruen siger tak for proteinshaken efter hun har slugt, whats not to like.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tina thai har jeg også ofte besøgt og her er der også knald på servicen, en top 5 sutter klart og til fair pris.

baleri har stået på toppen af min ønskeseddel længe men når man gerne vil Mega og DT så havner vi på den forkerte side af 1500kr og det er lidt pebret, men når lottoet rammer klart hun skal prøves. 

min top 10 med priser.

1. Nina slowblow 400kr Mega 

2. Fruen i Hillerød 600kr Mega og dybt med slug

3. Jessica serano 500kr Mega. 

4. Græske Emily 400kr Mega 

5 Tina thai 500kr Mega og med DT

6 Milena i Herlev 400kr Mega 

7 Mercedes milf 400kr Mega 

8 Katja 600kr Mega med DT

9 Helena sjælden annonce på AL, forstadsfrue på Østerbro, ved ikke om hun er stoppet, Mega 500kr  

10 Pam samme sted som Tina thai, 500kr Mega og DT 

Nævneværdige 

naugty Girl Haslev 

Ann Sofie annonce på AL en gang i mellem tømmer dig i bilen

Del dette indlæg

Link til indlæg
slikken fyr skrev, for 29 minutter siden:

Fruen der sutter og tømmer i Hillerød er også et lækkert bud, har tømt mig i hendes mund mange gange, tror der er sommerpause, eller plejer der at komme aktiv annonce på AL.

Som er nævnt flere gange i tråden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 12 minutter siden:

Ja at nævne den samme flere gange

Så vidt jeg kan læse mig frem til, skriver jeg om fruen i Hillerød vedr ydelsen og også om evt annonce, mener ikke at andre taler for mig.

men du kan jo komme med noget konstruktivt indput til trådstarter, istedet for navlepilleri. 

men som du kan læse er der nogen der gerne vil høre mere om fruen i Hillerød og det har de fået. 

Redigeret af slikken fyr
Mere info

Del dette indlæg

Link til indlæg

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 14 timer siden:

Ja nu er det jo sådan at du afsporer denne tråd ved dette, et indlæg dokken skrev, som jonnybegood citerede, og som gammel rotte citerede skal lige pludselig jeg lynches for, og kommenteres for.

men du kan jo prøve at komme med noget input selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det her lyder bare for spændende:)

Nogen der kan trylle link til gammel annonce på "hende der tilbyder blow på en rasteplads ved Hillerød. " Eller har et søgeord man kan holde øje med?

På forhånd tak 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...