Hop til indhold

Når den bare ikke gider

Featured Replies

Skrevet
  • Author
niskanen skrev, for 5 timer siden:

Men noget helt andet. Hvorfor er du aktiv på eroguide.dk, når du er nyforelsket og svæver på en lyserød sky? ;)

Tak for dine gode råd og input til min tråd, de er brugbare og er taget til mig ligesom alle de andre gode gode råd :)

jeg forstår godt hvorfor du spørg om hvorfor jeg er her nu når jeg har en kæreste. Jeg ved godt at eroguide er et Forum for sexkunder og pik og patter snak, så ja det kan måske få den lumre pøbel herinde til at løfte brynet og ja det er forståeligt. Men ser du, jeg ser også eroguide som et Forum hvor man kan snakke om det man ikke lige kan snakke med vennerne/veninder, familien eller Jobbet eller kæresten om som ikke lige nødvendigvis omhandle prostitution Jeg bliver på ingen måder fristet til at besøge en gp nu da jeg har en kæreste, da jeg ikke vil være hende utro. Men så vidt jeg har forstået er der vidst også medlemmer herinde som heller ikke betaler sig til sex længere som dog stadig er her, og deler oplevelser om livet   jeg har fået en masse gode råd fra både dig og de andre i denne tråd hvilket var rigtig rart og det var rart at have nogle at snakke med om problemet  (hvis man kan kalde det for et problem) og som @Den_glade_amatør nævner er det noget jeg ikke føler jeg kan snakke med vennerne eller familien om udover en læge eller psykolog. 

hvis moderator teamet ikke mener jeg må lege med mere fordi jeg har fået en kæreste  så må de jo smide mig ud ^_^

jeg håber det giver mening. Men endnu engang tak for dit brugbare indspark ^_^

Redigeret af etspil5moden

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden:

Har man været på EG i noget tid, vil man vide, at @etspil5moden tidligere har brugt dette forum til at efterspørge og modtage respons om udfordringer i privatlivet af forskellig karakter. Så mon ikke det handler om, at han føler, at det kan være svært at vende problemstillingen med andre face to face?

Det er faktisk nøjagtigt derfor jeg stadig er her, som jeg også skrev som svar til @niskanen kan jeg udemærket forstå at man kan undre sig over hvorfor jeg er her nu da jeg har fået en kæreste, men jeg ser også eroguide som et sted hvor man som jeg også nævner kan snakke om ting med nogle mennesker som er noget ældre end mig selv som man ikke lige kan snakke om andre steder.

det skal dog nævnes at jeg ikke har tænkt mig på nogen måde at bolle udenom og være utro.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.