Hop til indhold
Le courvoisier

Dansk slank 20 årig -ægte sensuel GFE! - Århus

Recommended Posts

Jeg har besøgt Alina forleden dag og WOW, det var en super intens og ægte sensuel GFE. Alina har en rigtig lækker solbrun og stram krop, meget kønt ansigt og nogle virkelig dejlige ægte bryster. Hun var altid smilende og imødekommende og vi havde rigtigt meget øjenkontakt. Alina er sød og nærværende og hun kysser virkelig godt. Hun var med på mange stillinger og er aktiv, ser ikke på uret, men på dig. Fuldstændig indlevelse. Hun var virkelig meget tilstede. 
Hele oplevelsen med Alina var topklasse! 
https://annoncelight.dk/showad/379426

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at høre, men gider folk for fanden da ikke snart at skrive hvor i Danmark det foregår. Bor jeg i Esbjerg så betyder det jo ikke vildt meget hvad der foregår i Århus. Skriv for pokker snart i overskrift hvor i Danmark det foregår!

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 56 minutter siden:

Dejligt at høre, men gider folk for fanden da ikke snart at skrive hvor i Danmark det foregår. Bor jeg i Esbjerg så betyder det jo ikke vildt meget hvad der foregår i Århus. Skriv for pokker snart i overskrift hvor i Danmark det foregår!

Uhada, sikke et besværligt liv, når man lige skal trykke på et link? Er internettet langsomt i Esbjerg? 

  • Synes godt om 1
  • Haha 9
  • Sørgelig 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
udinaturen skrev, for 5 timer siden:

Uhada, sikke et besværligt liv, når man lige skal trykke på et link? Er internettet langsomt i Esbjerg? 

Er da lige så ufatteligt at folk som dig ikke bare kan indrømme at det hele er så meget lettere hvis folk gad at skrive bynavn i overskriften, som eroguide selv anbefaler man gør. Men du må jo åbenbart være arbejdsløs eller lignende hvis du føler det ikke betyder noget at du skal åbne samtlige link herinde for at se hvor i landet det er !!!

  • Synes godt om 4
  • Tak 2
  • Haha 1
  • Sørgelig 3
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ovennævnte beskrivelse kunne lige så godt være Katrin i Esbjerg på nær alder, så er du fra Esbjerg området kan hun 100% anbefales

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 12 timer siden:

Jeg har besøgt Alina forleden dag og WOW, det var en super intens og ægte sensuel GFE. Alina har en rigtig lækker solbrun og stram krop, meget kønt ansigt og nogle virkelig dejlige ægte bryster. Hun var altid smilende og imødekommende og vi havde rigtigt meget øjenkontakt. Alina er sød og nærværende og hun kysser virkelig godt. Hun var med på mange stillinger og er aktiv, ser ikke på uret, men på dig. Fuldstændig indlevelse. Hun var virkelig meget tilstede. 
Hele oplevelsen med Alina var topklasse! 
https://annoncelight.dk/showad/379426

Tak for endnu en god anmeldelse.

Og du er selvfølgeligt tilgivet den lille smutter med bynavnet, vi kan jo ikke alle være 100% fejlfri:biggrin:

Jeg vil, som sædvanligt, forsøge at følge i dit "fodspor", da det jo som altid er superlækre og sprøde tøser du støver op.

Fortsæt det fine arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 57 minutter siden:

Tak for endnu en god anmeldelse.

Og du er selvfølgeligt tilgivet den lille smutter med bynavnet, vi kan jo ikke alle være 100% fejlfri:biggrin:

Jeg vil, som sædvanligt, forsøge at følge i dit "fodspor", da det jo som altid er superlækre og sprøde tøser du støver op.

Fortsæt det fine arbejde.

Selv tak :). Ja- hun er virkelig lækker. Det er noget af det bedste GFE jeg har oplevet.:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 17 timer siden:

Er da lige så ufatteligt at folk som dig ikke bare kan indrømme at det hele er så meget lettere hvis folk gad at skrive bynavn i overskriften, som eroguide selv anbefaler man gør. Men du må jo åbenbart være arbejdsløs eller lignende hvis du føler det ikke betyder noget at du skal åbne samtlige link herinde for at se hvor i landet det er !!!

Hvad er det jeg skal indrømme? Jeg har jo allerede sagt, hvad jeg mener. Min beskæftigelse er desuden ret irrelevant ift. hvordan jeg bruger Eroguide, og er det vigtigt for dig, at nedværdige mig? Jeg antager blot, at du er en person, som skal brokke sig, for at brokke sig. Du virker agressiv med alle dine fine udråbstegn. Slår du også konen, hvis hun ikke lige har gjort rent og lavet mad når du kommer hjem på kutteren? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Terra10 skrev, for 11 timer siden:

Nogle piger er bare lækre. Alina er en af dem. Hun er lidt dyr, men det er let at lave aftale over sms. 

Ja det var nemt og lækkert at mødes med hende, ved ikke om hun kunne holde samme lækre og frække tilgang til de sidst på dagen, efter mange besøg, jeg kan kun give 10/10 for hendes service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomson skrev, for 13 minutter siden:

Ja det var nemt og lækkert at mødes med hende, ved ikke om hun kunne holde samme lækre og frække tilgang til de sidst på dagen, efter mange besøg, jeg kan kun give 10/10 for hendes service.

Jeg har besøgt hende både tidligt og sidst på dagen. Uanset tidspunktet var det lige så lækkert. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
udinaturen skrev, den 26.7.2023 at 21:32:

Hvad er det jeg skal indrømme? Jeg har jo allerede sagt, hvad jeg mener. Min beskæftigelse er desuden ret irrelevant ift. hvordan jeg bruger Eroguide, og er det vigtigt for dig, at nedværdige mig? Jeg antager blot, at du er en person, som skal brokke sig, for at brokke sig. Du virker agressiv med alle dine fine udråbstegn. Slår du også konen, hvis hun ikke lige har gjort rent og lavet mad når du kommer hjem på kutteren? 

Latterligt svar ;-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 2 timer siden:

Latterligt svar ;-(

Tja, nu har trådstarten jo brugt en god mængde tid på at give diverse anmeldelser af flere GP'er som hjælper os alle her på siden. Ham du diskuterer med er jo ikke engang ham der originalt startede denne anmeldelse (som i øvrigt har tilføjet bynavn). I det mindste får vi da nogle anmeldelser. Ofte søger folk jo også bare efter annonce nummer, hvortil titlen er lidt ligegyldig, da de fleste GP'er jo alligevel flytter rundt i landet - mange vil bare gerne høre om oplevelsen.

Ja, det er da lidt nemmere hvis der er bynavn i titlen, men så er det altså hellere ikke et større problem, at du lige i ny og næ skal klikke på en tråd. Du kan jo med fordel bare lige holde Ctrl inde så den åbner i en ny tråd, klikke på linket og se hvor det er. Hvis det ikke er en relevant by for dig, ja så kan du klikke Ctrl + W to gange, så lukkes både link og tråd. Det tager cirka 5-10 sekunder. Du behøver skam ikke være en haj til at bruge en computer for lige at optimere brugen af en browser, hvis det nu er så stort et problem for dig at spilde dyrebare sekunder på åbning af links.

Hvis du har tid til at lave en kommentar hvor du klager, så har du vel også 10 sekunder til lige at gøre ovenstående. Prøv måske bare at være glad for, at folk faktisk laver anmeldelser som du kan læse inden du mødes med en pige. Det er da klart du får et latterligt svar, når du selv har sat en latterlig tone.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le courvoisier skrev, den 25.7.2023 at 21:02:

Jeg har besøgt Alina forleden dag og WOW, det var en super intens og ægte sensuel GFE. Alina har en rigtig lækker solbrun og stram krop, meget kønt ansigt og nogle virkelig dejlige ægte bryster. Hun var altid smilende og imødekommende og vi havde rigtigt meget øjenkontakt. Alina er sød og nærværende og hun kysser virkelig godt. Hun var med på mange stillinger og er aktiv, ser ikke på uret, men på dig. Fuldstændig indlevelse. Hun var virkelig meget tilstede. 
Hele oplevelsen med Alina var topklasse! 
https://annoncelight.dk/showad/379426

Takker mange gange for det med at bynavnet er kommet med. Flot anmeldelse for øvrigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
udinaturen skrev, 1 time siden:

Årh, buhu. Skal du have en tudekiks? Var det her svar mere latterligt eller bedre? 

@udinaturen har fået 14 dages ferie og kommer ikke tilbage til denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...