Hop til indhold

... er efterhånden gået helt over til Thai.

Featured Replies

Skrevet

Jeg har efterhånden besøgt ca. 30 GP’ ere, og gjort min erfaring , er blevet meget klogere siden mit første famlende og nervøse GP besøg for 3 år siden. 10 af Mine besøg har været ved Thailandske piger. Det bemærkelsesværdige ved Thaipigerne( DEM jeg har besøgt) er et højt serviceniveau og ALDRIG ekstra betaling for ydelser f.eks. Blow uden , 69 m.v. De er aldrig dovne , har jeg købt en time så servicere de i en time , jeg har ikke oplevet at de springer over hvor gærdet er lavest, dermed ikke sagt at det kan forekomme også blandt thaipigerne, jeg har bare ikke oplevet det. Det er en ære at yde god service. Oven i dette så ser de som regel godt ud , slanke og spænstige kroppe og kønne ansigter. 

Skrevet

Det lyder som mine erfaringer med danske kvinder.

Skrevet

@Casanova Er glad på dine vegne, at du kun har mødt succes oplevelser med Thai.

Gennem årene har jeg måske mødt ca 400 Thaier, Super, gode, middel, dårlige, oplevelserne har været blandet.

Få har taget mig med storm, og næsten bange for genbesøg, pga fare for at blive forelsket.

Andre har næsten brugt alt tiden på, at svare egen telefon,og rende til døren når klokken lød.

Andre har intet anet om massage, og brugt 40 min af de 60 på 1 ben.

Andre igen har været færdig efter 35 min, selvom der var betalt for 60.

Men bliver aldrig træt af Thaimassage.:) Man ved aldrig hvordan massagen ender, og det spændings moment elsker jeg.:)

Skrevet

Du har været god til at vælge for sløve ugidelige thai´er findes bestemt også.

Hvis der ikke er noget at lave og de har siddet og halvsovet i sofaen det meste af dagen er det måske ikke så underligt, men det fleste kan godt finde ud af at tage sig lidt sammen. :) 

Jeg kan også godt lide kombinationen af massage og sex, og det man ofte kan udvide menuen undervejs synes jeg er fedt.
Har prøvet et par gange at pigen bare ikke er attraktiv for mig og så snupper jeg bare en halv time massage uden ekstra. er det helt galt går jeg.

Skrevet
sweetstone skrev, for 4 minutter siden:

Få har taget mig med storm, og næsten bange for genbesøg, pga fare for at blive forelsket.

Sådan nogle har jeg også mødt.
De som stadig er aktive undgår jeg for de er så dejlige at jeg er nød til at holde afstand.

Skrevet

Som @HG Wells så rigtigt og rammende skrev i @pacer's tråd:

"Body to body tog en drejning":

"Det er det fede ved thaimassage. Man kan aldrig helt vide hvordan tingene ender. Jeg er helt pjattet med den vinkel på det. Nogle gang kommer man hjem med vilde oplevelser, andre gange var det bare en normal massage."

(citat @HG Wells

Kortere og mere præcist kan det ikke formuleres i forhold til, hvad der gør Thai- universet; anderledes, spændende og uforudsigeligt ! Bravo!

Skrevet

Syntes dit oplæg er fuldstændig ligegyldigt . Sikke en gang sludder og vrøvl, hvordan kan du konkludere noget så tåbeligt ud fra 30 besøg ? 

Jeg kan fortælle dig ud fra min erfaring med denne verden i 35 år, at der findes gode og mindre gode thai piger, ligesom der findes gode og mindre gode almindelige GP er ...

Syntes du sætter GP erne i et uretfærdigt dårligt lys, især når du ikke har mere erfaring en du har .

Jeg selv elsker thaimassage, men der er altså nogle brodne kar i den verden .

Skrevet

Lad os være enige om, at der er mange gode thaier. Det er også min erfaring, at den gennemsnitlige oplevelse er bedst hos thaier, og de møder tillige meget ofte én med en varme og omsorg, som en del af os sætter pris på. Risikoen for en dårlig / mærkelig oplevelse er mindre hos dem, selvom der helt klart også findes brodne kar samt piger der for tydeligt signalerer, at de hellere ville lave noget andet.

Redigeret af Jonze

Skrevet
  • Author
Jonze skrev, den 26/7/2023 at 08:42:

Lad os være enige om, at der er mange gode thaier. Det er også min erfaring, at den gennemsnitlige oplevelse er bedst hos thaier, og de møder tillige meget ofte én med en varme og omsorg, som en del af os sætter pris på. Risikoen for en dårlig / mærkelig oplevelse er mindre hos dem, selvom der helt klart også findes brodne kar samt piger der for tydeligt signalerer, at de hellere ville lave noget andet.

Præcis , ja selvfølgelig er der brodne kar blandt thaierne også. Ja varme og omsorg er i virkeligheden her de skiller sig ud. Thaierne har en anden tilgang til det at være GP , er min oplevelse. 

Skrevet
sweetstone skrev, den 25.7.2023 at 14:11:

Men bliver aldrig træt af Thaimassage.:) Man ved aldrig hvordan massagen ender, og det spændings moment elsker jeg.:)

Jeps, det er også langt hen ad vejen min grund til at foretrække thai. 

Der er ofte et eller andet "overraskelsesmoment" i det. Enten tilsigtet, eller også bare helt spontant. Thai-besøg føles ofte bemærkelsesværdigt forskellige (hvilket så selvfølgelig også ind imellem giver fusere). 

Selvfølgelig har jeg også mine favorit-thaipiger (hvor det så ikke er så spontant), men der kommer bestemt også nye til. 

Skrevet
cassanova skrev, den 27.7.2023 at 20:38:

Præcis , ja selvfølgelig er der brodne kar blandt thaierne også. Ja varme og omsorg er i virkeligheden her de skiller sig ud. Thaierne har en anden tilgang til det at være GP , er min oplevelse. 

Jeps; der er bestemt også dårlige oplevelser der; "hele" timer, der reelt er 35-40 minutter, uengageret oliepjaskeri og halvdårlige HJ's. 

Men de gode oplevelser i thai-verdenen overgår for mit vedkommende langt de dårlige. 

Skrevet

Jeg må indrømme at jeg er rykket en lille bitte smule tættere på thai segmententet. Mit problem har været at jeg startede i denne forunderlige verden hos legenden Pixie. Jeg har i 5 år ikke mødt en thai der kommer tæt på at give samme gode service som hende. Nu har jeg så givet mig selv en pause fra Pixie, da følelserne løb lidt fra mig. Derfor blev jeg nødt til at prøve flere thaier og jeg må sige at jo flere jeg besøger, jo flere sjove og lækre ting er jeg blevet udsat for. En ting som de fleste thaier jeg har mødt, skiller sig ud fra europæiske og latina piger, er deres måde at vise følelser. Kommer man ind på livet af dem, så har JEG aldrig oplevet så meget åbenhed fra en pige man betaler for sex. De ævler løs om privatlivet og man bliver tilbudt mad og fandme næsten at overtage deres førstefødte, hvis man opfører sig som en gentleman. Sjovt segment og heldigvis for mig, så kan jeg aldrig falde for en thai som jeg faldt for Pixie, alene fordi jeg ikke finder dem specielt sexet. 

Skrevet
Sweex2 skrev, for 23 minutter siden:

alene fordi jeg ikke finder dem specielt sexet. 

??? Hmmm - du plejer da ellers ikke bare at nøjes med massagen, hvis jeg husker ret?

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 23 timer siden:

??? Hmmm - du plejer da ellers ikke bare at nøjes med massagen, hvis jeg husker ret?

Nej, men de behøver heller ikke være modeller for at have sex med dem. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.