Hop til indhold

Pimps i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Efter dansk meget enslydende beskrivelse i annoncer, må det næsten være en lille sluttet gruppe som styrer hvilke thai piger der er hvor og hvornår. Få nu lige lidt styr på det. Navne, billeder passser sjældent. Ej heller tilbud. Eks. "Er med på det værste" = ingen fingre i nærheden af fissen. Synd for pigerne, og super træls som kunde.

Skrevet
  • Author

I dag gik jeg eks. specifikt efter en bestemt annonceret pige. Annoncen var opdateret kl, 8:00 i morges. Ingen nævnte var tilstede på adressen 13:30.

Skrevet
BoughtIt skrev, for 6 timer siden:

I dag gik jeg eks. specifikt efter en bestemt annonceret pige. Annoncen var opdateret kl, 8:00 i morges. Ingen nævnte var tilstede på adressen 13:30.

De fleste bliver opdateret omkring det tidspunkt. Det kunne godt tyde på at det er samme person der gør det. 

En ting der jeg også har lagt mærke til er at der aldrig er åbningstider og priser. Det kunne de godt tage at have på annoncerne. 

Skrevet
BoughtIt skrev, for 7 timer siden:

Efter dansk meget enslydende beskrivelse i annoncer, må det næsten være en lille sluttet gruppe som styrer hvilke thai piger der er hvor og hvornår. Få nu lige lidt styr på det. Navne, billeder passser sjældent. Ej heller tilbud. Eks. "Er med på det værste" = ingen fingre i nærheden af fissen. Synd for pigerne, og super træls som kunde.

Du kan ofte identificere alfons-netværket ved at kigge på stederne hvor de har "klinik". Det er typisk billige ejendomme, forskellige steder i landet, købt for omkring de 500K  som de samme (danske) ejere forskellige steder i landet.

Redigeret af Donny

Skrevet
  • Author
Jernet skrev, for 1 time siden:

De fleste bliver opdateret omkring det tidspunkt. Det kunne godt tyde på at det er samme person der gør det. 

En ting der jeg også har lagt mærke til er at der aldrig er åbningstider og priser. Det kunne de godt tage at have på annoncerne. 

Enig. Det er en uskik at der ikke gives et prisforslag. Meget bøvlet når der mange steder kræves kontanter. Kan sagtens leve med at fotos mange gange er 10 år/10kg gamle, men det er super forvirrende, når pigerne på stedet så pludselig er nogle helt andre og hedder noget helt tredje end annonceret. 

Skrevet
BoughtIt skrev, 1 time siden:

Enig. Det er en uskik at der ikke gives et prisforslag. Meget bøvlet når der mange steder kræves kontanter. Kan sagtens leve med at fotos mange gange er 10 år/10kg gamle, men det er super forvirrende, når pigerne på stedet så pludselig er nogle helt andre og hedder noget helt tredje end annonceret. 

Jeg har ofte brugt at ringe og høre lidt til priserne og evt. adressen - så finder man jo hurtigt ud af om pigerne kan et minimum af engelsk - og så finder man jo efterhånden ud af at holde sig til nogle få sikre steder og piger, der giver en god service.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
BoughtIt skrev, for 11 timer siden:

Synd for pigerne, og super træls som kunde.

Du snakker her om piger hvor der er kraftig mistanke om pimps (bagmænd). Men det eneste der er synd for pigerne er at annonceringen ikke er korrekt. Nok mest fordi det er træls for kunderne. 

Hvad tror du der ville stå i en annonce som en pige der er tvunget til sexarbejde selv skulle skrive??

Skrevet

For et par år tilbage besøgte jeg en pige på en af de mere kendte thai gader i Vejle og havde en god oplevelse, et par måneder var den gal igen og jeg kiggede Vejle annoncer igennem og minsandten om ikke de samme billeder stadig blev brugt, så jeg bookede en ny tid i håbet om at møde den samme pige/service og det gjorde jeg.

Tiden gik og jeg fik behovet igen denne gang søgte jeg i nærområdet og sørme om ikke de samme billeder dukkede op nok en gang, fuld af håb bookede jeg en tid for de 2 forudgående gange havde billederne stemt overens med kvalitet og service, til min tilfredshed var det den samme pige.

Hun var nu blevet “selvstændig” og dét var hun glad for, for som hun sagde nu var 100% af pengene hendes, istedet for at hun skulle aflevere det halve til iflg. hendes ord til “Thai mafia”.

Så i mit sind er der ingen tvivl, der er ganske få som sidder på markedet i Vejle og laver penge på de piger som arbejder i byen.

Sådan er det bare og sådan vil det sikkert blive ved med at være.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.