Hop til indhold

Tingene er ikke som de ser ud

Featured Replies

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 1 minut siden:

men hvis det ikke skulle være nok så ved jeg ikke. 

Det er nok til at overbevise mig om at det finder sted - hvilket ikke er nødvendig for det tvivler jeg slet ikke på. Det er ikke nok til at overbevise mig om at det er det generelle billede for størstedelen af pigerne.

Gerzelle999 skrev, for 3 minutter siden:

og før du begynder med at sige hvorfor melder du det ikke. 
det kræver at jeg fortæller sig nogle baggrunds ting. 

Forklar endelig, for her er jeg uforstående. Var jeg bekendt med sådanne tilfælde havde jeg bestemt meldt det.

• Svar 118
  • Visninger 13.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg har da mange gange gået fra et godt møde med en sprudlende lykkefølelse i kroppen over den skønne pige jeg har lavet søde og frække ting sammen med en times tid for et bundt kontanter. Hvis jeg er

• Altså jeg tror faktisk du har ret. Ihvertfald med alle de andre de andre sexkunder. Men jeg VED 100% sikkert, at alle de GP'er jeg har besøgt de sidste mange år, elsker mig bundløst og betingelse

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg holder utrolig meget af alle mine stamgæster, generelt så er jeg vild med alle der er vild med mig og det gør det måske nemmere at have god kemi med sine gæster..  Jeg har en enkel gæst hvor

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 13 minutter siden:

Forklar endelig, for her er jeg uforstående. Var jeg bekendt med sådanne tilfælde havde jeg bestemt meldt det.

Rimelig simpelt. 

fordi jeg har lovet nogle piger ikke at gøre fordi de er bange for hvad der så sker med dem. 

nogle er ikke bange for bagmænd. 
Nogle er bange for de ikke kan forsørge deres familier.  

og nogle 3 andre grunde. 

og grundlæggende vil jeg gøre mere skade en gavn.  her og nu. 
sådan lidt pest eller kolera. 

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 18 minutter siden:

Det er nok til at overbevise mig om at det finder sted - hvilket ikke er nødvendig for det tvivler jeg slet ikke på. Det er ikke nok til at overbevise mig om at det er det generelle billede for størstedelen af pigerne.

Nej igen så er det svært når jeg kan nævne op til 20 piger og 4-5 steder. 

hvis det ikke giver en indikation af 80-20 som nævnt før. 

ved godt det ikke er nemt at forholde sig til 

faktisk er god service ikke ens betydende med at pigen elsker det eller ikke er udnyttet. 

taler ikke tvang vigtigt at holde de ting adskildt. 

fordi den pige eksempel der yder god service har mere at miste. 
forstået på den måde at hun ved hun er nød til det for at forsørge familien og ikke god service giver ikke penge i kassen. 

Eller den pige der er i klemme i hjem landet ikke kan betale så har hun et kæmpe problem. 

så hun har valget penge i kassen eller ikke. 
det sidste er en katastrofe for nogle af de piger. 

håber det giver mening. 

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 6 minutter siden:

og grundlæggende vil jeg gøre mere skade en gavn.  her og nu. 
sådan lidt pest eller kolera. 

Her kan jeg godt følge din begrundelse, selvom jeg selv ville have handlet anderledes.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 3 minutter siden:

Her kan jeg godt følge din begrundelse, selvom jeg selv ville have handlet anderledes.

Jeg har så valgt at gøre nogle andre ting. 
Som hjælper på sigt. 

og ikke får nogle i klemme. 

Skrevet

Gerzelle999 skrev, for 6 minutter siden:

Nej igen så er det svært når jeg kan nævne op til 20 piger og 4-5 steder. 

hvis det ikke giver en indikation af 80-20 som nævnt før. 

Jeg synes nu det er meget nemt at forholde sig til, men at du kender til 20 tilfælde ud af de mange, mange piger der er i branchen er stadig ikke nok til at overbevise mig om at det er et generelt billede af branchen.

Gerzelle999 skrev, for 2 minutter siden:

faktisk er god service ikke ens betydende med at pigen elsker det eller ikke er udnyttet. 

Her er vi enige - god service er kun ens betydende med god service og der kan være mange bevæggrunde bag.

Gerzelle999 skrev, for 4 minutter siden:

så hun har valget penge i kassen eller ikke. 
det sidste er en katastrofe for nogle af de piger.

Her kan jeg delvist følge dig, men for at bruge dine egne tal, så er det altså de færreste mennesker der har brug for 300.000 om måneden - eller bare 150.000 hvis vi antager at der er en bagmand der tager 50%

Gerzelle999 skrev, for 5 minutter siden:

håber det giver mening. 

Det giver fint mening, men jeg ser det alligevel ikke som det generelle billede af branchen - heller ikke for de udenlandske piger.

Gerzelle999 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har så valgt at gøre nogle andre ting. 
Som hjælper på sigt. 

og ikke får nogle i klemme. 

Det er godt at høre at du trods alt ikke bare lader det stå til.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 12 minutter siden:

Her kan jeg delvist følge dig, men for at bruge dine egne tal, så er det altså de færreste mennesker der har brug for 300.000 om måneden - eller bare 150.000 hvis vi antager at der er en bagmand der tager 50%

Lige i dette specifikke tilfælde er meget trist. 

den pågældende pige er dybt forgældet til Mafiaen. 

og skylder millioner til dem. 

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 23 timer siden:

Lige i dette specifikke tilfælde er meget trist. 

Det her er præcis min pointe - der er tale om enkelte piger og ikke branchen som helhed. 

• 3 months later...
Skrevet
SweetMilf6630 skrev, den 24.7.2023 at 18:06:

Altså har du øjne i nakken. Hvis der blev grint bag din ryg og du stadig kunne se det. 

Der kan være mange årsager til grin “småfnisen”. At hun er ekstra glad, nogen griner hvis de bliver lidt flove/forlegne. 

Måske var gaven sjov. Jeg har fået mange pudsige ting. Alt er øjet som ser, og hvert menneske sin egen fortolkning af en situation. 

Han har jo et sted hvor der arbejder piger. Så det er nok derfor han hørt hørt dem

Skrevet

Nu har jeg desværre ikke læst det hele, men i mænd skal huske vi har kneppet den samme herinde fra. ( så kan vi mænd diskutere om Liv var et godt knald ) Købe sex er bare en hul skal. Der er ingen kærlighed i det.

Skrevet
Nóòb_from74 skrev, 1 time siden:

Nu har jeg desværre ikke læst det hele, men i mænd skal huske vi har kneppet den samme herinde fra. ( så kan vi mænd diskutere om Liv var et godt knald ) Købe sex er bare en hul skal. Der er ingen kærlighed i det.

Nej, hvem taler om kærlighed? Det udelukker imidlertid ikke, at der kan være gode relationer, varme følelser og hvis man møder pigen med den rette indstilling noget der næsten ligner. Jeg har gæster jeg næsten elsker, men de synes heller ikke at det er “en hul skal” de får, og de ved, at jeg er andet og mere end “et knald”.

Skrevet
Liv skrev, for 1 time siden:

Nej, hvem taler om kærlighed?

Der er ingen grund til blomster og gaver... Det kærlighed fra manden side, kvinder ser det ikke, fordi de vil ikke se det. eller.

Skrevet
Nóòb_from74 skrev, for 42 minutter siden:

Der er ingen grund til blomster og gaver... Det kærlighed fra manden side, kvinder ser det ikke, fordi de vil ikke se det. eller.

Jeg ved simpelthen ikke hvad du mener…. 

Skrevet
Liv skrev, for 17 minutter siden:

Jeg ved simpelthen ikke hvad du mener…. 

Jeg kunne ikke lige linke det rigtige fast i hinanden. det beklager jeg, Liv. :)

Skrevet
Nóòb_from74 skrev, for 1 time siden:

Jeg tror du mener at manden giver blomster fordi han er forelsket i pigen. Pigen opfatter det ikke sådan, ser ikke mandens kærlighed, fordi hun ikke vil se den. Og så stiller du spørgsmålet: Eller er det anderledes?    Er det korrekt tolket? 

Men manden giver ikke blomster til en GP fordi han er forelsket, sjældent i al fald, er min overbevisning. Vi, ja jeg gør det også, giver blomster, hjælp, en skulder, lidt ekstra penge osv osv, fordi vi kan lide det vi har med pigen, og vi vil gerne vise vor påskønnelse. 
Jeg giver også mine håndværkere kaffe, kage, fyraftensøl osv, hvis jeg er glad for det de laver. 
Det ligger simpelthen bare i mange mennesker at vise vores glæde og påskønnelse ved at give en lille ting, et kram, rose dem overfor andre og find selv på mere. Det er bare et udtryk for taknemmelighed - ikke kærlighed. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Jeg tror du mener at manden giver blomster fordi han er forelsket i pigen. Pigen opfatter det ikke sådan, ser ikke mandens kærlighed, fordi hun ikke vil se den. Og så stiller du spørgsmålet: Eller er det anderledes?    Er det korrekt tolket? 

Ja det rigtig, måske ikke lige forelsket.. tænkt på DinaG på tv 2 fik 20 røde roser hverdag, og han betalte for 2timers hygge. Hverdag, hun kunne godt lige ha sagt "så stopper vi" men næh.. ( det sagde hun på tv, det passer måske ikke alligevel )

Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Det er bare et udtryk for taknemmelighed

Det fint nok for dig, men andre mennesker mener nok noget andet med det, som de ikke kan forstå. Købe kvinder, skal så ha ansvaret til at sige nej når hun føler noget som skal være der. Efter min mening.

Go weekend.

Redigeret af Gæst

Skrevet

Selvom det er logik for burhøns, så er det bare svært for visse ensomme mænd, at forholde sig til, at man for dyre penge kan træde ind i et univers, hvor livets grumme spil for få minutter er ophævet. Attraktive kvinder, der er søde og frække :wub:. Men det er lidt ligesom Askepots deal med feen, man skal overholde sin besøgstid for lige pludselig er tiden gået puff :lol:. Er man ikke helt klar på de spilleregler, så kan der opstå forelske og bitterhed. Jeg skal tilstå, at jeg fo mange år siden blev lun i betrækket på 2 GPer. Heldigvis er jeg også en meget kontant mand, så det blev blot til et par besøg, hvor jeg langsomt vågnede :lol:. Jeg har også prøvet en enkelt gang, at en dansk GP ville med hjem, det kunne jeg dog ikke lige overskue.

Skrevet
Nóòb_from74 skrev, for 2 timer siden:

Købe kvinder, skal så ha ansvaret til at sige nej når hun føler noget som skal være der. Efter min mening.

Jeg véd ikke om det ligefrem er pigens ansvar at sige nej.
Men hun kan sige til gæsten at hun fornemmer der er et problem, og måske anbefale ham at holde en pause.
Beslutningen må vel være op til manden selv. 
Med mindre han på een eller anden måde generer pigen.

Tror også nogle piger - ud over indtægten - også nyder opmærksomheden og er smigrede bare en lillebittebitte smule ... 
En pige jeg besøgte for nogle år siden fortalte, at hun havde en gæst der besøgte hende hver gang hun havde vagt ...
En gang besøgte han hende tre gange - samme DAG ... 

Tror vi mænd - og kvinder - håndterer de der følelser - begær, sex, forelskelse, kærlighed - yderst forskelligt.
For nogle er det bare en varm oplevelse - for andre sætter det helt uhåndterlige følelser i gang.
Og alt der imellem.
Der hvor det er galt, er hvis begær eller forelskelse bliver en besættelse ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
sneræven skrev, 1 time siden:

Jeg véd ikke om det ligefrem er pigens ansvar at sige nej.
Men hun kan sige til gæsten at hun fornemmer der er et problem, og måske anbefale ham at holde en pause.
Beslutningen må vel være op til manden selv. 
Med mindre han på een eller anden måde generer pigen.

Tror også nogle piger - ud over indtægten - også nyder opmærksomheden og er smigrede bare en lillebittebitte smule ... 
En pige jeg besøgte for nogle år siden fortalte, at hun havde en gæst der besøgte hende hver gang hun havde vagt ...
En gang besøgte han hende tre gange - samme DAG ... 

Tror vi mænd - og kvinder - håndterer de der følelser - begær, sex, forelskelse, kærlighed - yderst forskelligt.
For nogle er det bare en varm oplevelse - for andre sætter det helt uhåndterlige følelser i gang.
Og alt der imellem.
Der hvor det er galt, er hvis begær eller forelskelse bliver en besættelse ... 

ups der var en stavefejl.. jeg beklager !

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.