Mr.Djurs 233 Skrevet 23. Juli, 2023 Nogen som har besøgt hende? Er det pigen på billederne? let at kende på tatoveringen på brystkassen. https://annoncelight.dk/showad/353767 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A Kjeldsen 34 Skrevet 23. Juli, 2023 Ja det er pigen på billederne, du kan rolig besøge hende, hun er med på det meste. Og det virker til at hun kan lide hvad hun laver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pølsemanden Skrevet 31. Juli, 2023 (edited) Jeg har lige læst gode anmeldelser af hende, og jeg regner med at jeg hellete må få besøgt hende, så snart muligheden byder sig. Holder hun til inde i centrum, og er det klinik eller privat, A Kjeldsen? Redigeret 31. Juli, 2023 af Pølsemanden Prøvede at indsætte link til profilen "A Kjeldsen" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 1. August, 2023 Det er en lille by hvor det er svært at kalde noget centrum. Men hun er sød og venlig, og modtager gerne i alle huller. Hvis du er fiks med fingre og tunge kan du få hende helt op og ringe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pølsemanden Skrevet 1. August, 2023 Tak for beskrivelsen. Jeg havde kontakt med hende i morges og fik adressen - men hun bor desværre så langt ude, at jeg ikke har mulighed for at besøge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg