Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Zomy til en time nogle uger tilbage, og det var en fin oplevelse prisen taget i betragtning. Det er absolut ikke hende billederne. Måske minder kropsformen lidt om hende, men ansigtet er ikke af hende. Alderen vil skyde til at være i midt trediverne. 

Hun var meget genert og tilbageholdende i starten. Men det blev ligeså rolig bedre uden at det kom helt op at ringe. Hun gav en fin blow og samlejet var også godkendt. Selvom hun sagde hun tilbyder tungekys blev det kun til tantekys. Selvom det langtfra er den bedste oplevelse jeg har haft, så gik jeg stadig tilfreds derfra. Havde prisen været højere ville jeg nok havde været mere skuffet over den manglende GFE. 

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Zomy har nye billeder…og det er stadig hende på billederne ;) 

• 6 months later...
Skrevet

Det er Zomi fra Fredrikssundsvej der er på.billederne, en klassepige der gav cim og pussislide uden. Jeg har savnet hende og troede at det car hende som kom tilbage. Men jeg tror det er en anden.

• 4 months later...
Skrevet

Jeg besøgte Zomy forleden i Glostrup. Hun rykker åbenbart lidt rundt .. nu står der Rødovre. Priserne er standard.

Aftale af besøg gik hurtigt og enkelt. Stedet er/var en opgang i et lejlighedsbyggeri. Jeg synes ikke, at billederne ligner helt den pige, som jeg mødte. Det kan være den samme, men hvor billederne ikke er helt nye. Zomy er en sød pige, og jeg blev taget venligt imod. Vi begyndte med massage, som ikke er hendes spidskompetence. Så vi stoppede det, og begyndte med andre lege ... hvor hun er med på ting, men ikke tager (tog) initiativet .... før til sidste med et økologisk blow/handjob. Før det havde vi prøvet forskellige andre ting, som jeg har en fornemmelse af, at hun nød :)

Selvom det ikke var en skuffelse, så tror jeg ikke, at jeg kommer igen.

Skrevet
Ebden_jj skrev, den 4.8.2023 at 14:47:

...Mit råd vil altid være. Brug 15-20 min med pigens nydelse i fokus hver gang i bestiller en time. At give massage til en lækker kvinde er jo virkelig også en nydelse, synes jeg i hvert fald. Hvis man gør det, er der også stor sandsynlighed for at pigen ikke kigger så nøje på uret, når tiden er ved at være gået. Det kan man selvfølgelig ikke regne med. Der kan jo være en bagkant pga. en anden aftale. I hvert fald har jeg aldrig oplevet at blive smidt ud efter 40 minutter af min time.

Helt enig. Det er også min erfaring, og nydelse :)

Mvh. Nice and easy.

Redigeret af Nice and easy
Rettelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.