Hop til indhold

Muslimsk Kvinde

Featured Replies

Skrevet

Hun ser godt ud på de to foto. Kunne godt tinge mig at se flere 

Skrevet
  • Author
Ja ja ja skrev, for 2 timer siden:

Hun ser godt ud på de to foto. Kunne godt tinge mig at se flere 

Ja og om hun er legit. Har prøvet at ringe men intet svar 

Skrevet

Tror ikke du skal regne med at møde en ægte ( muslimsk kvinde) nok nærmere en der spiller rollen.

Mange tiltrækkes af det uopnåelige, og det er jo en muslimsk kvinde, for en dansk mand.

Skrevet

Det er jo lige meget hvad hun tror på. Hun skal da prøves :rolleyes:Johnny 2022 sig lige til 

Skrevet
  • Author
Ja ja ja skrev, for 1 time siden:

Det er jo lige meget hvad hun tror på. Hun skal da prøves :rolleyes:Johnny 2022 sig lige til 

Du må prøve at ringe eller skrive fordi intet svar hos mig :( 

Skrevet

Så har hun ringe til mig. Vi skal mødes på en sex klub i vandløse. 
skal lige hjem fra ferie. Skulle bare ringe når jeg kom hjem Sage hun. 

Skrevet
  • Author
Ja ja ja skrev, for 23 timer siden:

Så har hun ringe til mig. Vi skal mødes på en sex klub i vandløse. 
skal lige hjem fra ferie. Skulle bare ringe når jeg kom hjem Sage hun. 

Okay spændende! 

Men ligefrem på en sex klub?

Skrevet

Ja jeg ved ikke om hun kan leje sig ind der. Jeg har aldrig være sådan et sted før

Skrevet
Ja ja ja skrev, for 18 timer siden:

Ja jeg ved ikke om hun kan leje sig ind der. Jeg har aldrig være sådan et sted før

mon ikke det bare er Secretswingers, det gamle Adam og Eva i Vanløse? Dejlig klub. 

Skrevet
  • Author
Ja ja ja skrev, den 29.7.2023 at 15:33:

Men hun ville kun mødes på en sex klub? 

Skrevet
  • Author
Ja ja ja skrev, for 30 minutter siden:

Ja det Sage hun

Okay men glæder mig til at høre mere 

Skrevet

Hvad endte det hele med ?

Skrevet
  • Author
Ja ja ja skrev, den 31.7.2023 at 12:40:

Ja det Sage hun

Hvordan gik det? Har hellere ikke set annoncen op siden...

Skrevet
sweetstone skrev, den 22.7.2023 at 12:07:

Tror ikke du skal regne med at møde en ægte ( muslimsk kvinde) nok nærmere en der spiller rollen.

Mange tiltrækkes af det uopnåelige, og det er jo en muslimsk kvinde, for en dansk mand.

Jeg må sige, at jeg adskillige gange har været hos gp’er med muslimsk baggrund, og min er faring er, at de er fuldstændig som danske gp’er - nogle super og andre knap så super.

Skrevet

Johnny har ikke lige haft tid. 
det er ikke for at hun er muslim

hun ser da godt ud 

Skrevet

Ja ja ja har prøvet at ringe til damen. Tlf nr. Eksisterer ikke sige telefonsvareren. Så er det jo ikke nemt at få kunder når nummeret ikke eksisterer. :-o

Skrevet

Jeg prøvede at lave en aftale med hende nogle uger tilbage. Hun besvarede ikke nogle af mine spørgsmål vedrørende pris, ydelser mm. Jeg fik 20 gange den samme sms af hende hvori der stod, at jeg skulle sende adresse og prisen var 1000kr (hun uddybede aldrig omkring ydelser eller varighed). Efterfølgende snakkede jeg med hende over telefonen, og mit indtryk var, at hun ikke virkede helt rask og var meget rastløs. Så valgte at takke pænt nej tak. Jeg tænker det nok er bedst, at det ikke er lykkedes jer at møde hende. Tvivler stærkt på at i ville få en god oplevelse. 

Redigeret af elsker6

Skrevet
  • Author
elsker6 skrev, den 7.8.2023 at 20:28:

Jeg prøvede at lave en aftale med hende nogle uger tilbage. Hun besvarede ikke nogle af mine spørgsmål vedrørende pris, ydelser mm. Jeg fik 20 gange den samme sms af hende hvori der stod, at jeg skulle sende adresse og prisen var 1000kr (hun uddybede aldrig omkring ydelser eller varighed). Efterfølgende snakkede jeg med hende over telefonen, og mit indtryk var, at hun ikke virkede helt rask og var meget rastløs. Så valgte at takke pænt nej tak. Jeg tænker det nok er bedst, at det ikke er lykkedes jer at møde hende. Tvivler stærkt på at i ville få en god oplevelse. 

Okay rart at vide! Tak for det. 

• 4 months later...
Skrevet

Ja så kom jeg i kontakt damen. Hun er ikke så høj lidt buttet det er lige mig det er okay. Hun er meget sød. Hun kan godt lide det sex. Hun vil godt have at man bider i brysterne. 
hun er sød. 
Alt får ikke at vide. Det bliver imellem mig og damen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.