Hop til indhold

Recommended Posts

Ja ja ja skrev, for 2 timer siden:

Hun ser godt ud på de to foto. Kunne godt tinge mig at se flere 

Ja og om hun er legit. Har prøvet at ringe men intet svar 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror ikke du skal regne med at møde en ægte ( muslimsk kvinde) nok nærmere en der spiller rollen.

Mange tiltrækkes af det uopnåelige, og det er jo en muslimsk kvinde, for en dansk mand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ja ja ja skrev, for 1 time siden:

Det er jo lige meget hvad hun tror på. Hun skal da prøves :rolleyes:Johnny 2022 sig lige til 

Du må prøve at ringe eller skrive fordi intet svar hos mig :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har hun ringe til mig. Vi skal mødes på en sex klub i vandløse. 
skal lige hjem fra ferie. Skulle bare ringe når jeg kom hjem Sage hun. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ja ja ja skrev, for 23 timer siden:

Så har hun ringe til mig. Vi skal mødes på en sex klub i vandløse. 
skal lige hjem fra ferie. Skulle bare ringe når jeg kom hjem Sage hun. 

Okay spændende! 

Men ligefrem på en sex klub?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ja ja ja skrev, for 18 timer siden:

Ja jeg ved ikke om hun kan leje sig ind der. Jeg har aldrig være sådan et sted før

mon ikke det bare er Secretswingers, det gamle Adam og Eva i Vanløse? Dejlig klub. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ja ja ja skrev, den 29.7.2023 at 15:33:

Ja jeg ved ikke om hun kan leje sig ind der. Jeg har aldrig være sådan et sted før

Men hun ville kun mødes på en sex klub? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, den 22.7.2023 at 12:07:

Tror ikke du skal regne med at møde en ægte ( muslimsk kvinde) nok nærmere en der spiller rollen.

Mange tiltrækkes af det uopnåelige, og det er jo en muslimsk kvinde, for en dansk mand.

Jeg må sige, at jeg adskillige gange har været hos gp’er med muslimsk baggrund, og min er faring er, at de er fuldstændig som danske gp’er - nogle super og andre knap så super.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja ja ja har prøvet at ringe til damen. Tlf nr. Eksisterer ikke sige telefonsvareren. Så er det jo ikke nemt at få kunder når nummeret ikke eksisterer. :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvede at lave en aftale med hende nogle uger tilbage. Hun besvarede ikke nogle af mine spørgsmål vedrørende pris, ydelser mm. Jeg fik 20 gange den samme sms af hende hvori der stod, at jeg skulle sende adresse og prisen var 1000kr (hun uddybede aldrig omkring ydelser eller varighed). Efterfølgende snakkede jeg med hende over telefonen, og mit indtryk var, at hun ikke virkede helt rask og var meget rastløs. Så valgte at takke pænt nej tak. Jeg tænker det nok er bedst, at det ikke er lykkedes jer at møde hende. Tvivler stærkt på at i ville få en god oplevelse. 

Redigeret af elsker6

Del dette indlæg

Link til indlæg
elsker6 skrev, den 7.8.2023 at 20:28:

Jeg prøvede at lave en aftale med hende nogle uger tilbage. Hun besvarede ikke nogle af mine spørgsmål vedrørende pris, ydelser mm. Jeg fik 20 gange den samme sms af hende hvori der stod, at jeg skulle sende adresse og prisen var 1000kr (hun uddybede aldrig omkring ydelser eller varighed). Efterfølgende snakkede jeg med hende over telefonen, og mit indtryk var, at hun ikke virkede helt rask og var meget rastløs. Så valgte at takke pænt nej tak. Jeg tænker det nok er bedst, at det ikke er lykkedes jer at møde hende. Tvivler stærkt på at i ville få en god oplevelse. 

Okay rart at vide! Tak for det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja så kom jeg i kontakt damen. Hun er ikke så høj lidt buttet det er lige mig det er okay. Hun er meget sød. Hun kan godt lide det sex. Hun vil godt have at man bider i brysterne. 
hun er sød. 
Alt får ikke at vide. Det bliver imellem mig og damen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...