Johnny2022 36 Skrevet 22. Juli, 2023 Er der nogle som kender til Fræk Muslimsk kvinde: https://annoncelight.dk/showad/379057 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja ja ja 19 Skrevet 22. Juli, 2023 Hun ser godt ud på de to foto. Kunne godt tinge mig at se flere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnny2022 36 Skrevet 22. Juli, 2023 Ja ja ja skrev, for 2 timer siden: Hun ser godt ud på de to foto. Kunne godt tinge mig at se flere Ja og om hun er legit. Har prøvet at ringe men intet svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 22. Juli, 2023 Tror ikke du skal regne med at møde en ægte ( muslimsk kvinde) nok nærmere en der spiller rollen. Mange tiltrækkes af det uopnåelige, og det er jo en muslimsk kvinde, for en dansk mand. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja ja ja 19 Skrevet 22. Juli, 2023 Det er jo lige meget hvad hun tror på. Hun skal da prøves Johnny 2022 sig lige til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnny2022 36 Skrevet 22. Juli, 2023 Ja ja ja skrev, for 1 time siden: Det er jo lige meget hvad hun tror på. Hun skal da prøves Johnny 2022 sig lige til Du må prøve at ringe eller skrive fordi intet svar hos mig :( 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja ja ja 19 Skrevet 28. Juli, 2023 Så har hun ringe til mig. Vi skal mødes på en sex klub i vandløse. skal lige hjem fra ferie. Skulle bare ringe når jeg kom hjem Sage hun. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnny2022 36 Skrevet 29. Juli, 2023 Ja ja ja skrev, for 23 timer siden: Så har hun ringe til mig. Vi skal mødes på en sex klub i vandløse. skal lige hjem fra ferie. Skulle bare ringe når jeg kom hjem Sage hun. Okay spændende! Men ligefrem på en sex klub? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja ja ja 19 Skrevet 29. Juli, 2023 Ja jeg ved ikke om hun kan leje sig ind der. Jeg har aldrig være sådan et sted før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1285 Skrevet 30. Juli, 2023 Ja ja ja skrev, for 18 timer siden: Ja jeg ved ikke om hun kan leje sig ind der. Jeg har aldrig være sådan et sted før mon ikke det bare er Secretswingers, det gamle Adam og Eva i Vanløse? Dejlig klub. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja ja ja 19 Skrevet 30. Juli, 2023 Pas jeg er ny i det her. Så fortæt fortæl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnny2022 36 Skrevet 31. Juli, 2023 Ja ja ja skrev, den 29.7.2023 at 15:33: Ja jeg ved ikke om hun kan leje sig ind der. Jeg har aldrig være sådan et sted før Men hun ville kun mødes på en sex klub? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnny2022 36 Skrevet 31. Juli, 2023 Ja ja ja skrev, for 30 minutter siden: Ja det Sage hun Okay men glæder mig til at høre mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 31. Juli, 2023 Hvad endte det hele med ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnny2022 36 Skrevet 6. August, 2023 Ja ja ja skrev, den 31.7.2023 at 12:40: Ja det Sage hun Hvordan gik det? Har hellere ikke set annoncen op siden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 6. August, 2023 sweetstone skrev, den 22.7.2023 at 12:07: Tror ikke du skal regne med at møde en ægte ( muslimsk kvinde) nok nærmere en der spiller rollen. Mange tiltrækkes af det uopnåelige, og det er jo en muslimsk kvinde, for en dansk mand. Jeg må sige, at jeg adskillige gange har været hos gp’er med muslimsk baggrund, og min er faring er, at de er fuldstændig som danske gp’er - nogle super og andre knap så super. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja ja ja 19 Skrevet 6. August, 2023 Johnny har ikke lige haft tid. det er ikke for at hun er muslim hun ser da godt ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja ja ja 19 Skrevet 7. August, 2023 Ja ja ja har prøvet at ringe til damen. Tlf nr. Eksisterer ikke sige telefonsvareren. Så er det jo ikke nemt at få kunder når nummeret ikke eksisterer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elsker6 35 Skrevet 7. August, 2023 (edited) Jeg prøvede at lave en aftale med hende nogle uger tilbage. Hun besvarede ikke nogle af mine spørgsmål vedrørende pris, ydelser mm. Jeg fik 20 gange den samme sms af hende hvori der stod, at jeg skulle sende adresse og prisen var 1000kr (hun uddybede aldrig omkring ydelser eller varighed). Efterfølgende snakkede jeg med hende over telefonen, og mit indtryk var, at hun ikke virkede helt rask og var meget rastløs. Så valgte at takke pænt nej tak. Jeg tænker det nok er bedst, at det ikke er lykkedes jer at møde hende. Tvivler stærkt på at i ville få en god oplevelse. Redigeret 7. August, 2023 af elsker6 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnny2022 36 Skrevet 9. August, 2023 elsker6 skrev, den 7.8.2023 at 20:28: Jeg prøvede at lave en aftale med hende nogle uger tilbage. Hun besvarede ikke nogle af mine spørgsmål vedrørende pris, ydelser mm. Jeg fik 20 gange den samme sms af hende hvori der stod, at jeg skulle sende adresse og prisen var 1000kr (hun uddybede aldrig omkring ydelser eller varighed). Efterfølgende snakkede jeg med hende over telefonen, og mit indtryk var, at hun ikke virkede helt rask og var meget rastløs. Så valgte at takke pænt nej tak. Jeg tænker det nok er bedst, at det ikke er lykkedes jer at møde hende. Tvivler stærkt på at i ville få en god oplevelse. Okay rart at vide! Tak for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja ja ja 19 Skrevet 9. December, 2023 Ja så kom jeg i kontakt damen. Hun er ikke så høj lidt buttet det er lige mig det er okay. Hun er meget sød. Hun kan godt lide det sex. Hun vil godt have at man bider i brysterne. hun er sød. Alt får ikke at vide. Det bliver imellem mig og damen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg