Hop til indhold

Aisha i Aarhus-Top klasse

Featured Replies

Skrevet

Efter at have set de mange links her til eroguide på hendes annoncelight side, synes jeg at jeg skylder hende en god anbefaling, for jeg fik en helt igennem fantastisk behandling af pigen. Så, nu er jeg oprettet her. Vær hilset alle sammen.  

Billederne stemmer overens med det man ser i virkeligheden og servicen er helt i top. Jeg bestilte super fransk som ekstra, og hvor var det en nærmest ekstase-lignende tilstand, da jeg kom idag og min pik blev omfavnet af hendes fyldige læber. Alt i alt var mødet så godt som det hovedet kunne være, fra øjeblikket vi hilste på hinanden, til øjeblikket jeg gik derfra.

Jeg synes taget i betragtning af hvor populær hun tydeligvis er, så er jeg meget begejstret over hvor lystig en tilgang hun har til det. Det lader ihverfald til, at hun nyder det, og det sætter jeg stor pris på (har prøvet at besøge piger hvor de måske er tvunget ind i dette erhverv, og det er en meget ubehagelig  følelse, at gå fra sådan et sted).. Men Aisha! Top klasse helt bestemt!

Redigeret af DetErlkkeSåRingeEndda

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.