Hop til indhold
Kødhoved

Tip til screening af sugarbabes

Recommended Posts

Hej med jer.

Jeg har noget tid, fra sidelinien, læst mange af jeres indlæg og anmeldelser, da jeg stærkt overvejer at berige mit utilstrækkelige sexliv med lidt extra-curricular. Jeg har kigget igennem sugardaters og også den tyske sugardaddy og der er virkelig mange, der er fakers. Jeg vil næsten sige at på den tyske er det 100% af den, jeg har kommunikeret med. Her er et tip til hvordan i kan filtrere nogle af profilerne fra og ikke spilde tid. Lad mig give et eksempel:
Denne pige har lige tilføjet mig som favorit: https://sugardaters.com/da/profile/YvRYPpY6zw
Og hun ser jo nydelig ud og Bremen er jo ikke så langt væk. Nu kigger jeg så på hendes billeder, vælger et, der er næsten for godt til at være sandt, gemmer det på min laptop, går ind på https://images.google.com og uploader billedet. Derefter klikker jeg på "Find billedekilde" og mon ikke, der er Instagram og TikTop resultater, som der så ofte er. Og her kommer billederne fra: https://www.tiktok.com/@janaalina.st . Jeg ved ikke om andre bruger samme teknik, men hvis du ikke gør, så kan du jo prøve det af og undlade at spilde tid med den slags fis.

Altså, det kan da godt være at det rent faktisk er JanaAlina (eller whatever) som har oprettet en profil, men jeg tvivler.

Med venlig hilsen,
En flue på væggen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kødhoved skrev, for 37 minutter siden:

Hej med jer.

Jeg har noget tid, fra sidelinien, læst mange af jeres indlæg og anmeldelser,

Jeg tror de fleste bare highlighter billedet og foretager en Google billedsøgning eller hvor de nu vælger at billedsøge.. Det kræver ikke en bærbar eller lignende.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kødhoved skrev, for 4 timer siden:

og Bremen er jo ikke så langt væk.

Jeg har så valgt, under "Hvem kan se min profil" at sætte op så den kun kan ses i Danmark.   Blev træt af bl.a. tilføjelse som favorit fra piger i Frankrig og andre steder - nogle det garanteret aldrig bliver til en aftale.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har anmeldt flere , for at bruge andres fotos , sidst https://sugardaters.com/da/profile/ELoLQYJ2op som brugte en sabrina wilsons insta fotos
Nu har jeg så skrevet og mødt blue-velvet, og er glad, men hun sletter så dine fotos og har nu en andens på  hendes profil i privat album 
det er til at blive forvirret af
sugardaters gør intet selv om man angiver med link til hvor fotos er taget fra

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, for 8 timer siden:


sugardaters gør intet selv om man angiver med link til hvor fotos er taget fra

Ofte er det dem selv, der har profiler derinde, for at få os til at blive hængende. Jeg har endda mødt en ChatGpt derinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gråskæg42 skrev, den 22.7.2023 at 06:34:

Ofte er det dem selv, der har profiler derinde, for at få os til at blive hængende. Jeg har endda mødt en ChatGpt derinde

Det har jeg også før oplevet. Havde en ret ordinær tekst på min profil, som i øvrigt var uden billede. Det betød at de eneste stort set, der besøgte min profil, var dem jeg skrev til, eller selv klikkede forbi mange gange. En dag udløb mit medlemskab. Det gad jeg ikke forny.

Sørme nok - 5-6 timer efter udløb, fik jeg pludselig en besked fra en ukendt pige. Hvor tilfældigt var det lige? Det lugtede simpelthen for langt væk, at det var ejerne selv, der kontaktede mig. Så dén hoppede jeg selvfølgelig ikke på. Men jeg svarede pænt, da jeg et par måneder efter genoptog mit abonnement :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...