Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
detgodeliv skrev, for 1 minut siden:

nogen der har været der fornylige, om hun stadig kan sit kram:)

Hun annoncerer sjældent, svært at få fat.. tænker hun stadig kan sit kram.. så hvor og hvad hun laver vides ikke

Skrevet

Jeg har aldrig haft svært ved at få fat på hende, har dog ikke set hende for nylig.

Mødte hende for første gang for halvandet år siden. Hun har siden da annonceret på samme måde, kun sat sin annonce i med 1 til 1,5 måneds mellemrum, trods det har hun altid svaret mig tilbage. 

Skrevet

Åh ja Ten er skam stadig den bedste :wub:

Jeg har efterhånden kendt Ten i en del år, og TEN holder ALTID, hun er altid fræk og meget villig til at søge nye gange.  Og hendes krop er stadig en som langt yngre piger må misunde hende.

Hvis man er heldig svarer hun hurtigt, ellers sender jeg en ny, in case, min SMS "druknede" i hendes indbakke 

Skrevet

Var der i mandags.  Og ja hun kan stadigvæk sit kram. :)

8000

Skrevet

Ja hun kan stadigvæk sit kram og mere til :). Godt der ikke var 30 grader sidst jeg var der. Var helt udmattet efter 1 times hygge med hende. 

• 2 months later...
Skrevet

Nogen der har set Ten’s annonce fornyligt? Eller sågar besøgt vidunderet :-)

Skrevet
Luxuria skrev, 1 time siden:

Nogen der har set Ten’s annonce fornyligt? Eller sågar besøgt vidunderet :-)

Har været på besøg denne uge og som altid fuld tilfredsstillese

Skrevet

Ten er hos mig top 3 i thai universet, hvor man altid er sikker på en lækker oplevelse.

• 1 month later...
Skrevet

Arbejder hun sjældent, eller er hun bare ikke nem at få kontakt til?

Har prøvet flere gange men aldrig hørt fra hende.

Skrevet
Spectrum skrev, for 1 time siden:

Arbejder hun sjældent, eller er hun bare ikke nem at få kontakt til?

Har prøvet flere gange men aldrig hørt fra hende.

Jeg besøger hende jævnligt. Kan være svær at få fat på. Hun har flere gange sagt, at hun ikke så ofte tager nye ind. Da hun har en del stamkunder, der formentlig får forretningen til at køre. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Hvad gør hende speciel? Og hvad tilbyder hun som andre ikke gør? Bare nysgerrig.

Skrevet

Hun kan blive mere liderlig end de fleste. Det er jo en oplevelse i sig selv. 

Skrevet

Du får et show du aldrig har fået før. 
hvis hun ikke kan få liv i dig , er der et eller andet galt med dig :) 

Skrevet

I hvilket tidsrum er der størst sandsynlighed for at få kontakt til hende?

Man kunne eventuelt kombinere det med en klipning hos naboen :D

Skrevet

Ten, - min hukommelse siger at jeg har fået massage af hende i Århus syd, for nogle år siden. Er der nogen som ved om Ten tidligere har arbejdet i Århus?

Skrevet
Bubsi skrev, for 1 time siden:

Ten, - min hukommelse siger at jeg har fået massage af hende i Århus syd, for nogle år siden. Er der nogen som ved om Ten tidligere har arbejdet i Århus?

Det var nærmere midt/nord hun holdt til. Hun var tidligere stjernen hos Orkide Thai Massage på Langelandsgade. Det ligger efterhånden en del år tilbage. Jeg tror umiddelbart at er omkring 15 år tilbage i tiden, måske mere ...

Skrevet
Bubsi skrev, for 4 timer siden:

Ja det har hun :-) 

Skrevet
møgsvinet skrev, for 16 timer siden:

Det var nærmere midt/nord hun holdt til. Hun var tidligere stjernen hos Orkide Thai Massage på Langelandsgade. Det ligger efterhånden en del år tilbage. Jeg tror umiddelbart at er omkring 15 år tilbage i tiden, måske mere ...

Tror måske det nærmer sig 20 år siden hun var i Langelandsgade - men er heller ikke sikker. :)

Skrevet

Ja hun kan sit kram , er en fan..... hvor gammel er hun egentlig , lidt svær at bedømme syntes jeg , omkring de 40 ???

• 7 months later...
Skrevet

Hej nogen der har været hos Ten fornyelig ? 
Jeg har kom der for år tilbage , nok den bedste i Vejle dengang , 

Er hun stadig et besøg værd ? 

Skrevet
Iha skrev, for 6 timer siden:

Hej nogen der har været hos Ten fornyelig ? 
Jeg har kom der for år tilbage , nok den bedste i Vejle dengang , 

Er hun stadig et besøg værd ? 

Er hun stadig aktiv?

Hvor finder du hendes annonce / nummer?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.