Hop til indhold

Unge danske piger

Featured Replies

Skrevet

De unge skal findes på nettet nu om dage. 
Der er jo adskillige platforme til, at skabe kontakten på. Og min erfaring er, jo mere ærlig man selv er, måske i forhold til et vellignende profilbillede og beskrivelse af sig selv, jo bedre bliver oplevelsen også. 
Det samme gælder i øvrigt ude i den store verden. Jeg syntes ikke det er svært, at finde det jeg søger. Som de af jer, der har været her længe, så er jeg til unge, petite med små til moderat størrelse bryster, der stritter lige ud i luften, samt en lækker mås. 

Skrevet
Æ´Synderjyde skrev, for 1 time siden:

De unge skal findes på nettet nu om dage. 
Der er jo adskillige platforme til, at skabe kontakten på. Og min erfaring er, jo mere ærlig man selv er, måske i forhold til et vellignende profilbillede og beskrivelse af sig selv, jo bedre bliver oplevelsen også. 
Det samme gælder i øvrigt ude i den store verden. Jeg syntes ikke det er svært, at finde det jeg søger. Som de af jer, der har været her længe, så er jeg til unge, petite med små til moderat størrelse bryster, der stritter lige ud i luften, samt en lækker mås. 

Måske er det lettere i Synnejyt'land end i Hovedstaden, hvor pigerne "unge petit med små til moderat bryster" ikke syntes at flokkes om lysthusene...

Redigeret af ppd

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.