Æ´Synderjyde 810 Skrevet 25. August, 2023 De unge skal findes på nettet nu om dage. Der er jo adskillige platforme til, at skabe kontakten på. Og min erfaring er, jo mere ærlig man selv er, måske i forhold til et vellignende profilbillede og beskrivelse af sig selv, jo bedre bliver oplevelsen også. Det samme gælder i øvrigt ude i den store verden. Jeg syntes ikke det er svært, at finde det jeg søger. Som de af jer, der har været her længe, så er jeg til unge, petite med små til moderat størrelse bryster, der stritter lige ud i luften, samt en lækker mås. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7851 Skrevet 25. August, 2023 (edited) Æ´Synderjyde skrev, for 1 time siden: De unge skal findes på nettet nu om dage. Der er jo adskillige platforme til, at skabe kontakten på. Og min erfaring er, jo mere ærlig man selv er, måske i forhold til et vellignende profilbillede og beskrivelse af sig selv, jo bedre bliver oplevelsen også. Det samme gælder i øvrigt ude i den store verden. Jeg syntes ikke det er svært, at finde det jeg søger. Som de af jer, der har været her længe, så er jeg til unge, petite med små til moderat størrelse bryster, der stritter lige ud i luften, samt en lækker mås. Måske er det lettere i Synnejyt'land end i Hovedstaden, hvor pigerne "unge petit med små til moderat bryster" ikke syntes at flokkes om lysthusene... Redigeret 25. August, 2023 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snoopy007 65 Skrevet 26. August, 2023 Vel endnu en intetsigende betragtning fra PPD. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg