Hop til indhold
hitman3605@outlook.dk

Unge danske piger

Recommended Posts

De unge skal findes på nettet nu om dage. 
Der er jo adskillige platforme til, at skabe kontakten på. Og min erfaring er, jo mere ærlig man selv er, måske i forhold til et vellignende profilbillede og beskrivelse af sig selv, jo bedre bliver oplevelsen også. 
Det samme gælder i øvrigt ude i den store verden. Jeg syntes ikke det er svært, at finde det jeg søger. Som de af jer, der har været her længe, så er jeg til unge, petite med små til moderat størrelse bryster, der stritter lige ud i luften, samt en lækker mås. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 1 time siden:

De unge skal findes på nettet nu om dage. 
Der er jo adskillige platforme til, at skabe kontakten på. Og min erfaring er, jo mere ærlig man selv er, måske i forhold til et vellignende profilbillede og beskrivelse af sig selv, jo bedre bliver oplevelsen også. 
Det samme gælder i øvrigt ude i den store verden. Jeg syntes ikke det er svært, at finde det jeg søger. Som de af jer, der har været her længe, så er jeg til unge, petite med små til moderat størrelse bryster, der stritter lige ud i luften, samt en lækker mås. 

Måske er det lettere i Synnejyt'land end i Hovedstaden, hvor pigerne "unge petit med små til moderat bryster" ikke syntes at flokkes om lysthusene...

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...