pdrhan 1021 Skrevet 20. Juli, 2023 Fik her til eftermiddag et "crush" på HAPN app fra en ung pige der kalder sig ella hansen , og ella-hansen01 på snap, men den er vidst slettet allerede igen.... baggrund: kom ind på hun søgte lidt sjov , hun skriver kun på engelsk,trods dansk lydende navn...fra HAPN ville hun på snap, fint nok - skrev et stykke tid på snap efter vi var blevet enige om at jeg skulle besøge hende her til aften på Nørrebro , en hel nat og måtte gøre hvad jeg ville , 1000kr , men hun tager kun paypal (der er alarmklokkerne jo...) nå kørte den lidt videre....pludselig virkede hendes snap ikke mere...hun skrev igen nu på hapn , (alarm klokker igen) om det var ok med paypal, jaja skrev jeg videre....skrev jeg kunne være hos hende kl 1700 kl 17 sharp skrev hun om jeg kom , jaja jeg holder i gaden ved siden af den hun havde oplyst(gjorde jeg jo ikke da hun var afsløret i sit scam) , skrev parkerer lige og så er jeg der om 2 min skrev så at jeg stod ved døren som aftalt og at hun så ville komme ned og hente mig..."please send the 1000 dkk to my paypal account ellahansen , then i will pick you up" skrev hun(alarm klokker igen)...jeg skrev så tilbage "please come down here and when you open the door and you are here with me, then i send you the money on paypal and we go up together" BAM BAM SCAM , BLOCKED on Hapn app haha .... så drenge aldrig betal forud og tænk med det rigtige hoved - god aften til jer alle.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg