Hop til indhold

Recommended Posts

Fik her til eftermiddag et "crush" på HAPN app fra en ung pige der kalder sig ella hansen , og ella-hansen01 på snap, men den er vidst slettet allerede igen....

baggrund: kom ind på hun søgte lidt sjov , hun skriver kun på engelsk,trods dansk lydende navn...fra HAPN ville hun på snap, fint nok - skrev et stykke tid på snap efter vi var blevet enige om at jeg skulle besøge hende her til aften på Nørrebro , en hel nat og måtte gøre hvad jeg ville , 1000kr , men hun tager kun paypal (der er alarmklokkerne jo...) nå kørte den lidt videre....pludselig virkede hendes snap ikke mere...hun skrev igen nu på hapn , (alarm klokker igen) om det var ok med paypal, jaja skrev jeg videre....skrev jeg kunne være hos hende kl 1700

kl 17 sharp skrev hun om jeg kom , jaja jeg holder i gaden ved siden af den hun havde oplyst(gjorde jeg jo ikke da hun var afsløret i sit scam) , skrev parkerer lige og så er jeg der om 2 min

skrev så at jeg stod ved døren som aftalt og at hun så ville komme ned og hente mig..."please send the 1000 dkk to my paypal account ellahansen , then i will pick you up" skrev hun(alarm klokker igen)...jeg skrev så tilbage "please come down here and when you open the door and you are here with me, then i send you the money on paypal and we go up together"

BAM BAM SCAM , BLOCKED on Hapn app haha ....

så drenge aldrig betal forud og tænk med det rigtige hoved - god aften til jer alle.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...