lejogbrug 335 Skrevet 20. Juli, 2023 Frække mand, det gik vildt og voldsomt til sidst vi hyggede os. Men du har glemt noget som tilhører dig. Er ikke helt sikker på hvem du er, så derfor denne efterlysning. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 898 Skrevet 20. Juli, 2023 lejogbrug skrev, Lige nu: Frække mand, det gik vildt og voldsomt til sidst vi hyggede os. Men du har glemt noget som tilhører dig. Er ikke helt sikker på hvem du er, så derfor denne efterlysning. Det må være et par dage siden, hvis man skal bedømme ud fra billedet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 538 Skrevet 20. Juli, 2023 Eventyrmanden skrev, for 3 timer siden: Det må være et par dage siden, hvis man skal bedømme ud fra billedet Bedømmer du det ud fra hårene på armene eller ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 898 Skrevet 20. Juli, 2023 ErnstOle skrev, for 3 timer siden: Bedømmer du det ud fra hårene på armene eller ? Nej snarere ud fra udviklingen af kondomets indhold. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 335 Skrevet 21. Juli, 2023 ErnstOle skrev, for 16 timer siden: Bedømmer du det ud fra hårene på armene eller ? Der er nu intet galt med naturlig behåring, ja jeg er afsløret ikke mig der holder kondomet. En mandlig gæst fiskede det ud, fandt det under fisting 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 475 Skrevet 21. Juli, 2023 lejogbrug skrev, 1 time siden: Der er nu intet galt med naturlig behåring, ja jeg er afsløret ikke mig der holder kondomet. En mandlig gæst fiskede det ud, fandt det under fisting Kan bekræfte at lejogbrug ikke har hår på armene Men kan da godt se, det kræver en nærmere undersøgelse næste gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 335 Skrevet 21. Juli, 2023 Mister12 skrev, for 3 timer siden: Kan bekræfte at lejogbrug ikke har hår på armene Men kan da godt se, det kræver en nærmere undersøgelse næste gang Du lokker med gag, reb, røde baller og fist. Det kan jeg kun takke ja tak til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg