Hop til indhold

Hus og lejligheder

Featured Replies

Skrevet

hej folks 

nogen der har en ide om love og regler hvis man udlejer sit lejlighed til piger osv, for jeg overvejer selv at udleje mit lejlighed til flotte piger som bringer glæde til jer allesammen. 
jeg kender en del piger efterhånden og er ret sikker på jeg kan få nogle aftaler på plads, og vi snakker om piger som veronika, jessica, allyah kendt som marrocan girl, og mange andre som holder til kbh og århus. 
 jeg er godt klar over at det er sort på sort i forhold til hvad man tjener men, jeg vil gør det self på penge skyld og for at begrænse de falske og dårlig piger fra at kom til odense og tjene penge på at give jer dårlig oplevelser. 

Redigeret af Keeper
Billeder

Skrevet

Hvis du alene udlejer din lejlighed til pigerne til en almindelig leje, så vil det som udgangspunkt være lovligt.

Dvs., det vil være ulovligt, hvis du bistår med annoncering m.v. eller aftaler med pigerne, at de skal stå til rådighed for kunder i en vis periode.

Dog vil du formentlig overtræde en vedtægt eller lejekontrakt, hvis det ikke er tilladt at udøve erherv i lejligheden. Dette kan ende med at udgøre en væsentlig misligholdelse som kan medføre eksludering/ophævelse af lejemål.

Hvis din lejeindtægter overstiger bundfradraget, så skal du betale skat af det beløb, som overstiger bundfradraget for ikke at overtræde skattelovgivningen.

Skrevet

Det kræver at du tager den reelle husleje og deler den ud.. Så hvis din husleje normalt er 6000 kr så må du opkræve 200 kr fra en pige.. Er der 2 piger må du kræve 100 kr pr pigen pr dag.. Du må ikke tjene penge på det altså.. Tjener du penge på det og ser pigerne sig sur på dig, af hvad end for en grund det skulle være, så kan du risikerer op til 4 års fængsel.. 

Skrevet

Brug airbnb :-) - mod et mindre gebyr er det hele lovligt og du får det store skattefradrag.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.