Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har ad flere omgange nydt godt af de anmeldelser, der er i dette forum. Det skylder jeg både en  stor tak og en anmeldelse af en IMO fuldstændig outstanding lækker kvinde, som jeg har set en del gange de forløbne par år. Det er en af dem, som bestemt går direkte i de ædlere dele, men som også kryber ind under huden på en. Altså på den måde, hvor det i hvert fald for mig, er umuligt ikke at tænke: Hvis nu at jeg var 20 år yngre .. og hvis nu sådan og sådan.. og hvis... så kunne vi i det mindste bare for min skyld såmænd sagtens være kærester -  bare 2-3 uger. 

Og ja, det er den danske Sophia med den lækre solbrune kulør og det modelsmukke ansigt, jeg taler om. Mit første møde med hende var for ca. 2 år siden, hvor hun kom hjem til mig. Jeg gik ud på gaden for at møde hende, da hun var ankommet og da jeg så hende, sagde jeg noget ala: "Wauv, fuck, du er fandme smuk". Jeg var mildest talt mundlam. "Tak, dejligt du kan li` mig" sagde hun smilende, hvilket ikke gjorde fascinationen mindre. 

Det er svært for mig at samle de forskellige oplevelser, jeg har haft med hende, i et skriv, og som samtidig yder Sophia retfærdighed. Men her kommer i hvert fald et par dots: Hun er kamp lækker, smuk og fræk. Hendes bryster er de bedste, jeg nogensinde har set. En ægte størrelse C, med en ungpige struttende form - afsindig smukke - afsindig lækre - afsindig ophidsende. Hun er fræk, på en lidt underspillet facon samtidig med, at hun er meget ligefrem og "her er jeg - ta`mig". Ja, det er ikke helt nemt at forklare. På en og samme gang meget stilfuld og samtidig uhyre sexet. En ret sjælden kombination, idet Sophia på helt naturlig vis formår at balancere dette.

Sexen, ja den er fabelagtig og til gensidig fornøjelse. Møder man hende med respekt, får man 10 gange igen. Hendes indlevelse i akten er en 10 af 10.Hun bliver våd, ophidset og meget fræk. Udseendet får 10 ud af 10. Stedet vil jeg ikke give karakter. Hun kommer altid hos mig. 

Måske en af de kyndige brugere kan hjælpe en nybegynder med et link. Når hun er på findes hendes profil på AnnonceLight / Sophia CPH

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er netop hende, du linker til. Og tusind tak for hjælpen. Det er åbenbart ikke så kompliceret, som jeg troede :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...