hotshot 192 Skrevet 19. Juli, 2023 https://annoncelight.dk/showad/260775 Nogen der har nogle oplevelse med Claudia? Hat fundet et par stykker af ældre dato, men søger lidt nyere oplevelser. På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 19. Juli, 2023 Jeg oplevede hende for ca et år siden. I min optik er Claudia en meget sexet milf med en eneståebde evne til at forstå at forudse ens ønsker. Hun er fantastisk til rollespil og bruger sin krop så man kommer helt op at ringe. Hun kysser dejligt og nyder at få alle sine huller betjent. Det var mit indtryk, at hun tænder på dirty talk 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tingel 75 Skrevet 19. Juli, 2023 Jeg elsker at besøge Claudia. Hun er en absolut milf og selvom der snildt er 25-30 år imellem os, er hun spændstig, fræk og imødekommende. Får helt lyst til at straffe hendes røv igen. 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 19. Juli, 2023 (edited) Tingel skrev, 1 time siden: Jeg elsker at besøge Claudia. Hun er en absolut milf og selvom der snildt er 25-30 år imellem os, er hun spændstig, fræk og imødekommende. Får helt lyst til at straffe hendes røv igen. Tak. Holder billederne i virkeligheden som på foto ? "Du betaler for min tid, ydelserne bestemmer du selv" Det lyder jo helt fantastisk. Forhåbentlig er det noget andre GP'er vil efterligne.. Redigeret 19. Juli, 2023 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 192 Skrevet 19. Juli, 2023 lidenskabogvarme skrev, for 3 timer siden: Jeg oplevede hende for ca et år siden. I min optik er Claudia en meget sexet milf med en eneståebde evne til at forstå at forudse ens ønsker. Hun er fantastisk til rollespil og bruger sin krop så man kommer helt op at ringe. Hun kysser dejligt og nyder at få alle sine huller betjent. Det var mit indtryk, at hun tænder på dirty talk Mange tak for dit svar? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 192 Skrevet 19. Juli, 2023 Tingel skrev, for 3 timer siden: Jeg elsker at besøge Claudia. Hun er en absolut milf og selvom der snildt er 25-30 år imellem os, er hun spændstig, fræk og imødekommende. Får helt lyst til at straffe hendes røv igen. Mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tingel 75 Skrevet 19. Juli, 2023 ppd skrev, for 3 timer siden: Tak. Holder billederne i virkeligheden som på foto ? "Du betaler for min tid, ydelserne bestemmer du selv" Det lyder jo helt fantastisk. Forhåbentlig er det noget andre GP'er vil efterligne.. Ja, det hele holder. Billederne er så aktuelle som de kan være. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg