Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg oplevede hende for ca et år siden. I min optik er Claudia en meget sexet milf med en eneståebde evne til at forstå at forudse ens ønsker. Hun er fantastisk til rollespil og bruger sin krop så man kommer helt op at ringe. Hun kysser dejligt og nyder at få alle sine huller betjent. Det var mit indtryk, at hun tænder på dirty talk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg elsker at besøge Claudia. Hun er en absolut milf og selvom der snildt er 25-30 år imellem os, er hun spændstig, fræk og imødekommende. Får helt lyst til at straffe hendes røv igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tingel skrev, 1 time siden:

Jeg elsker at besøge Claudia. Hun er en absolut milf og selvom der snildt er 25-30 år imellem os, er hun spændstig, fræk og imødekommende. Får helt lyst til at straffe hendes røv igen. 

Tak.

Holder billederne i virkeligheden som på foto ?

"Du betaler for min tid, ydelserne bestemmer du selv"

Det lyder jo helt fantastisk. Forhåbentlig er det noget andre GP'er vil efterligne..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
lidenskabogvarme skrev, for 3 timer siden:

Jeg oplevede hende for ca et år siden. I min optik er Claudia en meget sexet milf med en eneståebde evne til at forstå at forudse ens ønsker. Hun er fantastisk til rollespil og bruger sin krop så man kommer helt op at ringe. Hun kysser dejligt og nyder at få alle sine huller betjent. Det var mit indtryk, at hun tænder på dirty talk

Mange tak for dit svar?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tingel skrev, for 3 timer siden:

Mange tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 3 timer siden:

Tak.

Holder billederne i virkeligheden som på foto ?

"Du betaler for min tid, ydelserne bestemmer du selv"

Det lyder jo helt fantastisk. Forhåbentlig er det noget andre GP'er vil efterligne..

Ja, det hele holder. Billederne er så aktuelle som de kan være.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...