Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg.har besøgt Patty i Aarhus. En lille kælderlejlighed.tæt på banegården. Pæn og ren.
Billederne af hendeer ægte.

Lækker krop. Dejlig intim oplevelse med kys og kram, niven i mine brystvorter og et blow uden. Herefter b2b.

en skøn afslutning som hun tog i munden.

Hun brugte den time jeg havde bestilt.

Jeg kommer gerne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik så en "vred" smiley, fordi jeg skrev "hun".

Faktum er, at der er flere, som har rejst deres berettigede tvivl herom. Så det er en problemstilling, der i min optik er yderst relevant og afgørende for mange, om de vil booke et møde herunder undertegnet. 

I sidste instans er det et empirisk spørgsmål, og som kræver falsifikation eller verifikation over oplysninger, som jeg ikke besidder.

Jeg er bare venlig at henlede opmærksomheden herpå, og dertil er det op til den enkelte at reflektere kritisk og selvstændigt over emnet, og efterfølgende komme med deres egen selvstændige konklusion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frenchlover skrev, for 5 minutter siden:

Jeg er bare venlig at henlede opmærksomheden herpå

Hvorfor gjorde du så ikke det, i stedet for at komme med et postulat som du efterfølgende indrømmer du ikke kan verificere? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frenchlover skrev, for 1 time siden:

"Hun"

Jeg.forstår ikke hvorfor du har behov for dette og dit efterfølgende indlæg. Den diskussion du vil starte har været i andre tråde.

i forhold til min anmeldelse er dine  bemærkninger og tanker irrelevante. Og jeg er helst fri for dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frenchlover skrev, for 1 time siden:

"Hun"

Jeg har besøgt hende flere gange, og er så træt af at personer som ikke har besøgt hende, sætter spørgsmål til hendes person. Det er altid personer som IKKE har besøgt pigerne, som ved langt mere end os som har været der. Stop spekulationer, men kom gerne med fakta.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 4 timer siden:

Jeg har besøgt hende flere gange, og er så træt af at personer som ikke har besøgt hende, sætter spørgsmål til hendes person. Det er altid personer som IKKE har besøgt pigerne, som ved langt mere end os som har været der. Stop spekulationer, men kom gerne med fakta.

Nu har jeg læst de ældre tråde, og jeg kan altså læse, at der er folk som har besøgt hende, som har sat spørgsmålstegn ved hende. Dit ræsonnement er således ikke korrekt. Ingen af os ved det i realiteten. Det kunne i princippet være 60/40 for det ene eller andet udfald. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PPE skrev, for 4 timer siden:

Jeg.forstår ikke hvorfor du har behov for dette og dit efterfølgende indlæg. Den diskussion du vil starte har været i andre tråde.

i forhold til min anmeldelse er dine  bemærkninger og tanker irrelevante. Og jeg er helst fri for dem.

Det kan jo være, at din anmeldelse havde overset over. F.eks. noget som engang var imellem benene.....

Jeg betvivler ikke, at du har haft en god oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frenchlover skrev, for 2 timer siden:

Nu har jeg læst de ældre tråde, og jeg kan altså læse, at der er folk som har besøgt hende, som har sat spørgsmålstegn ved hende. Dit ræsonnement er således ikke korrekt. Ingen af os ved det i realiteten. Det kunne i princippet være 60/40 for det ene eller andet udfald. 

Det er fortsat fuldstændig underordnet for trådstarters mening, at du har et behov for beskrive om GP’en tidligere har været en mand. Du er typen som vil provokere, for provokations skyld. Og så antager jeg, at du føler dig hævet over andre mennesker, når du bruger dit fine universitetsprofessorsprog, men pak det lige sammen på et forum som Eroguide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
udinaturen skrev, for 11 timer siden:

Det er fortsat fuldstændig underordnet for trådstarters mening, at du har et behov for beskrive om GP’en tidligere har været en mand. Du er typen som vil provokere, for provokations skyld. Og så antager jeg, at du føler dig hævet over andre mennesker, når du bruger dit fine universitetsprofessorsprog, men pak det lige sammen på et forum som Eroguide.

Måske måske ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
udinaturen skrev, for 11 timer siden:

Det er fortsat fuldstændig underordnet for trådstarters mening, at du har et behov for beskrive om GP’en tidligere har været en mand. Du er typen som vil provokere, for provokations skyld. Og så antager jeg, at du føler dig hævet over andre mennesker, når du bruger dit fine universitetsprofessorsprog, men pak det lige sammen på et forum som Eroguide.

 

Troll feeding.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oplevelse med Patty Thai 

Her kommer lige en beskrivelse mere af en oplevelse med hende (så må folk trash talk et andet sted ;-))

Jeg besøgte hende i sidste uge og jeg må sige at det var en dejlig og fræk oplevelse :rolleyes:.

Vi havde talt lidt ved siden af hinanden første gange, så der lykkedes det os ikke at ses. Men dagen efter var der bid. Jeg havde får ekstra tid i kalenderen og hun skrev at hun var ledig (perfekt).

Ved mødet er hun meget imødekommen og det må jeg altså sige, jeg følte mig velkommen i alt den tid vi havde sammen (det betyder noget for mig ja ja sådan en underlig fisk er jeg). Hun er super sød og var faktisk også god til at brug den der ”magnetisme af forventning” der er lige når man træder ind af døren. Der gik ikke så længe inden at begejstringen var til at føle på og kyndigt satte hun sig ned på knæ og begyndte at lege med kalorius (ja det at hun sætter sig på knæ i stedet for at alt skal foregå i sengen er et plus). Her begyndte hun med blow og det kan hun altså finde ud af. Man kan også tydeligt mærke at hun kan lide det. Her blev jeg ret så opstemt af det og det gjorde hun også, særligt da jeg begyndte at mundkneppe hende (så røg hendes finger ned på hende selv og hun begyndte at lege). Jeg tror rent faktisk hun kom ved det. Altså ikke den vi kender der er lidt fake åååh åååh, her afsløre kroppen utroligt meget er min erfaring (men så igen hun kunne heller ikke sige så meget andet end gurlelyde på det tidspunkt). Det skal her siges at hun formåede at tage min pik til roden en del gange under dette. Det er ellers ikke noget der sker særligt tit for mig. Patty kunne og det tænder mig (her til skal måske siges at jeg er en 2m mand og proportionerne passe sammen, måske lidt til den brede +side i den region). Her fra røg vi i en ridetur og første halvleg blev afgjort 1-1. En anden halvleg var der også og vi sluttede 2-1 i min favør (vi have 60 min.).

En note her til. Mange har talt om at hun gerne vil have den analt. Der er ingen tvivl om at hun kan lide at man leger med hendes numse. Hun fik også valget om hun heller ville have den der, men hun valgte missen (kan være grundet størrelsen. kva det jeg skrev tidligere).

Jeg må sige at jeg kommer igen, hun var en særdeles dejlig oplevelse :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rakam den røde skrev, for 2 timer siden:

Oplevelse med Patty Thai 

Her kommer lige en beskrivelse mere af en oplevelse med hende (så må folk trash talk et andet sted ;-))

Jeg besøgte hende i sidste uge og jeg må sige at det var en dejlig og fræk oplevelse :rolleyes:.

Vi havde talt lidt ved siden af hinanden første gange, så der lykkedes det os ikke at ses. Men dagen efter var der bid. Jeg havde får ekstra tid i kalenderen og hun skrev at hun var ledig (perfekt).

Ved mødet er hun meget imødekommen og det må jeg altså sige, jeg følte mig velkommen i alt den tid vi havde sammen (det betyder noget for mig ja ja sådan en underlig fisk er jeg). Hun er super sød og var faktisk også god til at brug den der ”magnetisme af forventning” der er lige når man træder ind af døren. Der gik ikke så længe inden at begejstringen var til at føle på og kyndigt satte hun sig ned på knæ og begyndte at lege med kalorius (ja det at hun sætter sig på knæ i stedet for at alt skal foregå i sengen er et plus). Her begyndte hun med blow og det kan hun altså finde ud af. Man kan også tydeligt mærke at hun kan lide det. Her blev jeg ret så opstemt af det og det gjorde hun også, særligt da jeg begyndte at mundkneppe hende (så røg hendes finger ned på hende selv og hun begyndte at lege). Jeg tror rent faktisk hun kom ved det. Altså ikke den vi kender der er lidt fake åååh åååh, her afsløre kroppen utroligt meget er min erfaring (men så igen hun kunne heller ikke sige så meget andet end gurlelyde på det tidspunkt). Det skal her siges at hun formåede at tage min pik til roden en del gange under dette. Det er ellers ikke noget der sker særligt tit for mig. Patty kunne og det tænder mig (her til skal måske siges at jeg er en 2m mand og proportionerne passe sammen, måske lidt til den brede +side i den region). Her fra røg vi i en ridetur og første halvleg blev afgjort 1-1. En anden halvleg var der også og vi sluttede 2-1 i min favør (vi have 60 min.).

En note her til. Mange har talt om at hun gerne vil have den analt. Der er ingen tvivl om at hun kan lide at man leger med hendes numse. Hun fik også valget om hun heller ville have den der, men hun valgte missen (kan være grundet størrelsen. kva det jeg skrev tidligere).

Jeg må sige at jeg kommer igen, hun var en særdeles dejlig oplevelse :biggrin:

Så var hun slet ikke bare lidt "maskulin" i ansigtet?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rakam den røde skrev, for 6 timer siden:

Oplevelse med Patty Thai 

Her kommer lige en beskrivelse mere af en oplevelse med hende (så må folk trash talk et andet sted ;-))

Jeg besøgte hende i sidste uge og jeg må sige at det var en dejlig og fræk oplevelse :rolleyes:.

Vi havde talt lidt ved siden af hinanden første gange, så der lykkedes det os ikke at ses. Men dagen efter var der bid. Jeg havde får ekstra tid i kalenderen og hun skrev at hun var ledig (perfekt).

Ved mødet er hun meget imødekommen og det må jeg altså sige, jeg følte mig velkommen i alt den tid vi havde sammen (det betyder noget for mig ja ja sådan en underlig fisk er jeg). Hun er super sød og var faktisk også god til at brug den der ”magnetisme af forventning” der er lige når man træder ind af døren. Der gik ikke så længe inden at begejstringen var til at føle på og kyndigt satte hun sig ned på knæ og begyndte at lege med kalorius (ja det at hun sætter sig på knæ i stedet for at alt skal foregå i sengen er et plus). Her begyndte hun med blow og det kan hun altså finde ud af. Man kan også tydeligt mærke at hun kan lide det. Her blev jeg ret så opstemt af det og det gjorde hun også, særligt da jeg begyndte at mundkneppe hende (så røg hendes finger ned på hende selv og hun begyndte at lege). Jeg tror rent faktisk hun kom ved det. Altså ikke den vi kender der er lidt fake åååh åååh, her afsløre kroppen utroligt meget er min erfaring (men så igen hun kunne heller ikke sige så meget andet end gurlelyde på det tidspunkt). Det skal her siges at hun formåede at tage min pik til roden en del gange under dette. Det er ellers ikke noget der sker særligt tit for mig. Patty kunne og det tænder mig (her til skal måske siges at jeg er en 2m mand og proportionerne passe sammen, måske lidt til den brede +side i den region). Her fra røg vi i en ridetur og første halvleg blev afgjort 1-1. En anden halvleg var der også og vi sluttede 2-1 i min favør (vi have 60 min.).

En note her til. Mange har talt om at hun gerne vil have den analt. Der er ingen tvivl om at hun kan lide at man leger med hendes numse. Hun fik også valget om hun heller ville have den der, men hun valgte missen (kan være grundet størrelsen. kva det jeg skrev tidligere).

Jeg må sige at jeg kommer igen, hun var en særdeles dejlig oplevelse :biggrin:

Man være så fri og spørge, hvad det kostede. Du må naturligvis gerne skrive en pm, hvis det er mere passende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jusse22 skrev, den 17.7.2023 at 21:25:

Er der nogen som har et link til hendes announce?

Har søgt men synes ikke jeg kan finde hende.

Tak!

Hans eller hendes annonce er ikke aktiv i øjeblikket. Så det er derfor, at du ikke har kunne finde den pågældende.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivert skrev, den 17.7.2023 at 17:00:

Man være så fri og spørge, hvad det kostede. Du må naturligvis gerne skrive en pm, hvis det er mere passende.

Jeg kan fortælle at det var standart Aarhus pris :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er det bedste Thai knald i århus

jeg har besøgt hende i Århus mange gange…

jeg har også kørt helt til Odense for at besøge hende….

Altid God service

kommer jeg igen!! Ja for satan jeg kommer igen…mega fræk kvinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...