Hop til indhold
Løsning

Lille pikant dansk skønhed 18 år i Kolding

Recommended Posts

Jeg var på besøg ved henne her til aften

https://annoncelight.dk/showad/378919

Og det er 100 % henne der er på billederne. Jeg ringet til henne og hendes telefon pige tog telefone med det samme. Jeg aftalte 30 minutter, og fik sendt en adresse. Den ligger i Kolding midtby. Da jeg ikke er særlig godt kendt i Kolding måtte jeg holde omkring 500 meter fra stedet. Stedet er ikke særligt diskret.

Men jeg ankom og kom indenfor. Og hold nu kæft en pige. Hun er nok den kønneste pige som jeg har set i denne branche, hold nu kæft en krop. Jeg kan kun anbefale at i kommer en tur forbi. 

Nå men da pengene skulle falde var det ikke helt som aftalt. Men jeg tror virkelig på at det var en misforståelse fra hendes telefonpige. For prisen er den som hun annoncer med. 

Selve akten vil jeg ikke komme så meget ind på. Men der var kys med tunge og hun gav et rimeligt blowjob hvor hun tog den til roden. 

Hun har min anbefaling 

God aften til jer alle 

Redigeret af Løsning

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 6 timer siden:

Tak for anmeldelsen @Løsning.

Er de lækker bryster ægte eller silikone? 

Ja de er ægte. Nu er annoncen desværre slette. Men vi kan håbe på at den komme på igen. For de af jer der gerne vil prøve at være sammen med en mellemøstlige pige, så er hun en god mulighed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Løsning skrev, for 12 minutter siden:

For de af jer der gerne vil prøve at være sammen med en mellemøstlige pige, så er hun en god mulighed. 

"Pikant dansk skønhed"

Lidt forvirret nu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, Lige nu:

"Pikant dansk skønhed"

Lidt forvirret nu

Kan jo være hun er mellem østlig/mulat eller lign - og taler dansk/bor i Danmark 

Del dette indlæg

Link til indlæg
exostar skrev, for 52 minutter siden:

Kan jo være hun er mellem østlig/mulat eller lign - og taler dansk/bor i Danmark 

Så er man vel bedst beskrevet med Mellemøstlig, men dansk talende.

Pigens sprog kompetencer fortæller ikke meget om hendes kropslige islæt og udseende

Del dette indlæg

Link til indlæg
elcon71 skrev, for 32 minutter siden:

Pigens sprog kompetencer fortæller ikke meget om hendes kropslige islæt og udseende

Overskriften på tråden var overskriften på hennes annonce. Nu kan jeg ikke huske ordret hvad der stod i annoncen men som jeg forstod det så er hun af dansk og libanesiske afstamning. Hun taler dansk. Og efter min mening så er hun meget mere sydlandsk af udseende end dansk. 

Så for genkendelsen skyld så kaldte jeg tråden her det samme, som hun kaldte sin annonce. Jeg har kun tilføjet i Kolding 

Redigeret af Løsning

Del dette indlæg

Link til indlæg
elcon71 skrev, for 43 minutter siden:

Nu kan man jo godt være dansker selvom man ikke er hvid. Synes det er underligt at sige, at folk ikke kan blive beskrevet som "dansk" bare pga. deres hudfarve.

Hvad med en rødhåret pige der er født og opvokset i Danmark, skal jeg også kalde hende en "skotte, men dansktalende"?

Desuden når folk snakker om, at de fortrækker en dansk GP, så er det da normalt ikke noget som helst med udseendet at gøre, der er da også polakkere med blond hår og blå øjne. Det er fordi nogle fortrækker en GP fra Danmark af kulturelle / sproglige årsager.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, man kan ikke være dansk af udseende, hvis man ikke er hvid. Men man kan godt være dansk ja.

Race begrebet indeholder nogle islæt samt nogle genetiske forskelle. Det er et langt og bredt studie.

Men når vi taler om islæt eller udseende om du vil, så vil man typisk ikke være dansk, eller Caucasian som er den internationale race betegnelse, hvis man ikke er hvid. Er du fra Asien, men født i Danmark og dansk statsborger, vil du stadig være defineret som Asiatisk udseende, hvis du skal søge Visa til andre lande. Det relaterer sig ganske enkelt til den visuelle identificering. Som jo er det vi taler om. 

Der er nogle hovedgrupper, som yderligere inddeles. Europæer, dvs. hvide danskere tilhører Caucasoid. Kinesere tilhører Mongoloid. osv osv.

Caucasoid

Negroid

Mongoloid

Redigeret af elcon71

Del dette indlæg

Link til indlæg

Come on guys, når annoncen starter med "Jeg hedder Aisha, er 18 år er en blandings mix af dansk & libaneser." Kan det vel ikke være så svært. Man kan jo ikke skrive alt i en overskrift.  

ts har da gjort sig umage med at tilføje bynavn, så kan vi da godt selv læse os til resten...

Redigeret af FKK4Ever

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da hun havde sin annonce aktiv her i formiddags og kontaktede jeg hende straks.

100% som TS beskriver. Hun er top lækker, og yder en god service.  Hun er en smule genert, og er selvfølgelig også "ny".  'Det bedste ved oplevelsen var, at det føles som om hun virkelig nyder jobbet, og fornemmer ikke at der sidder en grim bagmand bag, men én telefon dame der skulle holde styr på hende bookinger. Hun er smilende og glad på en genert måde.

Prisen var som i annoncen, og gav hende lidt ekstra i drikkepenge før seancen, da hun skulle være sammen med en mand der var 30 år ældre end hende selv. Det er mange år siden en 18-20 årig pige spontant under agten har kysset på mig:wub:

Det hele foregik med gummi, og spurgte ikke om uden.

Hun taler dansk og ER dansk, selvom hun er mørk i huden.

@Joey Joe Joe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Shit hun kommer til at tiltrække mænd fra hele landet og tjene styrtende. Ser virkelig lækker ud. 

God fornøjelse til jer der kommer afsted :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tilslutter mig koret her, det er absolut en skønhed med naturlige fordele og en villighed til at give en dejlig oplevelse man finder her.

Jeg tror på at hun er ny i faget, hun virker lidt uerfaren grænsende til passiv, men hvis man ved hvad man vil have så er hun meget villig til at udleve ens fantasier.

Vil dog opfordre til at tage det lidt langsomt og hensynsfuldt hvis man er til "den større side", for begge parters skyld. Til gengæld er hun enten den med de bedste høje naturlige støn i DK --- og hvis det er fake så må jeg medbringe en oscar statuette næste gang. 

Ja, det er første indlæg, men har skulket herinde i et stykke tid. I er fulde af gode råd, og nu skulle der gives lidt igen ;)

Ps. Ja hun tilbyder uden hele vejen - håber hun ændrer holdning der snart.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til ØKONOMEN: Stop dit religiøse bræk om sex med / uden gummi. Det er sagt 1000 gange her på EROGUIDE at emnet hører hjemme under Generel Debat. Du er en idiot at høre på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sejer skrev, for 25 minutter siden:

Til ØKONOMEN: Stop dit religiøse bræk om sex med / uden gummi. Det er sagt 1000 gange her på EROGUIDE at emnet hører hjemme under Generel Debat. Du er en idiot at høre på.

Kommentaren er en lille del af en større god beskrivelse af et besøg. Selvom du er af en anden mening kunne du godt forklare det og tale meget pænere til en af de ny.

Det sprog du lægger for dagen hører SLET IKKE til på eroguide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

@sejer deltager ikke i tråd mere.  Sprog

Og vi fortsætter med anmeldelse. Alt andet kan tages i debat eller hygge 

Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
hornyguy skrev, for 11 timer siden:

Øv, annoncen er ikke aktiv længere. Nogen der ved hvornår pigen er "på" igen? 

Hun angav at jeg gerne skulle besøge hende igen på et tidspunkt, så jeg antager det er intentionen.

Tænker hun tager lidt ferie/pause - hvis interessen herinde er en indikation har hun haft lidt at se til de par dage hun var på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...