MitABC 32 Skrevet 14. Juli, 2023 https://annoncelight.dk/showad/342715 Brødre, i kender spørgsmålet. Er der nogen med erfaring fra denne skønhed? /MitABC 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 273 Skrevet 14. Juli, 2023 MitABC skrev, for 2 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/342715 Brødre, i kender spørgsmålet. Er der nogen med erfaring fra denne skønhed? /MitABC Ja , jeg lavede en søgning på den samme pige i marts, uden respons, det må man jo så tolke som man vil?? Kom du nogensinde afsted @Den rejsende, ?? Jeg havde faktisk lavet en aftale med hende for nogle måneder tilbage, desværre måtte jeg aflyse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rejsende 293 Skrevet 14. Juli, 2023 Nej, spurgte ind til priser og fik en tid. Blev desværre nødt til at melde afbud da jeg fik lidt arbejde der skulle laves. Svaret jeg fik retur sagde mig der var lukket for mig. Har dog tænkt at prøve igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderkarl 13 Skrevet 14. Juli, 2023 Hun er en rigtig dejlig pige der gør meget for at man får en dejlig oplevelse glæder mig til at hun kommer til Jylland igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rejsende 293 Skrevet 15. Juli, 2023 Hun bor ca 20 min fra mig. Så tænker jeg må forbi, eller prøve om jeg er blevet blacklistet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 273 Skrevet 15. Juli, 2023 (edited) Den rejsende skrev, for 13 timer siden: Nej, spurgte ind til priser Kan der måske have været lidt "spørge jørgen" over dig? (ikke ondt ment) Hvis der er for mange spørgsmål gider pigen os ikke, og så for man;..... Den rejsende skrev, for 13 timer siden: Svaret jeg fik retur sagde mig der var lukket for mig Sagde hun det direkte?? Eller blev du bare "ghostet"?? = Var det i skriv eller tale i kommunikerede? Nå, nu blev jeg til Spørge Jørgen..... Redigeret 15. Juli, 2023 af migigen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rejsende 293 Skrevet 15. Juli, 2023 Hej spørge Jørgen, der var lidt ukvemsord i svaret tilbage. Må se en af dagene om jeg er blevet ghostet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MitABC 32 Skrevet 15. Juli, 2023 Den rejsende skrev, den 14.7.2023 at 19:24: Nej, spurgte ind til priser og fik en tid. Blev desværre nødt til at melde afbud da jeg fik lidt arbejde der skulle laves. Svaret jeg fik retur sagde mig der var lukket for mig. Har dog tænkt at prøve igen Hvor ligger vi prismæssigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rejsende 293 Skrevet 16. Juli, 2023 (edited) Sara svarede hurtigt med menu og priser da jeg sendte sms. Vi må ikke nævne priser når pigerne ikke reklamerer med det. Standard +- Redigeret 16. Juli, 2023 af Den rejsende Rettelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MitABC 32 Skrevet 16. Juli, 2023 Den rejsende skrev, for 4 timer siden: Sara svarede hurtigt med menu og priser da jeg sendte sms. Vi må ikke nævne priser når pigerne ikke reklamerer med det. Standard +- Det er også rigtigt, jeg beklager. Men tak for et alligevel uddybende svar, det er værdsat. Jeg skriver til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg