Mastager 175 Skrevet 14. Juli, 2023 Hej brødre, Nogle som har erfaringer fra Løsning som de vil dele her? Hvis ikke du vil dele (hvilket jo der kan være grund til), så skriv gerne pb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 100 Skrevet 14. Juli, 2023 Hejsa Har ikke selv været der, men er ret sikker på at der kun tilbydes grøn massage uden nogen form for ekstra. Bor i området, og har læst en artikel om hende hvor hun udtaler at det er træls og nedværdigende at skulle svare på telefonopkald fra mænd som søger seksuelle ydelser. Men som sagt, så har jeg ingen personlige erfaringer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 14. Juli, 2023 sidst jeg var der var det kun en ganske god massage, blev bedt om at beholde underbukserne på så der er ikke noget ekstra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 14. Juli, 2023 Tak for info. Jeg har nogle erfaringer med lignende steder, hvor det så alligevel er lykkedes at forhandle sig frem til noget ekstra. Kommer selvfølgelig an på kemi osv. Og at de tror på man kan holde sin kæft med det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Logi 1 Skrevet 14. Juli, 2023 Jeg har været der. ok massage. Ikke vild hård. Hun er sød. Og hun mener det, med at beholde underbukserne på. Selv efter flere besøg. Grøn, og kun Grøn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mandenmedpli 11 Skrevet 15. Juli, 2023 absolut kun grøn , der er intet hanky panky..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg