Hop til indhold

Recommended Posts

Armstrong skrev, den 19.1.2024 at 20:37:

Den bedste oplevelse får man hos Hottie. Alletiders hele vejen igennem på alle parametre. 

Thank you ! I always try my best <3

Warm hugs !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keepgoing skrev, for 13 timer siden:

Ja, det er autentiske billeder. Er hun smuk, det er jo en smagssag, men det synes jeg (og hvis man tolker lidt på de mange anmeldelser hun har herinde, er jeg ikke den eneste).

Respekter man hende, får du 10-fold igen.

Thank you ! <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
NikolajT skrev, for 15 timer siden:

For pokker da. Er hendes billeder autentiske? Hun er da usædvanlig smuk? Også smukt ansigt?

Hello my dear,

I consider myself beautiful,  natural without any surgical intervention.  Symmetrical face, young and childlike, brown almond eyes and brown hair ( I gave up on blonde this year) . Appetizing body,breasts of 90 cm ,small waist of 60 cm and ass of 95 cm ...

Nothing out of the ordinary.  Beautiful sunday,all the best ! <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hottie skrev, den 21.1.2024 at 13:42:

Hello my dear,

I consider myself beautiful,  natural without any surgical intervention.  Symmetrical face, young and childlike, brown almond eyes and brown hair ( I gave up on blonde this year) . Appetizing body,breasts of 90 cm ,small waist of 60 cm and ass of 95 cm ...

Nothing out of the ordinary.  Beautiful sunday,all the best ! <3

My God, you are really beautiful :wub:    :lol: :rolleyes: <3 :P

Redigeret af NikolajT
fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg melder mig i fangruppen!

kan der siges mere godt om Hottie? 
ja der kan, selvom det meste er sagt, så fortjener hun hver eneste ros!

Det er ved at være 1 1/2 uges tid siden jeg havde den store fornøjelse at bruge lidt tid sammen med Hottie.

Inden mødet havde vi aftalt hvad hun skulle have på. Og selvom mine forventninger var sky høje, så blev de ikke blot indfriet men også overgået. For hold nu op et syn. Jeg tror jeg brugte de første 30 min med at betragte og røre.

resten af besøget smeltede sammen i ren lykke fra min side. Hun en sjældenhed som er fantastisk at være sammen med. Smuk og bare et særdeles dejligt bekendtskab!

Det er nok ikke sidste gang!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...