Hop til indhold

Mette nær Randers

Featured Replies

Skrevet

Der har på det seneste været en del røre i andedammen omkring hende Mette nær Randers der kun tilbyder oral.

Det har blandt andet gået ud på at hun angiveligt skulle have lånt nogle penge som hun har svært ved at tilbage. En bruger mente at hun skyldte ham 7500, men han var villig til at tilgive gælden. Det fik mig til at tænke at hun måtte levere et blowjob helt ud over det sædvanelige og det kunne jeg ikke dy mig for at måtte opleve.

Jeg skrev derfor til hende og arrangerede et møde. Kontakten gik fint og hurtigt på mail. Da jeg var klar til at køre, skrev jeg og fik en adresse hvor jeg skulle parkere og skrive når jeg holdte der. Adressen ligger et kvarters penge nord for Randers i bil ved en række af rækkehuse. Den endelige adresse fik jeg da jeg ankom på parkeringspladsen.

Jeg havde aftalt en tid der passede med at jeg alligevel var på vej hjem fra en anden, knapt så erotisk, aftale længere nord på, så jeg kom alligevel tæt forbi.

Efter at være ankommet og fået den endelige adresse bankede jeg på. Døren blev åbnet, men pige gemte sig bag døren og sagde blot "Kom ind", så det gjorde jeg. Da hun lukkede døren efter mig, fik jeg hende at se - en ung, nøgen og langhåret brunette. Hun havde lidt ekstra på maven end hvad jeg normalt ville gå efter, men ikke mere end at jeg ikke følte mig skræmt væk - særligt ikke til den lave pris.

Jeg blev ført ind på et lille værelse, hvor jeg smed tøjet og lagde mig til rette på sengen og hun gik straks til værks. Hun havde fortalt at der ikke som sådan var tid på, men det endte med godt 50 minutters oralsex hvor hun kom omkring både pikken, kuglerne, mellemkødet og røvhullet. Alt i alt en udmærket oplevelse, selvom jeg endte med ikke at komme. Det skyldtes nok mest at mine tanker var et andet sted.

Var blowjobbet godt? Ja. Var blowjobbet godt nok til at jeg kan forstå at man ville tilgive hende en gæld på 7500? Nej. Kommer jeg igen? Måske, hvis jeg trænger til bare at læne mig tilbage og nyde et blowjob, men egentlig synes jeg det er sjovere med et hel oplevelse hvor man får både forspil, sex og pillowtalk med i pakken.

Hun kan findes på dette link: https://annoncelight.dk/showad/338940

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 2 timer siden:

Der har på det seneste været en del røre i andedammen omkring hende Mette nær Randers der kun tilbyder oral.

Det har blandt andet gået ud på at hun angiveligt skulle have lånt nogle penge som hun har svært ved at tilbage. En bruger mente at hun skyldte ham 7500, men han var villig til at tilgive gælden. Det fik mig til at tænke at hun måtte levere et blowjob helt ud over det sædvanelige og det kunne jeg ikke dy mig for at måtte opleve.

Jeg skrev derfor til hende og arrangerede et møde. Kontakten gik fint og hurtigt på mail. Da jeg var klar til at køre, skrev jeg og fik en adresse hvor jeg skulle parkere og skrive når jeg holdte der. Adressen ligger et kvarters penge nord for Randers i bil ved en række af rækkehuse. Den endelige adresse fik jeg da jeg ankom på parkeringspladsen.

Jeg havde aftalt en tid der passede med at jeg alligevel var på vej hjem fra en anden, knapt så erotisk, aftale længere nord på, så jeg kom alligevel tæt forbi.

Efter at være ankommet og fået den endelige adresse bankede jeg på. Døren blev åbnet, men pige gemte sig bag døren og sagde blot "Kom ind", så det gjorde jeg. Da hun lukkede døren efter mig, fik jeg hende at se - en ung, nøgen og langhåret brunette. Hun havde lidt ekstra på maven end hvad jeg normalt ville gå efter, men ikke mere end at jeg ikke følte mig skræmt væk - særligt ikke til den lave pris.

Jeg blev ført ind på et lille værelse, hvor jeg smed tøjet og lagde mig til rette på sengen og hun gik straks til værks. Hun havde fortalt at der ikke som sådan var tid på, men det endte med godt 50 minutters oralsex hvor hun kom omkring både pikken, kuglerne, mellemkødet og røvhullet. Alt i alt en udmærket oplevelse, selvom jeg endte med ikke at komme. Det skyldtes nok mest at mine tanker var et andet sted.

Var blowjobbet godt? Ja. Var blowjobbet godt nok til at jeg kan forstå at man ville tilgive hende en gæld på 7500? Nej. Kommer jeg igen? Måske, hvis jeg trænger til bare at læne mig tilbage og nyde et blowjob, men egentlig synes jeg det er sjovere med et hel oplevelse hvor man får både forspil, sex og pillowtalk med i pakken.

der ikke noget jeg mente det er fakte det passer som du skrev

Skrevet
  • Author
huggo skrev, for 1 minut siden:

der ikke noget jeg mente det er fakte det passer som du skrev

Jeg skrev det på den måde som jeg gjorde fordi jeg ikke har beviser. Jeg tror på dig, men uden beviser er det hele bare meninger og rygter i mit hoved.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 16 timer siden:

Jeg skrev det på den måde som jeg gjorde fordi jeg ikke har beviser. Jeg tror på dig, men uden beviser er det hele bare meninger og rygter i mit hoved.

Jeg kan kun nikke genkendende til det beskrevne.

Jeg er ikke blevet snydt, men har et par gange betalt forud på en god aftale, og har da også lidt tilgode nu, det skal jeg nok få valuta for hos Mette. 

Jeg troede egentlig først at det kun var mig og måske en enkelt anden, som Mette selv fortalte om, der hjalp hende lidt med forudbetaling imod en god aftale efterfølgende. Men efter at have læst den tråd igennem, som nu er låst i efterlysninger for jylland, så kan jeg godt se at pigen er i lidt større problemer end det først ser ud til, da de fleste beskriver samme tendens.

Jeg er sikker på at Mette kører ikke den linie, for at snyde nogen. Men altså på et tidspunkt løber det fra hende, og hun skylder så mange penge og tjenester væk, så hun ikke kan holde det aftalte.  Jeg tror den bedste hjælp til hende er at være lidt mere tilbageholdende med at indgå special aftaler, og især passe på med udlån til hende.
Jeg hæfter mig ved at de fleste passer på Mette i deres beskrivelser, lige bortset fra at hun kan være vanskelig at komme i kontakt med, og det er jo nok dem hun skylder for meget.  Heldigvis er der endnu ikke nogen, som har beskrevet at de er blevet snydt.

Jeg synes det er godt at folk er kommet ud af busken, og fortæller om hvad de oplever i trådene der ude fra.
Mon ikke Mette læser med også, og så håber jeg  hun ser at alle ar fans af hendes service, men også at man nok vil være lidt mere påpasselige, af hensyn til begge parter.

Jeg håber at gutterne hellere lægger et ekstra besøg der ude, end at grave hullet dybere, ved at låne mere ud. Det er i hvert fald hvad jeg vil gøre.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 18 timer siden:

hvad kunne du ikke lide ved besøget alle roser hende 

Skrevet
  • Author
huggo skrev, Lige nu:

hvad kunne du ikke lide ved besøget alle roser hende 

Det var et fint møde jeg havde, hun er bare ikke lige min type og jeg foretrækker fuldbyrdet samleje.

Skrevet

Hejsa

Jeg var lige omkring Mette i dag- har været der mange gange, rigtig mange gange,men i dag prøvede jeg noget nyt, hun blev øm i kæberne, fordi hun ikke havde suttet i flere dage !

Det må i lave om på kære brødre, hendes annonce er på igen i morgen, - hold hende i gang 

knus

Skrevet

hun vil jo ikke have besøg af dem der har penge til gode

• 5 weeks later...
Skrevet
huggo skrev, den 17.7.2023 at 14:09:

hun vil jo ikke have besøg af dem der har penge til gode

Hejsa

Jeg har været omkring Mette i dag, og kæft hun bare var god, lidt bedre end normalt. Jeg havde en tur til gode, var mit udlån, så var vi kvit,men ak, forleden dag var hun igen i økonomiske problemer - så nu har jeg igen en tur tilgode, men fint hun afdrager gælden, det har holdt en smule hårdt, men jeg tror også Mette har været en hånd tid igennem

På hende hun har plads i kalender siger hun

Knus

Skrevet
Eventyrmanden skrev, den 13.7.2023 at 16:38:

hej   Eventyrmanden nu skriver jeg det igen ja jeg låndte hende di penge kunde ikke lide hun hade det ikke godt og det ikke se på men har også skrevet til hende at hun ikke betale til mig hun måtte beholde dem og spørg mette om det ikke passer kommer der desværre ikke mere

Skrevet
Servciesboy skrev, for 16 timer siden:

Hejsa

Jeg har været omkring Mette i dag, og kæft hun bare var god, lidt bedre end normalt. Jeg havde en tur til gode, var mit udlån, så var vi kvit,men ak, forleden dag var hun igen i økonomiske problemer - så nu har jeg igen en tur tilgode, men fint hun afdrager gælden, det har holdt en smule hårdt, men jeg tror også Mette har været en hånd tid igennem

Knus

hej det er da lidt træls hun døjer ed at få pengene til at slå til har skrevet til hende at jeg ikke skal have pengene tilbage du kan jo spørge hende når du besøger hende igen om det ikke passer kommer der ikke længre

Skrevet
Servciesboy skrev, for 20 timer siden:

Hejsa

Knus

´ja det er da træls for hende men jeg har skrevet til hende at jeg ikke skal pengene tilbage jeg kommer der ikke desværre ikke mere men ønsker al mulig hel og lykke det fortjerner hun

Skrevet
Servciesboy skrev, for 20 timer siden:

Hejsa

Knus

Skrevet
huggo skrev, for 53 minutter siden:

´ja det er da træls for hende men jeg har skrevet til hende at jeg ikke skal pengene tilbage jeg kommer der ikke desværre ikke mere men ønsker al mulig hel og lykke det fortjerner hun

Ja jeg ved ikke, hvad hun bruger pengene til, jeg har ikke indtryk af, at der sidder en bagmænd og æder fortjenesten,men jeg tror hun slås med noget gammel gæld.

Hun var rigtig i hopla i går, jeg lagde mærke til hun nynnede, mens hun havde min pik langt inde i munden,- det er sgu’ god stil

knus og go aften

Skrevet

det da godt hun har et godt humør hils hende når du besøger hende igen

Skrevet
  • Author
huggo skrev, for 21 timer siden:

hej det er da lidt træls hun døjer ed at få pengene til at slå til har skrevet til hende at jeg ikke skal have pengene tilbage du kan jo spørge hende når du besøger hende igen om det ikke passer kommer der ikke længre

Jeg er ikke sikker på at jeg kommer igen lige i den nærmeste fremtid. Jeg har heller ikke det store behov for at vide om det er sandt eller ej.

Skrevet
huggo skrev, for 16 timer siden:

det da godt hun har et godt humør hils hende når du besøger hende igen

Skal vi så hilse fra Huggo? :lol:

Skrevet
niskanen skrev, for 41 minutter siden:

Skal vi så hilse fra Huggo? :lol:

ja det måå du gerne jeg har aldrig ville hende noget så ville jeg ikke sige til hende hun ikke skal dem tilbege jeg har ondt af hende hvis hun ikke få det til at hænge sammen andet hun skal låne penge ingang i mellem

Skrevet
Eventyrmanden skrev, 1 time siden:

Jeg er ikke sikker på at jeg kommer igen lige i den nærmeste fremtid. Jeg har heller ikke det store behov for at vide om det er sandt eller ej.

det er hun da nok ked af hvis hun mangler penge jeg hade kun gode tider da jeg var hos hende

Skrevet
  • Author
huggo skrev, for 1 minut siden:

det er hun da nok ked af hvis hun mangler penge jeg hade kun gode tider da jeg var hos hende

Det er muligt, men jeg kan ikke stå til ansvar for at skulle redde alle piger der mangler penge.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 2 minutter siden:

Det er muligt, men jeg kan ikke stå til ansvar for at skulle redde alle piger der mangler penge.

det forstår jeg godt ved ikke hvordan det har seet ud hvis hun ikke fået di penge jeg låndte hende

Skrevet

Tror det var bedre om i gik over til pm - er sikker på Mette ikke bryder sig om udpensling af sin økonomi eller mangle på samme her

Skrevet
Le fiss'carl skrev, for 4 minutter siden:

Tror det var bedre om i gik over til pm - er sikker på Mette ikke bryder sig om udpensling af sin økonomi eller mangle på samme her

Enig! Det har ikke ret meget med anmeldelse at gøre.

Skrevet

Tilbage til anmeldelse alt andet kan i tage pm

Keeper

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.