Hop til indhold

RANDERS NEW GIULIA

Featured Replies

Skrevet

Jeg var forbi sidste år.

Altså det er ikke hende på billederne direkte, men hun fremstår ung og sprød, så der er klart potentiale.

Minus: hun havde vist taget mange kunder ind, hun ømmede sig gevaldigt (jeg stoppede før tid, da jeg fik dårlig samvittighed).

Alligevel vil nok vove pelsen igen og lade tvivlen komme hende til gode en anden gang. Hun virkede fornuftig og rar (selvom jeg ikke fik fuld valuta). Håber det giver lidt mening

Skrevet
  • Author
Frenchlover skrev, for 37 minutter siden:

Håber det giver lidt mening

Tak, det gør det. Måske er det en helt anden på stedet nu. Tænker det er i Tøjhushavekvarteret, og nok ikke hende selv, der svarer sms?

Skrevet

Godt spørgsmål. Det er i hvert fald en, som bruger tilsvarende billeder som sidste om. Hvem det så er, det er et godt spørgsmål...

Nej det er oppe i nærheden af Mariagervejens Grill, hvor der også er en Q8 og COOP365 i nærheden. Om det er hende, som svarer, det tror jeg faktisk. Hun var nemlig fra Tyskland. (så det er ikke nogen kvinde med Østeuropæisk accent, hvor det helt sikkert er en anden, som svarer). Her tror jeg altså, hun er selvstændig og svarer selv.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.