Hop til indhold

Hvor lang tid tilbringer du...? ++

Hvor meget tid vælger du for din gp-date? 102 medlemmer har stemt

1. 1. Hvor lang tid vælger du som regel med din gp på 1 date?

• 15 min
      3%
      4
    • 30 min
      42%
      43
    • 60 min
      50%
      51
    • 120 min
      3%
      4
    • > 120 min
      0%
      0
  2. 2. Hvor lang tid vælger du som regel med din gp på næste dates?

• 15 min
      1%
      2
    • 30 min
      31%
      32
    • 60 min
      51%
      53
    • 120 min
      7%
      8
    • > 120 min
      6%
      7

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Vi vælger forskælligt - også når det gælder tid med en gp. Vad vælger du? Anonym undersøgelse.

Redigeret af Karsteng

Skrevet
  • Author

Jeg vælger aldrig mindre end 1 time. Er kemien der vælger jeg altid minimum 120 min. Har pigen meget gode reviews over tid fra flere vælger jeg nok 120+ fra første date.

Redigeret af Karsteng

Skrevet
Karsteng skrev, for 5 minutter siden:

Vi vælger forskælligt - også når det gælder tid med en gp. Vad vælger du? Anonym undersøgelse.

Jeg kan godt lide længere aftaler - Første møde gerne 2 timer og er der kemi nok til at vende tilbage så skruer jeg gerne op for tiden. 

Min sidste tur varede ~48 timer.

Skrevet
  • Author
Eventyrmanden skrev, for 5 minutter siden:

Jeg kan godt lide længere aftaler - Første møde gerne 2 timer og er der kemi nok til at vende tilbage så skruer jeg gerne op for tiden. 

Luxus for begge - mener jeg å ha læst her :)

Skrevet
Karsteng skrev, Lige nu:

Luxus for begge - mener jeg å ha læst her :)

Ja, det kan man vist godt kalde det. Det tænker jeg du har, du har i hvert fald smidt en kommentar på anmeldelsen. :D

Skrevet

Stort set altid en time, jeg kan ikke nå noget på en halv. De gange jeg har prøvet 1 1/2 eller 2 timer har det dog været virkeligt godt. 

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 54 minutter siden:

Ja, det kan man vist godt kalde det. Det tænker jeg du har, du har i hvert fald smidt en kommentar på anmeldelsen. :D

Kan du linke til anmeldelsen?

Skrevet
Karsteng skrev, for 1 time siden:

Vad vælger du?

Enten 30 eller 60 minutter. De seneste GP-aftaler har været 30 minutter, men er der tale om besøg på thaiklinik, hvor massage som regel også indgår i et eller andet omfang, så er det mere aftaler på 60 minutter.

Har prøvet med 15 minutters aftale med Sally i Mørkhøj for at udfordre mig selv lidt i forhold til tid, og det gik overraskende fint. Nok fordi Sally er sød og med på legen fra start af. Men at nyde pigen sådan rigtigt, det når man ikke på så kort tid. Det er svært nok på 30 minutter.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 2 timer siden:

Så må du holde mange feriedage - eller sidder hun bare og venter på dig, mens du er på job - hvis du bruger 48 timer

Skrevet
fræk6 skrev, for 15 minutter siden:

Så må du holde mange feriedage - eller sidder hun bare og venter på dig, mens du er på job - hvis du bruger 48 timer

48 timer er 2 døgn, det kræver jo ikke så mange feriedage. Det varede fra onsdag til fredag. 

Skrevet

Næ, men jeg besøger ca 4/5 gp pr mdr og skal jeg tilbringe 48 timer pr gang - er kontoen hurtigt tømt - haha 

glæder mig til at læse din anmeldelse fra sådanne et besøg, er blevet lidt tændt på at prøve det nu

Skrevet

Med langt de fleste er en time passende både første, anden og ottende gang, men der har været et par stykker, hvor tiden går alt for hurtigt og hvor fem timer er for lidt. 

Med en enkelt er det gået den modsatte vej, hvor første møde var to timer, og det efterfølgende på en time, men det var mere et spørgsmål om planlægning, for det var den eneste mulighed, jeg havde inden hun stak af.

Skrevet

Altid 1 time første gang, selvom jeg faktisk har taget 3 døgn med en første gang, men hende kendte jeg lidt fra SoMe i forvejen, hvor vi havde skrevet sammen igennem noget tid. 

Normalt 1-3 timer, alt afhængig af min og deres tid, samt kemi og typen af besøg. 

For øjeblikket 1-2 døgn med en fast SB. 

Jeg har været oppe på 14 dages fælles ferie med en på et tidspunkt. Det var lidt for meget. :biggrin:

Jeg har aldrig betalt store beløb for nogle af møderne, det er bare kommet helt naturligt. 

Sex og intimt samvær bliver dog for kedeligt for mig, hvis vi er under en time. - Selvom jeg et par gange har startet en dag, med et kedeligt lyn blow et sted, så siger det mig bare ikke ret meget. 

Skrevet
fræk6 skrev, for 8 timer siden:

Næ, men jeg besøger ca 4/5 gp pr mdr og skal jeg tilbringe 48 timer pr gang - er kontoen hurtigt tømt - haha 

glæder mig til at læse din anmeldelse fra sådanne et besøg, er blevet lidt tændt på at prøve det nu

Det er selvfølgelig ikke noget jeg gør hver gang, men jeg vil bestemt ikke afvise at jeg kunne finde på at gøre det igen. Jeg har linket til anmeldelsen i et indlæg højere oppe i tråden.

Newbie01. skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har været oppe på 14 dages fælles ferie med en på et tidspunkt. Det var lidt for meget. :biggrin:

Manglede kemien eller var der noget andet der gjorde at det blev for meget?

Skrevet
Eventyrmanden skrev, den 13.7.2023 at 09:51:

Manglede kemien eller var der noget andet der gjorde at det blev for meget?

Det bedste og mest fantastiske sex ever. Kemien på det punkt er helt fantastisk, og jeg ser hende stadigvæk engang imellem. Hun er i mine øjne smuk, sød, givende, dramatisk, jaloux, og generelt dejligt selskab. - Jeg er dog en af de der skøre mænd der værdsætter at blive udfordret/beriget i dialogen. Det behøver ikke være høj kulturelt, selvom det er velkomment, bare vigtigt det er skarpt og med dybde. 

Ingen TikTok konspirationer tak. 

Man vil nok kunne sige hun ikke stimulere mig intellektuelt, hvilket er enormt vigtigt for jeg kan tilbringe længere tid med nogen. Det er for mig vigtigere end guddommelige sex. 

Skrevet

Det er lidt svært første gang også selvom pigen er kendt for at yde god service for er kemien ikke god er der ikke så meget at gøre, så derfor vælger jeg en halvtime første gang.

Ved thaimassage altid en time og jeg tager ekstra afhænger af pigen, tager aldrig ekstras upfront hvis ikke jeg kender hende. Lokker de på forhånd er det et rødt flag.

Skrevet

Har faktisk kun prøvet 1 time hos landets fine GPere, men kan da se at jeg skal overveje at udforske mulighederne lidt mere fra den her tråd!

Kan dog ikke helt forestille mig 14 dage i selskab med nogen som helst for mammon, så føler med dig @Newbie01.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.