Hop til indhold

Sweet Jenny

Featured Replies

Skrevet

Sweety Jenny Vestamager

Har nogle været forbi og kan komme med lidt viden? Overvejer at besøge hende

Skrevet
  • Author

Ja lige præcis, det er hende jeg mener, tak

beklager med linket, er ikke helt skarp til det her. 

Skrevet
Hr.H skrev, for 54 minutter siden:

Sweety Jenny Vestamager

Har nogle været forbi og kan komme med lidt viden? Overvejer at besøge hende

Kan godt sige lidt.

Den Anonyme skrev, for 12 minutter siden:

Tror du ikke, at det er nemmere bare at linke til en anmeldelse af pigen, så det ikke bliver til hver gang, at hun af en eller anden grund er blevet nævnt i en tråd? 

Her er lidt, men jeg er ikke meget for selv at sige så meget om pigen her, da jeg synes, at der er nogen andre der bør. Men hun er super professionel: 

:)

Skrevet
TheLion skrev, for 6 minutter siden:

Tror du ikke, at det er nemmere bare at linke til en anmeldelse af pigen, så det ikke bliver til hver gang, at hun af en eller anden grund er blevet nævnt i en tråd? 

Her er lidt, men jeg er ikke meget for selv at sige så meget om pigen her, da jeg synes, at der er nogen andre der bør. Men hun er super professionel: 

:)

Det kunne jeg godt, men det ser jeg ikke den store ide i.

Da TS så kan få flere brugeres erfaringer med, fremfor kun at læse 1 anmeldelse. Man læser jo heller ikke kun de positive anmeldelser på trustpilot :) 

Redigeret af Den Anonyme

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 51 minutter siden:

Det kunne jeg godt, men det ser jeg ikke den store ide i.

Da TS så kan få flere brugeres erfaringer med, fremfor kun at læse 1 anmeldelse. Man læser jo heller ikke kun de positive anmeldelser på trustpilot :) 

Som nævnt så vil alt hvor pigens navn er blevet nævnt ellers også fremgå. Jeg er ikke helt sikker på, at jeg er med på sammenligningen med Trustpilot? Det sagt så må vi nok hellere diskutere den slags i f.eks. generel debat :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
TheLion skrev, for 5 timer siden:

Som nævnt så vil alt hvor pigens navn er blevet nævnt ellers også fremgå. Jeg er ikke helt sikker på, at jeg er med på sammenligningen med Trustpilot? Det sagt så må vi nok hellere diskutere den slags i f.eks. generel debat :)

Det er nu standard herinde, at linke til søgning af enten navn eller annonce ID. 

Har ikke brug for at Debatere det yderligere, det var dig der startede afsporingen, jeg hjalp TS med søgning, så han kunne læse flere anmeldelser af pigen og danne sit eget indtryk.  

Redigeret af Den Anonyme

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 2 timer siden:

(…)

Har ikke brug for at Debatere det yderligere, det var dig der startede afsporingen, jeg hjalp TS med søgning, så han kunne læse flere anmeldelser af pigen og danne sit eget indtryk.  

Jeg kan ikke sige mere pga. EG’s retningslinjer. Jenny er fin. Se evt. den anmeldelse jeg har linket til :)

Redigeret af TheLion

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.