Hop til indhold
PeterAal

Thai Sportsmassage Aalborg

Recommended Posts

Havde lige kikket nettet igennem for anmeldelser af stedet, men der var hvis ingen der har berettet om det. Besluttede at jeg selv ville kikke forbi, og det var bestemt ikke en dårlig ide.

 

Den lille thaidame der åbnede døren var lidt ældre end på billederne. Hun var ikke grim og hendes hænder var silkebløde. Udover det var hun veludrustet. Massagen var noget jeg aldrig personlig har oplevet i Danmark før, kun i Thailand. Enorm elegant og forførende. Til sidst med afslutning tog hun ens hånd på hendes bryster og afsluttede. 500 for en time med det hele. Kan virkeligt anbefales! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun tilbyder også dansk, bare ikke noget hun er glad for at tale om i telefonen - men noget der absolut er muligt at aftale face-to-face

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Nu har jeg også været forbi her og kan kun tilslutte mig trådstarter – en helt speciel massage – "elegant og forførende" er en god beskrivelse jeg har heller ikke prøvet noget ligende før, men jeg har heller ikke været i thailand :) – men massagen fejler ikke noget – der blev taget godt og grundigt fat, og alle knuder og myoser blev taget under behandling, det gamle kadaver havde det fint bagefter.

 

Hun er lidt skør/sjov absolut på den gode måde – snakker ikke overvældende meget men kommer med nogle sjove/skøre kommentarer – måske var det mig som ikke snakkede nok :) – det vil jeg tænke lidt over.

 

Da jeg blev vendt var der ikke den store "synelige" begejstring at se, men hun pirrede og tirrede mig på flere måder – jeg fik bla. lov til at "pille" de fleste steder, og hun var god til at trække sig uden for rækkevidde, og med hendes frække udtryk i øjnene blev jeg næsten desperat – endelig fik jeg ekstra, et håndjob som jeg ikke tidligere har fået hos noget thaisted – (nu i skrivende stund tænker jeg stadig på hvordan hun bar sig ad) – de fleste thaisteder jeg har været på filer de bare løs med fuld knald, men dette var anderledes :)

 

Jeg ville gerne at "afslutningen" havde varet lidt længere – næste gang vil jeg være opmærksom på at holde hende i lidt "strammere tøjler" :)

 

Kørte derfra i godt humør – skal helt sikkert tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Nu har jeg også været forbi her og kan kun tilslutte mig trådstarter – en helt speciel massage – "elegant og forførende" er en god beskrivelse jeg har heller ikke prøvet noget ligende før, men jeg har heller ikke været i thailand :) – men massagen fejler ikke noget – der blev taget godt og grundigt fat, og alle knuder og myoser blev taget under behandling, det gamle kadaver havde det fint bagefter.

 

Hun er lidt skør/sjov absolut på den gode måde – snakker ikke overvældende meget men kommer med nogle sjove/skøre kommentarer – måske var det mig som ikke snakkede nok :) – det vil jeg tænke lidt over.

 

Da jeg blev vendt var der ikke den store "synelige" begejstring at se, men hun pirrede og tirrede mig på flere måder – jeg fik bla. lov til at "pille" de fleste steder, og hun var god til at trække sig uden for rækkevidde, og med hendes frække udtryk i øjnene blev jeg næsten desperat – endelig fik jeg ekstra, et håndjob som jeg ikke tidligere har fået hos noget thaisted – (nu i skrivende stund tænker jeg stadig på hvordan hun bar sig ad) – de fleste thaisteder jeg har været på filer de bare løs med fuld knald, men dette var anderledes :)

 

Jeg ville gerne at "afslutningen" havde varet lidt længere – næste gang vil jeg være opmærksom på at holde hende i lidt "strammere tøjler" :)

 

Kørte derfra i godt humør – skal helt sikkert tilbage.

 

spændende anmeldelse :) Kan da vist godt være man lige skal en smut forbi .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har idag fået den skønneste massage hos bk sportsmassage :)

 

Dog var hende der masserede mig ikke hende på billederne, men en yngre sag på nok max 35 år som virkelig var grundig. Hun fortalte hun tager til Thailand imorgen og en måned frem på ferie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har fået den bedste massage her. Af ren lyst, var de to piger om mig. Gav 500 for en times massage og med hj som afslutning

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Jeg var på besøg i dag, det var en virkelig god massage, sammenlignet med Lilly thai-massage, som er det eneste andet jeg har prøvet i Aalborg.

Samtidig er hun en meget flot dame, med nogle kanonflotte bryster! ;-)

Jeg fik en times massage og afslutning var HJ, som var ok, uden at være helt vildt prangende... men som tidligere nævnt dejligt at man må røre, og hun flytter sig meget elegant hvis man kommer for langt ind med fingrene!

Jeg blev ikke tilbudt andet end HJ, hvilket var fint, da det var det eneste jeg ville have, udover massagen. :-)

Alt i alt en fin oplevelse, til en yderst rimelig pris endda!

 

Der er i høj grad fare for gentagelse... :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja nu har jeg også fået oplevelsen. Uden at det skal opfattes nedsættende, har jeg fået massage af en skør, men glad og smilende thaidame. Lad mig fortælle historien fra begyndelsen:

Jeg var øm over nakke og lænd, og havde her læst, at man kunne få en god hård massage på stedet. Det skulle forsøges. Jeg var ikke indstillet på andet end det.

Jeg ringede og bestilte tid. Hun var lidt svær at forstå, men aftalen kom på plads.

Jeg blev modtaget af en nydelig dame på ca. 50 år. Det var en almindelig villa, hvor dagligstuen var indrettet med en massagebriks og en stor madras på gulvet. Jeg fik at vide, at jeg skulle lægge mig på massagebriksen, og da jeg spurgte hende, hvor meget jeg skulle tage af fik jeg at vide, at jeg skulle tage det hele af.

Nå op på briksen kom jeg, og hun gav en god hård massage, som jeg kan lide det. Da hun kom til lårene, forvildede hendes hænder sig for hvert strøg ned og pirrede mig. OK det er prøvet før. Hun sagde "Kan du lide det?" OK det er også hørt før, men "Vil du gifte dig med mig" Det er jeg dog alligevel ikke blevet spurgt om før. Det blev fulgt op af fnisen og tjatten til mig. Da jeg vente mig om, var lillemanden i halvgodt humør. Der må jeg sige, at hun var meget dygtig til at få ham i super humør. Da humøret var højt kom spørgsmålet "600 kr." på det helt rigtige tidspunkt, og der var kun et svar "ja."

Resten klarede hun dygtigt, og der blev sluttet af med ansigtsmassage.

I begyndelsen af seancen gik der en anden thaidame gennem lokalet. Lidt yngre tror jeg og slank. Jeg kunne høre hun talte med en mand i et andet lokale. Jeg fik fornemmelsen af , at de drak kaffe i køkkenet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der nogle der har styr på om den yngre massør er "hjemme" og om man kan tillade sig at efterspørge hende direkte?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge Thai-Sportmassage 3 eller 4 gange, jeg er blevet betjent af den samme thai kvinde hver gang. Forrige gang og også denne gang spurgte hun om jeg ville have 2 piger, kunne ringe efter sin veninde som kunne komme - jeg afslog.

 

Massagen er OK uden at være super, hun leger og pirrer meget, men det bliver ikke til noget ekstra udover HJ. Jeg har forsøgt på forskellige måder at finde ud af om der kan forventes mere, men uden held - hvad er jeres erfaring.

 

Stedet er ellers dejligt, lyst og rent

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...