Hop til indhold

Kan annoncelight bruges af fyre?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har skrevet til et par mænd derinde, hvor jeg opfyldte deres krav men hørte aldrig fra dem. De har så den samme annonce på hver dag så jeg tror det er det der er deres kink. Så har opgivet at være opsøgende.

Skrevet
CamillaHusmor skrev, den 25.7.2023 at 01:08:

Jeg har skrevet til et par mænd derinde, hvor jeg opfyldte deres krav men hørte aldrig fra dem. De har så den samme annonce på hver dag så jeg tror det er det der er deres kink. Så har opgivet at være opsøgende.

Ej nu skal du hører, de muligvis ude efter "en ren fornøjelse" en kvinde som er ny eller ikke haft så mange mænd.

Der var en dokumentarfilm i England, den første gang var altid den bedste. Hun var ked a det, og han sagde tak.

Skrevet
Per lille mand skrev, for 11 timer siden:

Ej nu skal du hører, de muligvis ude efter "en ren fornøjelse" en kvinde som er ny eller ikke haft så mange mænd.

Der var en dokumentarfilm i England, den første gang var altid den bedste. Hun var ked a det, og han sagde tak.

Ved du da hvor mange jeg har knaldet? Det er et meget mærkeligt svar der ikke er relevant i forbindelse med mit svar.

Skrevet

De er nok ikke ude efter dig.. de er ude efter noget andet, en jomfru. Det ikke mærkeligt.

Du er os et rødt flag, med den udtalelse.

Skrevet
Per lille mand skrev, for 8 timer siden:

De er nok ikke ude efter dig.. de er ude efter noget andet, en jomfru. Det ikke mærkeligt.

Det er ellers ikke altid det de søger i deres annoncer.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 40 minutter siden:

Det er ellers ikke altid det de søger i deres annoncer.

Jeg søger kun efter jomfruer. :P

Skrevet
Eventyrmanden skrev, Lige nu:

Så skal du nok holde dig fra købesex.

Nej nej jeg har fundet 4 jomfruer.. Igennem siden.

Skrevet
Konen_13 skrev, den 24.7.2023 at 16:20:

det undre mig dog at der er mænd, som bruger annoncelight til at annoncere efter gratise seksuelle ydelser

Er det ikke klassisk mande tankegang? 
Når vi er konstant liderlige, må den anden del af racen Homo S jo også være det....
Jeg er ferm til (nævn sevl: finde Gpunkt, massere, nusse, har set forsiden af den der kammasupra-bog, kan holde i næsten tyve minutter) og dermed en gave til SEKSUELT UDSULTEDE KVINDER, som om kvinder i Danmark render rundt som en seksuelt Uganda-barn efter 20 års hungersnød og bare SKA HA NOGET TISSEMAND!

Der var engang en ung fyr herinde, der havde travlt med at fortælle, hvor veltrænet han var og han forsøgte med en annonce i naiv tro/håb om at dét så ville tiltrække kvinder. Det skete ikke. Ikke engang een.

Mit gæt er at kvinder i stor grad, hvis de har brug for "sex" (samkvem, omsorg, "tage trykket") finder nogle, de er trygge ved/kender. Eks´er, naboer, kollegaer, venner eller venners venner....

Få måske søger spændingen

Men at der umuligt kan være mange piger (alder?) i 2023, der ikke har hørt om Sugardating, Tinder, Swingerklubber mm og ved, at de ikke behøver betale for noget, når der er 187.214 mænd, der vil falde over hinanden for at få lov. Til at betale. 

Prøver-igen skrev, den 9.7.2023 at 16:17:

Nu ved jeg ikke hvad du har at tilbyde. Hvis du bare er en gennemsnitlig leverpostejsdansker, så forvent ikke du får svar. Har du et sted, vil det måske give resultat. Er det noget med at du ikke har sted, men tilbyder bil, skov, solarie, ect. så spørg dig selv, hvorfor en kvinde skulle få lyst til at svare.

"Gavmild" er et vidt begreb og dækker over "jeg synes selv jeg er gavmild, så skal vi sige 300 kr for 1 time" .Vær konkret i pris du forlanger, eller vil betale

Bingo.

Hvad kan man tilbyde i en virkelighed, hvor der nok er mange "mænd" og "leverpostej".

Logistisk, altså enten det er i nærheden og nemt eller det stik modsatta pga diskretion.

Risikoen for at mødes med en fremmed (I kan naturligvis videotale først) og i det offentlige/måske også hos dig, må alt andet lige være noget, der fjerner de fleste kvinders kontakt. Rollerne er vel lidt byttet om ift ren fysisk mulighed for at "gøre noget ved den anden". 

Skal en kvinde give 3-500,- kroner hos dig for noget (sex, massage, omsorg, snak), kan hun måske finde noget KVALIFICERET mange andre steder som en rigtig massør, en veninde/psykolog/terapeut eller en rigtig adonis gigolo, der måske kun koster det dobbelte for en time med æteriske olier, halleluja g-punkts skattejagt og "jeg forkæler DIG attitude" i hele samkvemmet. 

Titommeren skrev, den 11.7.2023 at 09:05:

Jeg søgte engang på annoncelight og fik svar fra en “liderlig” pige. Det endte med, at jeg blev afpresset for et stort beløb med trussel om anmeldelse for sex uden samtykke. Jeg var i panik og betalte for at komme ud af det. Efterfølgende blev jeg kontaktet af politiet, fordi de kunne se vores sms-korrespondance og hun havde gjort det med mange. Så PAS PÅ hvis I bliver kontaktet af noget, der virker for godt til at være sandt

Tja, man har hørt om flere historier med bander, trusler, afpresning, pludselig dukker der "venner" op. 

Jeg ville i hvert fald aldrig nogensinde gøre det. Risikoen ER bare for stor ift en potentiel men urealistisk gevinst.

[email protected] og "goodstuff" (lol) kan sikkert svare, da det er gamle profiler.

Det er da muligt at der er studiner, der har set en mulighed for at FÅ 2000,- sort, skattefrit; det er vel derfor, Sugardating er så udbredt.

Hvor laver man ellers lige 3-12000 skattefrit på en måned som 18-30 årig for et par timers sex, man selv kan udvælge?

Lækker sex på dit kollegieværelse + nemme penge

Hovedstadsområdet

29/07 2023 09:27

Hvis du er en studerende som bor på kollegie, kan vi hjælpe hinanden ;) Jeg har længe haft en fantasi om at have sex med en sød studine på hendes kollegieværelse. Hvis du hjælper mig med at udleve fantasien får du, for det første, en rundhåndet betaling. For det andet får du en omgang dejlig sex med en fyr, der ved, hvad han laver. Jeg tænder ligeså meget på at give som at modtage. Derfor, hvis du trænger til at blive rigtig tilfredsstillet og samtidig godt kunne bruge nemme penge ved siden af SU, skal du bare skrive til mig :)
Jeg er 30 år, slank og i god form, pæn, har god hygiejne og er 100% diskret.
Du er 18-23, amatør, diskret, har god hygiejne. Og bor på kollegie ;)

Frileg skrev, den 9.7.2023 at 13:42:

På den anden side er der rigtig mange af dem, hvilket jo godt kunne være en indikation på at jeg tager fejl

Eller at der er rigtig mange mænd, der er liderlige og søger sex og/eller ikke selv kan score/vil betale ;-) 

Skrevet

Der var en periode for en del år siden, hvor jeg aktivt søgte piger med nogle specifikke egenskaber (f.eks. muslimske piger, somaliske piger, emo-tøser, piger til film og billeder) via annoncelight.dk.

Som udgangpunkt var det en stor succes. 

Blev kontaktet af nok til at jeg fik prøvet det meste. Det var dog før only fans tiden, så tænker at der måske er færre folk som kigger med.

Det vigtigste var dog at udforme en meget gennemgribende annonce, som reelt besvare alle de spørgsmål læseren måtte have. Herudover gode billeder af dig selv.

Held og lykke

Skrevet
Guest Per lille mand skrev, den 30.7.2023 at 00:59:

Du er os et rødt flag, med den udtalelse.

Jeg giver op. Du giver ingen mening.

Skrevet
Guest Per lille mand skrev, den 30.7.2023 at 10:08:

Nej nej jeg har fundet 4 jomfruer.. Igennem siden.

Klart! :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.