Hop til indhold

Kan annoncelight bruges af fyre?

Featured Replies

Skrevet

Min nysgerrige natur gør, at jeg er nødt til at stille dette spørgsmål:
Er der nogle af jer fyre, der har oprettet en annonce på annoncelight, hvor i har søgt efter piger, eller specifikke ydelser fra pigerne, der har fået respons på jeres annonce og hvor det er lykkedes jer at mødes med dem?

Her er et par eksempler til forståelsen :D
https://annoncelight.dk/showad/289003
https://annoncelight.dk/showad/222445
https://annoncelight.dk/showad/378510
https://annoncelight.dk/showad/284486

Grunden til at jeg spørger er at jeg selv overveje at oprette en annonce, men jeg har en ide om at der ikke er nogen piger der kigger dem igennem eller responderer på dem og hvis det er tilfældet vil jeg ikke oprette en. På den anden side er der rigtig mange af dem, hvilket jo godt kunne være en indikation på at jeg tager fejl ;)

I piger må selvfølgelig også meget gerne berette hvis i har kontaktet nogle af dem :)

Fortæl gerne om jeres erfaringer med dette :) 

Redigeret af Frileg

Skrevet

Prøv at lave er profil og find ud af det, jeg gjorde jeg og fik ikke svar på det jeg søgte, måske du har mere held.

Jeg er mand og jeg søgte kvinde til massage hos mig privat, men fik kun svar fra mænd :-( pisse irriterende :-(

Ønsker dig held og lykke, og god søndag.

Skrevet
  • Author
Jensen skrev, for 25 minutter siden:

Prøv at lave er profil og find ud af det, jeg gjorde jeg og fik ikke svar på det jeg søgte, måske du har mere held.

Jeg er mand og jeg søgte kvinde til massage hos mig privat, men fik kun svar fra mænd :-( pisse irriterende :-(

Ønsker dig held og lykke, og god søndag.

Ja det var egentlig også planen, men jeg skal bruge en ny mail for at oprette mig på annoncelight (Kan ikke bruge min private, idet den også bruges på arbejde nogle gange) og det betyder at jeg skal bruge et nyt nummer, for at oprette en ny mail og lige pludselig virkede det mere besværligt end jeg forestillede mig, så ville lige spørge her først, om det overhovedet kan betale sig. 

Skrevet
  • Author
Jyske Coco Erotik massør skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har aldrig svare på disse annonce typer, for tænker det kan give problemer med hvordan aftalen skal forgå med økonomien 

På hvilken måde?

Skrevet
Frileg skrev, for 4 minutter siden:

det betyder at jeg skal bruge et nyt nummer, for at oprette en ny mail

Du kan oprette en ny gmail uden at tilknytte et telefonnummer. 

Skrevet
  • Author
Eventyrmanden skrev, for 8 minutter siden:

Du kan oprette en ny gmail uden at tilknytte et telefonnummer. 

Ikke medmindre jeg vil bruge min private mail som backup og det må jeg hellere lade være med :D

Skrevet
Frileg skrev, for 3 minutter siden:

Ikke medmindre jeg vil bruge min private mail som backup og det må jeg hellere lade være med :D

Du gjorde mig i tvivl om det var ændret siden jeg sidst havde oprettet en ny mail, så jeg prøvede lige.

Jeg kan sagtens lave en ny mail uden noget tlf nummer eller anden mail som backup - du trykker bare på "spring over" når den spørger efter det.

Skrevet
  • Author
Eventyrmanden skrev, for 21 minutter siden:

Du gjorde mig i tvivl om det var ændret siden jeg sidst havde oprettet en ny mail, så jeg prøvede lige.

Jeg kan sagtens lave en ny mail uden noget tlf nummer eller anden mail som backup - du trykker bare på "spring over" når den spørger efter det.

Ha, det kan jeg da godt se... Fantastisk, så må det komme an på en prøve :D Troede det var enten-eller. 

Kunne dog være fedt at høre om der er nogen der har haft succes alligevel, så man ved om det kan betale sig, at blive ved med at søge ;) kan se at nogen af annoncerne er oprettet for mange år siden 

Men fedt du kunne hjælpe Eventyr B)

Skrevet
Frileg skrev, for 1 minut siden:

Men fedt du kunne hjælpe Eventyr B)

Det var så lidt. 

Kan godt forstå du gerne vil høre andres oplevelser, men hvis du ikke får nogle kan du jo prøve og selv vende tilbage og dele din oplevelse.

Skrevet

Tror på det hvis det er m/m du søger, måske m/f/m.

Hvis det er fordi du søger en kvinde, tror jeg ikke på det. Giver indtryk af du ikke vil betale, medmindre da din første intention er at få gratis fisse. Det kan du jo få på Scor, Tinder og andre lignende steder.

I din annonce, vil du sikkert kun ha en dertil oprettet mailadresse. Det virker useriøst.

Der er jo et hav af annoncer, hvor kvinder søger mænd, hvorfor ikke kontakte dem?

Nu ved jeg ikke hvad du har at tilbyde. Hvis du bare er en gennemsnitlig leverpostejsdansker, så forvent ikke du får svar. Har du et sted, vil det måske give resultat. Er det noget med at du ikke har sted, men tilbyder bil, skov, solarie, ect. så spørg dig selv, hvorfor en kvinde skulle få lyst til at svare.

"Gavmild" er et vidt begreb og dækker over "jeg synes selv jeg er gavmild, så skal vi sige 300 kr for 1 time" .Vær konkret i pris du forlanger, eller vil betale

Redigeret af Prøver-igen

Skrevet

Jeg oprettede en annonce for en del år siden, hvor jeg tilbød mig til kvinder, tror det var på voksenbasen, der var vist ikke noget AL dengang.
Jeg fik en enkelt henvendelse fra en nydelig singlekvinde, men én var bedre end ingen :) 

Skrevet
Frileg skrev, for 17 timer siden:

På hvilken måde?

Jeg kan nemt forstille mig disse mænd vil være nærig med betaling for nu har pigen henvendt sig til ham.  Og dette problem opsøger jeg ikke. 
Dertil vil jeg ikke henvende mig til nogle der søger ydelse jeg ikke tilbyder. 

Skrevet
Jyske Coco Erotik massør skrev, for 19 minutter siden:

Dertil vil jeg ikke henvende mig til nogle der søger ydelse jeg ikke tilbyder

Man kan jo nøjes med at henvende sig til mænd, der efterspørger en ydelse man faktisk tilbyder. Og skrive prisen for det. Så kan han takke ja eller nej.

Redigeret af Liv
Slåfejl

Skrevet

Jeg havde engang en annonce, hvor jeg søgte en sugar babe. Det er nogle år siden nu, men der kom et par henvendelser, og 1 af dem mundede ud i et sugar-forhold; altså ikke et transaktionelt forholde (så og så meget for 1 time eller så og så meget for sex etc)

Skrevet
tvr skrev, for 2 timer siden:

og 1 af dem mundede ud i et sugar-forhold; altså ikke et transaktionelt forholde (så og så meget for 1 time eller så og så meget for sex etc)

Blev I gift for det lyder til at være ægteskabeligt. 

:)

Skrevet
Bødlen skrev, for 54 minutter siden:

Blev I gift for det lyder til at være ægteskabeligt. 

:)

hahaha. Nej. Det var et traditionelt sugar-forhold, hvor jeg betalte hende et fast beløb om måneden (plus det løse), mod at hun "stod til rådighed" og ikke åbent havde andre "kærester".

Skrevet

Jeg søgte engang på annoncelight og fik svar fra en “liderlig” pige. Det endte med, at jeg blev afpresset for et stort beløb med trussel om anmeldelse for sex uden samtykke. Jeg var i panik og betalte for at komme ud af det. Efterfølgende blev jeg kontaktet af politiet, fordi de kunne se vores sms-korrespondance og hun havde gjort det med mange. Så PAS PÅ hvis I bliver kontaktet af noget, der virker for godt til at være sandt…

Skrevet

Jeg tjekker nogle gange annoncelight, hvis jeg har lyst til lidt sjov og tilhørende betaling…det fungere fint for mig :-)

Skrevet
Frileg skrev, den 9.7.2023 at 13:42:

I piger må selvfølgelig også meget gerne berette hvis i har kontaktet nogle af dem :)
Fortæl gerne om jeres erfaringer med dette :) 

Jeg  har  reageret  på  2 annoncer  fra  mænd  som  søgte helt  specifikke  oplevelser.  Begge  mænd  har  jeg  mødt  og det  var  gode frække  møder.  Der  var  intet  problem  i  at  aftale  et  beløb  for at  mødes. 

• 2 weeks later...
Skrevet

...det undre mig dog at der er mænd, som bruger annoncelight til at annoncere efter gratise seksuelle ydelser - er det ikke en forkert platform?

Skrevet
Konen_13 skrev, for 13 minutter siden:

...det undre mig dog at der er mænd, som bruger annoncelight til at annoncere efter gratise seksuelle ydelser - er det ikke en forkert platform?

Mon  ikke de bliver trætte af det i længden, er sikker på de ingen svar for.:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.