Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Brødre og godtfolk.

Jeg har her til aften snakket med Ammy på video chat. Jeg lovede hende at skrive følgende til jer.....

Ammy er tilbage i Thailand idag. Hun blev taget af politiet lørdag aften d.24 juni 22.30 efter en anmeldelse fra en tidligere mama-san og var fængslet frem til igår fredag hvor hun blev sat på et fly ud af Danmark. Hende og Lucky er begge ved godt mod og ok.

De begge 2 bor nu i Thailand og har indrejseforbud i EU de næste 2 år. Jeg skulle hilse og sige mange tak for mange gode oplevelser og ophold i Danmark. Hun håber at i ikke vil glemme de dejlige oplevelser i har haft. Så kæmpe krammer til alle.

Håber dette opslag er ok med administrator 

  • Synes godt om 14
  • Tak 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da trist altså for os der besøger hende 

Havde faktisk tænkt det var tid til et nyt besøg men sådan skal det åbenbart ikke være.

Godt de er ok.

// Amar Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal snart til Thailand. Hvis Ammy er tilgængelig for sex i Bangkok eller Phuket, ville jeg være taknemmelig for hendes kontaktoplysninger i PM. Jeg kan så bidrage til hendes rejsefond til næste rejse til Danmark. :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
rockett skrev, for 8 timer siden:

Jeg kan så bidrage til hendes rejsefond til næste rejse til Danmark.

 

asialover skrev, den 8.7.2023 at 23:17:

De begge 2 bor nu i Thailand og har indrejseforbud i EU de næste 2 år

Der er jo heldigvis tid nok til at spare op.

Hvis de kommer tilbage til DK, må man jo håbe at de ikke bare kommer for at være kriminelle, som hidtil. 

  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 1 time siden:

 

Der er jo heldigvis tid nok til at spare op.

Hvis de kommer tilbage til DK, må man jo håbe at de ikke bare kommer for at være kriminelle, som hidtil. 

Kriminelle og kriminelle er måske så meget sagt , det er nok mere et spørgsmål om at tiden måske pludselig rendte fra dem,og at de tog chancen - tror godt de var klar over at have været her længere end stemplet i deres pas  tillod....

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 3 minutter siden:

Kriminelle og kriminelle er måske så meget sagt , det er nok mere et spørgsmål om at tiden måske pludselig rendte fra dem,og at de tog chancen - tror godt de var klar over at have været her længere end stemplet i deres pas  tillod....

Hvis det bare er at de er blevet et par dage længere end stemplet i deres pas tillader, er det ikke så stort et problem at man bliver deporteret og får indrejseforbud i EU. Har de derimod helt ignoreret datoerne i passet og måske oven i købet haft indkomst på et turist-visum, så er vi helt klart ovre i den kriminelle del af spektret. Og har de gjort det før og/eller gør de det igen, er vi helt ovre i den vane-kriminelle del af spektret. Den slags måtte gerne blive væk. Vanekriminelle udlændinge er ikke velkomne.

  • Tak 1
  • Haha 1
  • Sørgelig 2
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 11 timer siden:

 Vanekriminelle udlændinge er ikke velkomne.

Jøsses. Vi stopper her 

Keeper

  • Synes godt om 5
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...