Easterneuropeplease 274 Skrevet 17. November, 2024 I “gamle” dage var Waterloo klart min favorit. i dag veksler jeg imellem Doll House og 7th Heaven som favoritter, men kommer også andre steder. Skulle jeg vælge en i dag, så er det Doll House. Lækreste pige på stedet pt. er efter min vurdering Carmel, men smag og behag … 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 568 Skrevet 18. November, 2024 Jeg kan nu mer lide striptease hos en glædespige. Da ved jeg at jeg går fra stedet meeeget lykkelig, og ikke kun "teaset"... 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Armstrong 79 Skrevet 15. Juni Er der nogen der har erfaringer med stripklubber i Kbh indenfor de sidste par år ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 568 Skrevet 15. Juni Armstrong skrev, for 40 minutter siden: Er der nogen der har erfaringer med stripklubber i Kbh indenfor de sidste par år ? Ja, desværre.... Der er ikke meget "cool" over det i min optik. Jeg har forsøgt Candy Club, Bada Bing og et par af de mindre sjove steder på Istedgade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Armstrong 79 Skrevet 16. Juni Karsteng skrev, for 13 timer siden: Ja, desværre.... Der er ikke meget "cool" over det i min optik. Jeg har forsøgt Candy Club, Bada Bing og et par af de mindre sjove steder på Istedgade. Vi er et par stykker der gerne ville se noget flot strip, men ja, måske ikke rigtig en mulighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 568 Skrevet 16. Juni Armstrong skrev, for 27 minutter siden: Vi er et par stykker der gerne ville se noget flot strip, men ja, måske ikke rigtig en mulighed. De smukkeste piger vil jeg sige er på Bada Bing... Men det koster en bondegård... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Th3M3lt 59 Skrevet 14. September På 7th heaven er der lapdance nede som egentlig er ret liderligt, men hvad får man egentlig mere ved at gå ovenpå? Det koster noget mere (er det 1200kr?) men hvad får man mere her? Nogen sommers prøvet det? Og hvad er så “næste step på trappen”? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
supermadsen 57 Skrevet 14. September Det lyder jo næsten som en guidebog det der, du kunne lige så godt sælge billetter i døren. Jeg har kun været på Mirage et par gange, men syntes egentlig stemningen var meget fin – dog også lidt til den dyre side hvis man bliver hængende for længe. Bada Bing har jeg hørt en del om, men aldrig selv prøvet. Måske man sku’ tage en tur derind en sommeraften og se om hypen holder. Tak for den grundige gennemgang, det er jo guld for os andre der ik’ lige har styr på hvor man skal gå hen i byen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Th3M3lt 59 Skrevet 14. September Jeg er bare interesseret i hvad man får mere ovenpå? Tager hun ekstra hånd om lillemanden? Kommer den mon helt af buksen? Eller hvad kan man forvente? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
supermadsen 57 Skrevet 15. September ja altså jeg har også været forbi bada bing og mirage et par gange og må sgu sige jeg hælder mest til bada bing der får man lidt mere klassisk strip og pigerne virker friske på en anden måde mirage blev jeg hurtigt træt af der var alt for meget fokus på at presse dyre drinks af sted og jeg synes stemningen var lidt kold og stiv bada bing er mere lige ud af landevejen med hygge og man føler sig ik flået på samme måde men ja priserne kan hurtigt løbe op hvis man ik holder lidt igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg