Gæst Skrevet 27. December, 2013 Hvad betyder det, når man får følgende besked som svar på en pm: Læst: Endnu ikke bedømtBloker Er man så blokeret og derfor ude af stand til at komme i kontakt med vedkommende på pm? Og kan vedkommende, der har blokeret, se, at der er en ventende besked? Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 27. December, 2013 (edited) Hvad betyder det, når man får følgende besked som svar på en pm: Læst: Endnu ikke bedømtBloker Er man så blokeret og derfor ude af stand til at komme i kontakt med vedkommende på pm? Og kan vedkommende, der har blokeret, se, at der er en ventende besked? Mvh smo Vil formode at knappen giver mulighed for, hvis man ønsker det, at blokere for den pågældende. Endnu ikke bedømt kunne jeg forestille mig at beskeden ikke var læst endnu. Bare mit gæt. Venligst Redigeret 27. December, 2013 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 27. December, 2013 Vil formode at knappen giver mulighed for, hvis man ønsker det, at blokere for den pågældende. Endnu ikke bedømt kunne jeg forestille mig at beskeden ikke var læst endnu. Her var mit gæt, at beskeden rent faktisk ER læst af rette vedkommende, men at der endnu ikke er svaret...! Men altså ligeledes et rent gæt.... "endnu ikke bedømt" kunne måske formuleres en anelse mere klart og to the point? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2014 Her var mit gæt, at beskeden rent faktisk ER læst af rette vedkommende, men at der endnu ikke er svaret...! Men altså ligeledes et rent gæt.... "endnu ikke bedømt" kunne måske formuleres en anelse mere klart og to the point? Nogen der rent faktisk ved, hvad den omtalte funktion betyder/indebærer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg