MiKiPe 20 Skrevet 7. Juli, 2023 Er der nogen der har erfaringer med denne skønhed ud over de ældre der allerede ligger herinde. https://70210026.dk/selma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MiKiPe 20 Skrevet 7. Juli, 2023 https://70210026.dk/selma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lsman Skrevet 29. August, 2023 (edited) Jeg besøgte hende for nyligt. Synes ikke, at billederne giver et helt retvisende billede af virkeligheden, men mødte en sexet kvinde med store bryster og lyst til at dyrke sex. Fik en god omgang intens sex med fransk til hende, hvor hun bestemt ikke holder sig tilbage fra at nyde. Det tændte mig max, så umiddelbart efter fik hun en målrettet hård omgang i doggy til jeg kogte over, og kom med en sjov lyd. Sød pige som jeg måske vil besøge igen, hvis lejligheden byder sig. Synes hun er dyr men synes også at jeg fik en god oplevelse. Kommer jeg igen vil jeg høre, om man ikke lige må pynte hendes store bryster som afslutning. Er der nogen, som har været forbi "flere fyre"? Redigeret 29. August, 2023 af Lsman Alm. sproglig præcisering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 883 Skrevet 29. August, 2023 Lsman skrev, for 5 timer siden: Synes hun er dyr men synes også at jeg fik en god oplevelse. Adskiller hendes priser sig fra de andre piger på pussygalores? K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lsman Skrevet 30. August, 2023 (edited) Kanon1 skrev, for 8 timer siden: Adskiller hendes priser sig fra de andre piger på pussygalores? K Det ved jeg ikke, men du finder hendes priser her: https://annoncelight.dk/showad/355216 Redigeret 30. August, 2023 af Lsman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 883 Skrevet 30. August, 2023 Ja ok de er da lidt højere. Tak for svaret. K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Night_Fever 132 Skrevet 30. August, 2023 Har også været forbi Selma for et par måneder siden. Fin service og oplevelse, men ikke noget ekstra-ordinært så har ikke gentaget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DrF Skrevet 25. September, 2023 Har også været forbi et par gange. Hun er ældre end på billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lsman Skrevet 26. September, 2023 DrF skrev, for 8 timer siden: Har også været forbi et par gange. Hun er ældre end på billederne. Ældre end på billederne? Billederne er så intetsigende, som de kan blive, Hun skriver jo, at hun er 36, hvilket virker ganske rimeligt når man møder hende irl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bella_Selma 63 Skrevet 30. Oktober, 2023 Lsman skrev, den 29.8.2023 at 17:09: Jeg besøgte hende for nyligt. Synes ikke, at billederne giver et helt retvisende billede af virkeligheden, men mødte en sexet kvinde med store bryster og lyst til at dyrke sex. Fik en god omgang intens sex med fransk til hende, hvor hun bestemt ikke holder sig tilbage fra at nyde. Det tændte mig max, så umiddelbart efter fik hun en målrettet hård omgang i doggy til jeg kogte over, og kom med en sjov lyd. Sød pige som jeg måske vil besøge igen, hvis lejligheden byder sig. Synes hun er dyr men synes også at jeg fik en god oplevelse. Kommer jeg igen vil jeg høre, om man ikke lige må pynte hendes store bryster som afslutning. Er der nogen, som har været forbi "flere fyre"? Jeg kan faktisk huske dig. Det var festligt. Og du må meget gerne pynte brysterne næste gang søde Lsman❤️ 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bella_Selma 63 Skrevet 23. Maj, 2024 Guest Lsman skrev, den 29.8.2023 at 17:09: Jeg besøgte hende for nyligt. Synes ikke, at billederne giver et helt retvisende billede af virkeligheden, men mødte en sexet kvinde med store bryster og lyst til at dyrke sex. Fik en god omgang intens sex med fransk til hende, hvor hun bestemt ikke holder sig tilbage fra at nyde. Det tændte mig max, så umiddelbart efter fik hun en målrettet hård omgang i doggy til jeg kogte over, og kom med en sjov lyd. Sød pige som jeg måske vil besøge igen, hvis lejligheden byder sig. Synes hun er dyr men synes også at jeg fik en god oplevelse. Kommer jeg igen vil jeg høre, om man ikke lige må pynte hendes store bryster som afslutning. Er der nogen, som har været forbi "flere fyre"? Uhhh flere fyre? I er så velkomne♥️♥️♥️ 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg