Hop til indhold
MiKiPe

Selma fra Pussy Galores

Recommended Posts

Er der nogen der har erfaringer med denne skønhed ud over de ældre der allerede ligger herinde.

https://70210026.dk/selma

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lsman

Jeg besøgte hende for nyligt. Synes ikke, at billederne giver et helt retvisende billede af virkeligheden, men mødte en sexet kvinde med store bryster og lyst til at dyrke sex. Fik en god omgang intens sex med fransk til hende, hvor hun bestemt ikke holder sig tilbage fra at nyde. Det tændte mig max, så umiddelbart efter fik hun en målrettet hård omgang i doggy til jeg kogte over, og kom med en sjov lyd. Sød pige som jeg måske vil besøge igen, hvis lejligheden byder sig. Synes hun er dyr men synes også at jeg fik en god oplevelse. Kommer jeg igen vil jeg høre, om man ikke lige må pynte hendes store bryster som afslutning.

Er der nogen, som har været forbi "flere fyre"? 

Redigeret af Lsman
Alm. sproglig præcisering

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lsman skrev, for 5 timer siden:

Synes hun er dyr men synes også at jeg fik en god oplevelse. 

Adskiller hendes priser sig fra de andre piger på pussygalores?

K

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lsman
DrF skrev, for 8 timer siden:

Har også været forbi et par gange. Hun er ældre end på billederne. 

Ældre end på billederne? Billederne er så intetsigende, som de kan blive, Hun skriver jo, at hun er 36, hvilket virker ganske rimeligt når man møder hende irl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lsman skrev, den 29.8.2023 at 17:09:

Jeg besøgte hende for nyligt. Synes ikke, at billederne giver et helt retvisende billede af virkeligheden, men mødte en sexet kvinde med store bryster og lyst til at dyrke sex. Fik en god omgang intens sex med fransk til hende, hvor hun bestemt ikke holder sig tilbage fra at nyde. Det tændte mig max, så umiddelbart efter fik hun en målrettet hård omgang i doggy til jeg kogte over, og kom med en sjov lyd. Sød pige som jeg måske vil besøge igen, hvis lejligheden byder sig. Synes hun er dyr men synes også at jeg fik en god oplevelse. Kommer jeg igen vil jeg høre, om man ikke lige må pynte hendes store bryster som afslutning.

Jeg kan faktisk huske dig. Det var festligt. Og du må meget gerne pynte brysterne næste gang søde Lsman❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lsman skrev, den 29.8.2023 at 17:09:

Uhhh flere fyre?  I er så velkomne♥️♥️♥️

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...