Hop til indhold

Selma fra Pussy Galores

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har erfaringer med denne skønhed ud over de ældre der allerede ligger herinde.

https://70210026.dk/selma

• 1 month later...
Skrevet

Jeg besøgte hende for nyligt. Synes ikke, at billederne giver et helt retvisende billede af virkeligheden, men mødte en sexet kvinde med store bryster og lyst til at dyrke sex. Fik en god omgang intens sex med fransk til hende, hvor hun bestemt ikke holder sig tilbage fra at nyde. Det tændte mig max, så umiddelbart efter fik hun en målrettet hård omgang i doggy til jeg kogte over, og kom med en sjov lyd. Sød pige som jeg måske vil besøge igen, hvis lejligheden byder sig. Synes hun er dyr men synes også at jeg fik en god oplevelse. Kommer jeg igen vil jeg høre, om man ikke lige må pynte hendes store bryster som afslutning.

Er der nogen, som har været forbi "flere fyre"? 

Redigeret af Lsman
Alm. sproglig præcisering

Skrevet
Lsman skrev, for 5 timer siden:

Synes hun er dyr men synes også at jeg fik en god oplevelse. 

Adskiller hendes priser sig fra de andre piger på pussygalores?

K

Skrevet
Kanon1 skrev, for 8 timer siden:

Adskiller hendes priser sig fra de andre piger på pussygalores?

K

Det ved jeg ikke, men du finder hendes priser her: https://annoncelight.dk/showad/355216

Redigeret af Lsman

Skrevet

Ja ok de er da lidt højere. Tak for svaret.

K

Skrevet

Har også været forbi Selma for et par måneder siden. Fin service og oplevelse, men ikke noget ekstra-ordinært så har ikke gentaget.

• 4 weeks later...
Skrevet

Har også været forbi et par gange. Hun er ældre end på billederne. 

Skrevet
DrF skrev, for 8 timer siden:

Har også været forbi et par gange. Hun er ældre end på billederne. 

Ældre end på billederne? Billederne er så intetsigende, som de kan blive, Hun skriver jo, at hun er 36, hvilket virker ganske rimeligt når man møder hende irl.

• 1 month later...
Skrevet
Lsman skrev, den 29.8.2023 at 17:09:

Jeg besøgte hende for nyligt. Synes ikke, at billederne giver et helt retvisende billede af virkeligheden, men mødte en sexet kvinde med store bryster og lyst til at dyrke sex. Fik en god omgang intens sex med fransk til hende, hvor hun bestemt ikke holder sig tilbage fra at nyde. Det tændte mig max, så umiddelbart efter fik hun en målrettet hård omgang i doggy til jeg kogte over, og kom med en sjov lyd. Sød pige som jeg måske vil besøge igen, hvis lejligheden byder sig. Synes hun er dyr men synes også at jeg fik en god oplevelse. Kommer jeg igen vil jeg høre, om man ikke lige må pynte hendes store bryster som afslutning.

Jeg kan faktisk huske dig. Det var festligt. Og du må meget gerne pynte brysterne næste gang søde Lsman❤️

• 6 months later...
Skrevet
Guest Lsman skrev, den 29.8.2023 at 17:09:

Uhhh flere fyre?  I er så velkomne♥️♥️♥️

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.