Hop til indhold

Recommended Posts

Du lyder som manden, som vitterligt har prøvet ALT! Nu er du kommet til det sidste på din liste: en dværg. 

En prostitueret dværg er lidt som at finde den ekstra nål i høstakken, temmelig umuligt, men ikke helt umuligt. 

Jeg ønsker dig al held og lykke med din søgning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
udinaturen skrev, for 6 minutter siden:

Du lyder som manden, som vitterligt har prøvet ALT! Nu er du kommet til det sidste på din liste: en dværg. 

En prostitueret dværg er lidt som at finde den ekstra nål i høstakken, temmelig umuligt, men ikke helt umuligt. 

Hvor godt mon det går, manden kan ikke finde ud af at  sætte sin efterlysning i gruppen efterlysning.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, den 6.7.2023 at 16:37:

Mange tak skal du have.  Ser du,eller høre noget så må du endelig huske på mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke, at det findes i DK, men der er ind imellem en thai eller to, der ligger tæt på definitionen, dværg, men dem jeg har kendt er rejst tilbage, og de kommer ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...