Hop til indhold

Den søde kløe i kuglerne

Featured Replies

Skrevet

En times skøn sex med en dejlig, godt anmeldt pige, der holder til et sikkert sted + lidt extras og inklusive GFE-hjertelighed  -  at betale 1500-2300 kroner alt efter om det er et thai-sted med massage og sex, eller en GP med hovedvægt på sex. 

Perfekt for mig.

Hvad siger I?

Som så mange andre mænd mangler jeg sex derhjemme. Derfor bruger jeg gerne det beløb et par gange om måneden for at være sammen med piger, der ellers ville være uopnåelige for mig. Men så stopper det også. Der går den psykologiske grænse - i alt fald for mig.

For tænk hvor meget grej man kan få til hus og have for de penge. Hvor mange flasker god vin. Etc Etc.? 

Det er sgu da lige til at få dårlig samvittighed over......hvis ikke man havde den søde kløe i kuglerne!

Skrevet

jeg mangler ikke sex derhjemme, jeg mangler bare noget andet sex, end det jeg får derhjemme :)

Skrevet
  • Author
next skrev, for 1 minut siden:

jeg mangler ikke sex derhjemme, jeg mangler bare noget andet sex, end det jeg får derhjemme :)

Heldige dig.:)

Skrevet
Signor Cuoco skrev, Lige nu:

Heldige dig.:)

ikke altid, nogle gange er det ren forpligtigelse det derhjemme

Skrevet
  • Author
next skrev, Lige nu:

Læst og forstået. Det genkender jeg...;)

Øv, for tænk hvordan det var engang....

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 56 minutter siden:

..hvis ikke man havde den søde kløe i kuglerne

Det var da et sjovt sted at få kløe.
Når mine kugler klør, er det eksem ... 

Skrevet
  • Author
sneræven skrev, for 2 minutter siden:

Det var da et sjovt sted at få kløe.
Når mine kugler klør, er det eksem ... 

Se Billy Wilders film fra 1955, The seven Year Itch, med Marilyn Monroe

Skrevet
Signor Cuoco skrev, 1 time siden:

En times skøn sex med en dejlig, godt anmeldt pige, der holder til et sikkert sted + lidt extras og inklusive GFE-hjertelighed  -  at betale 1500-2300 kroner alt efter om det er et thai-sted med massage og sex, eller en GP med hovedvægt på sex. 

Perfekt for mig.

Hvad siger I?

Som så mange andre mænd mangler jeg sex derhjemme. Derfor bruger jeg gerne det beløb et par gange om måneden for at være sammen med piger, der ellers ville være uopnåelige for mig. Men så stopper det også. Der går den psykologiske grænse - i alt fald for mig.

For tænk hvor meget grej man kan få til hus og have for de penge. Hvor mange flasker god vin. Etc Etc.? 

Det er sgu da lige til at få dårlig samvittighed over......hvis ikke man havde den søde kløe i kuglerne!

Kære Signor Cuoco….aldrig lad samvittigheden presse sig plagende på, for hvad er god vin hvis den ikke nydes mens minderne med de dejlige uopåelige kvinder vi frekventerer får fri adgang til det indre lærred, se det kan sgu noget….meget mere end materielle ting. Vi der har trodset moralens sidste løftede finger, kender til et liv som få mænd gør…..det er nærmest helligt og for godt til at være sandt……Fortsæt endelig !

Skrevet
  • Author
Spoonman skrev, for 50 minutter siden:

Kære Signor Cuoco….aldrig lad samvittigheden presse sig plagende på, for hvad er god vin hvis den ikke nydes mens minderne med de dejlige uopåelige kvinder vi frekventerer får fri adgang til det indre lærred, se det kan sgu noget….meget mere end materielle ting. Vi der har trodset moralens sidste løftede finger, kender til et liv som få mænd gør…..det er nærmest helligt og for godt til at være sandt……Fortsæt endelig !

Kære Spoonman,

Herlige linjer du skriver. I den grad enig. Vi nyder livet...og pigerne...fremfor materielle ting;). Søde hemmeligheder og sød kløe. Livet er skønt, og vi fortsætter rejsen. Tak:)

Skrevet
next skrev, for 10 timer siden:

Er det noget du har vendt med hjemmefronten ? 

Skrevet
DetStærkeKøn skrev, for 14 minutter siden:

nu er det jo som regel den anden part der spørger om hjælp, deraf forpligtigelse.... så ja det bliver "vendt"

Skrevet
next skrev, for 32 minutter siden:

nu er det jo som regel den anden part der spørger om hjælp, deraf forpligtigelse.... så ja det bliver "vendt"

PligtSex er sandsynligvis et temmelig kendt fænomen. Skal ikke sige mig fri for, selv at have medvirket til det i tidernes morgen..

Pligtsex er jo i virkeligheden, bare alt andet end rart .. Hvor mange mon siger det højt ? 

Deraf mit spørgsmål, siger du det højt, at lysten er der, bare mest til andet - end liii til det derhjemme..

Der er ingen fordømmelse, blot ren nysgerrighed  :D

Skrevet
DetStærkeKøn skrev, 1 time siden:

Det er langt fra sikkert, at det er klogt at gøre det. Afhængig af, hvad man vil, selvfølgelig. Hvis @next bare tilfredsstiller konen en gang imellem, er sandsynligheden mindre for, at hun aner uråd om hans eskapader andre steder. Lukker han helt for det varme vand derhjemme, vil tanken hurtigere melde sig hos konen om, hvordan han så får afløb, når sexlysten melder sig. Særligt, når hun jo selv stadig har lyst til ham.

Skrevet

Derhjemme blev fyret sidst år. Så nu nyder jeg de piger jeg kan få "gratis" (gratis er dog bare pjatt) og "mod vederlag". Ækteskabet var dog den dyreste type betalingssex... :D

Skrevet

Når mine kugler klør så går jeg i bad. 

Men når det strammer i løgposen, så glæder det hende den søde der både har pæne negle til at kradse lidt på-, og også evnerne til fuldstændig at tømme posen

Prismæssigt ligger hun omkring 2000 - 3500, men på grund af min uimodståelige charme og hendes åbne sind, ligger min pris på ………B) shhhyyy B)

Men hvor er hun bare dejlig og sød :wub:

(og der er hverken link eller hints)

Skrevet

Nu er jeg jo Singel og har været det i en del år efterhånden  , så det med at "Mangle " Sex , det kender jeg alt til .
Det til trods , så er der langt imellem turene til en Glædes pige , men tankerne er der dog ofte , nu er jeg bare så fandens Kritisk og skal derfor fanges, ikke kun af udseendet 

på hende , men så sandelig også hendes Sind .
Der er uden tvivl en masse jeg ikke har besøgt  ( Stensikkert) og burde måske udvide min horisont lidt.

Når det så er sagt , Så ville et Ønske scenarie jo være at , kunne tilbringe en aften sammen med hende, og derefter afslutte med at få styret de kødlige lyster, men 
tror jeg ikke pengepungen tillader sådan en længer varende aften ;)

Så Når hudsulten bliver for stor , så kontakter jeg én af mine to favoritter  og ellers så klare jeg den selv :)

Men pris rammen som du nævner @Signor Cuoco  , den er jeg helt på mål med :)

Skrevet
  • Author

Kære Naboen,

Har det helt på samme måde som dig. Jeg skal også fanges/forføres/fængsles af pigens sind......udover hendes sexede udseende. Derfor kommer jeg, ligesom dig, hos nogle få faste GPs og altid mindst en time, ofte halvanden.

Nu og da opstår der en harmoni og et fællesskab, der gør det naturligt at gå ud og spise sammen (hvor jeg selvfølgelig betaler. Man er vel en gammeldags gentleman). Pigen kvitterer ved at give mig lidt "ekstra" næste gang, og jeg betaler sjældent for den tid, hun bruger på at gå ud med mig.

Vi kender hinanden meget godt, og det giver som bekendt god og frigjort sex. Sådan har jeg det med fire piger - og en femte er godt på vej ind i denne gruppe. Jeg føler mig både glad og priviligeret over at kende dem så godt.

Jeg har tidligere brugt alt for mange penge på denne hobby, men holder mig som nævnt i trådstarten nu til to....gode....besøg om måneden. Kunne godt tænke mig sex mange flere gange om måneden, men det er desværre ikke realistisk af mange årsager.

Skrevet
  • Author
Karsteng skrev, for 3 timer siden:

Derhjemme blev fyret sidst år. Så nu nyder jeg de piger jeg kan få "gratis" (gratis er dog bare pjatt) og "mod vederlag". Ækteskabet var dog den dyreste type betalingssex... :D

Gode pointer...:D

Skrevet
  • Author
Butch skrev, for 2 timer siden:

Når mine kugler klør så går jeg i bad. 

Men når det strammer i løgposen, så glæder det hende den søde der både har pæne negle til at kradse lidt på-, og også evnerne til fuldstændig at tømme posen

Prismæssigt ligger hun omkring 2000 - 3500, men på grund af min uimodståelige charme og hendes åbne sind, ligger min pris på ………B) shhhyyy B)

Men hvor er hun bare dejlig og sød :wub:

(og der er hverken link eller hints)

:D Ved præcis hvad du mener....

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, den 6.7.2023 at 10:17:

Særligt, når hun jo selv stadig har lyst til ham.

Ja, men det optimale i ethvert forhold er jo blot at begge har lyst. Hvorledes man kommer derhen, er jo så op til de enkelte. Er dog også klar over det ikke altid er muligt. :rolleyes:

Skrevet
DetStærkeKøn skrev, 1 time siden:

Ja, men det optimale i ethvert forhold er jo blot at begge har lyst. Hvorledes man kommer derhen, er jo så op til de enkelte. Er dog også klar over det ikke altid er muligt. :rolleyes:

Nej, og det er derfor det er så forfærdelig vanskeligt.
Jeg har hørt flere steder, at det tit er sådan, at intimiteten og hengivenheden kvæler lysten.
Så hvad pokker gør man, når den ene part helt har mistet lysten, mens den anden ikke har?

Signor Cuoco skrev, den 6.7.2023 at 16:27:

Jeg skal også fanges/forføres/fængsles af pigens sind.....

Jeg ville sige, jeg fængsles af pigens væsen og charme ...
Pigens sind tror jeg ikke, jeg når at kende ... 
Undtagen et par enkelte jeg har besøgt, jeg oplever at kende lidt bedre ... 
Enten fordi de er meget synlige herinde, eller fordi de fortæller om sig selv ... 
Pigerne er såmænd osse kun mennesker, selv om vores erotiske betagelse af dem får os til at glemme det for en stund .. 
Det er jo slet ikke sikkert, vi kunne leve med et tættere kendskab til deres sind - eller de med vores ... 
De mest interessante mennesker - M eller K - er også tit de mest bøvlede ... :D:P
Og omvendt, de besværlige venner er nogle gange de bedste ... 
Tro mig, begge dele ved jeg en del om ...

Der har dog været nogle stykker, jeg har været venskabeligt særdeles nysgerrige omkring ...
Jævnfør også det du skriver om at spise en middag sammen med nogle af pigerne ...
Det tænker jeg dog ikke sker for mig, mine besøg er alt for spredte, og jeg når som regel aldrig at besøge den enkelte særlig tit ... 
Jeg ville kun gøre det, hvis udspillet kom fra pigen ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
  • Author

Men det er jo ganske rigtigt sådan, min gode Sneræv, og fælles livserfaring i øvrigt, at de mest interessante mennesker også tit er de mest bøvlede. Hvorfor? Fordi kanter og kontraster er spændende. Du og jeg er jo også meget forskellige...og alligevel deler vi noget her i livet.

Overført til GP verdenen. Man køber jo netop et fripas for alt dette, når man booker en GP. Her handler det kun om sex...hm....For de fleste, vil jeg tro. Men du og jeg er sådan nogle underlige nogle, der hele tiden vil have dybder og nuancer på. Vi vil også konversere pigen. Jøsses, hvor det komplicerer livet....:) Men det gør det også mere spændende. ;)

Summa summarum. Jeg ser kun GPs, der både har udseende og hjerne. Fantastisk at de findes. Stor respekt herfra. Tænk hvad de piger kan rumme ....... af kontraster.

Skrevet
sneræven skrev, for 3 timer siden:

Nej, og det er derfor det er så forfærdelig vanskeligt.
Jeg har hørt flere steder, at det tit er sådan, at intimiteten og hengivenheden kvæler lysten.
Så hvad pokker gør man, når den ene part helt har mistet lysten, mens den anden ikke har?

OFTE JA.

Man italesætter det - this is the way.. Om det kan løses, not always - MEN forsøget værd altså. 

sneræven skrev, for 3 timer siden:

De mest interessante mennesker - M eller K - er også tit de mest bøvlede ... :D:P
Og omvendt, de besværlige venner er nogle gange de bedste ... 
Tro mig, begge dele ved jeg en del om ...

IGEN er pensionisten og jeg enige HEHE :lol:<3

Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 6.7.2023 at 16:27:

Kære Naboen,

Nu og da opstår der en harmoni og et fællesskab, der gør det naturligt at gå ud og spise sammen (hvor jeg selvfølgelig betaler. Man er vel en gammeldags gentleman). Pigen kvitterer ved at give mig lidt "ekstra" næste gang, og jeg betaler sjældent for den tid, hun bruger på at gå ud med mig.

Og lige netop den måde at nyde det på , ville jo være det optimale også i min verden .
Selvfølgelig Betaler regningen når man er ude , det er jo det der er Pointen.
Det der er vigtigt er jo at den pågældende GP nyder middagen og er der fordi hun har lyst og det kræver jo en rigtigt god Kemi og den kan man trods alt ikke Betale sig fra :)
Hvor er det dog fantastisk at du har det sådan med 4 snart 5 måske af dine faste GP´er ..   ( er lidt misundelig men kan kontrollere det ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.