Hop til indhold
Outdoor76

DIVORCE SEXY WOMEN Relaxing massage to die for

Recommended Posts

Jeg kan virkelig godt lide en god massage af min krop. En hvor der bliver masseret de rigtige steder, hvor der er behov. At masøren bruger den rette mængde olie, og at stemningen har fokus på massagen og afslapning.
 
Det har jeg endelig fundet igen. Det har taget lang tid, men nu ser det ud til at det har lykkes for mig. 
I annoncen står der profreeional massage, og det kan jo være mange ting, så søndag besluttede jeg mig for at lave en aftale med Divorce sexy women.
Stedet er denne gang i Aalborg og nemt at finde. Masser af parkerings muligheder.
Ankom og blev vist ind i et dejligt rum med stor seng. Udenfor ser stedet meget brugt ud, men indenfor er alt pænt og rent. Afdæmpet belysning og svag duft i rummet gjorde, at det var nemt at slappe af.
I annoncen står der professional massage, både med væv og spændings massage, så forventningerne var høje.
Alt blev indfriet af Divorce, det var den bedste massage jeg har fået i over et år. Så perfekt. Massage de rigtige steder, dyb, og intens. Lige der hvor der var behov. Ryg, skulder, nakke og ben. Intet blev glemt, selv forsiden fik en tur.  
Hele massagen var så velafstemt og afslappende,  Efter massage var der mulighed for bad, men det var faktisk ikke nødvendigt, da den rette mængde olie var brugt under massagen. 
Jeg kan varmt anbefale Divorce, du skal dog være forberedt på at kroppen trænger til hvile efterfølgende :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan det passe at du kun fik massage ?!?!

Denne smukke kvinde lover en palet af spændende tilbud - kan du løfte sløret for disse, eller blev det alene til en omgang massage ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Matadormix skrev, for 6 timer siden:

Kan det passe at du kun fik massage ?!?!

Denne smukke kvinde lover en palet af spændende tilbud - kan du løfte sløret for disse, eller blev det alene til en omgang massage ?

Du kan selv vælge om du vil have afslutning.og hvordan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har købt 1 times sex med hende, som kan fortælle lidt om hende, og om hun er alle 1.700 værd ?

Hun ser sku dejlig fræk ud på billederne - er de i øvrigt ægte ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 1 time siden:

Er der nogen der har købt 1 times sex med hende, som kan fortælle lidt om hende, og om hun er alle 1.700 værd ?

Hun ser sku dejlig fræk ud på billederne - er de i øvrigt ægte ?

Har kun haft 30 min med denne dejlige kvinde. Ja hun er fræk og billederne er 100% hende. Der er fuld valuta for pengene 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...